Strona Główna

MAC Blush Sweet As Cocoa

sobota, 27 maja 2017


Wieki już nie było u mnie żadnego różu, a jest to kosmetyk który bardzo lubię. W sytuacjach gdy na przykład nie mam ochoty na pełny makijaż, wystarcz mi omiecenie policzków właśnie różem, ponieważ dodaje to mojej twarzy ożywienia i nie wygląda ona zupełnie płasko jeśli pokryta jest tylko podkładem. Tak się składa, że na obecną chwilę moja ilość posiadanych róży zmniejszyła się do kilku sztuk, ale odcienie jakie posiadam w pełni mnie satysfakcjonują, choć oczywiście nie wykluczam zakupu nowych kolorów ( to jednak w bliżej nie określonej przyszłości). 
Skupmy się zatem na różu który chcę dzisiaj przedstawić. Jest to róż z MAC o nazwie Sweet As Cocoa na stronie producenta opisany jako czekoladowy brąz ze złotą perłą. Jest prześlicznym, niezwykle twarzowym kolorem, który wspaniale komponuje się z moją karnacją. W opakowaniu wygląda na dosyć ciemny brąz z odrobinę miedzianym tonem, w którym zatopione są mikroskopijne złociste drobinki.  Sweet As Cocoa jest zdecydowanie ciepłym różem. W związku iż posiada wykończenie Sheertone Shimmer na skórze wygląda o wiele delikatniej, ponieważ róże z tej serii charakteryzują się  łagodniejszą pigmentacją i z powodzeniem można za ich sprawą uzyskać subtelny rumieniec, jak również zbudować bardziej intensywny odcień. Róż jest rewelacyjny we współpracy, nie pyli się, nie ma mowy o zrobieniu jakichkolwiek plam, więc idealnie nadaje się dla osób początkujących z makijażem. Ma ślicznie połyskujące satynowe wykończenie, a znajdujące się w nim drobinki, na skórze są o tyle dyskretne, rozmyte wręcz, że nie dają przerysowanego efektu.











6 komentarzy:

  1. O na lato idealny! Podoba mi się efekt jaki daje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest na tyle uniwersalny, że tak naprawdę sprawdza się zarówno w letnim okresie, jak również miesiącach bardziej chłodnych ;)

      Usuń
  2. Cudny jest ! Nie zwróciłam na niego szczególnej uwagi w salonie ale muszę to nadrobić bo na Twojej cerze wygląda olśniewająco <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to kolor, który w opakowaniu nie wyróżnia się jakoś szczególnie, zwłaszcza kiedy widzi się go pomiędzy innymi, jednak na skórze objawia całe swoje piękno. Przy nadarzającej się okazji sprawdź go koniecznie ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Przyznam, że dobrze się w tym różu czuję i cieszę się, że zdecydowałam się właśnie na ten odcień :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs