Strona Główna

Anastasia Beverly Hills Brow Wiz Skinny Brow Pencil

czwartek, 9 marca 2017


W momencie kiedy nauczyłam się podkreślać brwi kredkami do nich przeznaczonymi, kwestią czasu było gdy sięgnę po jedną z chyba najbardziej popularnych jakie na rynku są dostępne. Mam na myśli kredkę Brow Wiz ABH. Początkowo zapierałam się przed nią rękami i nogami. Długo nawet korzystałam z tańszego zamiennika Archery Soap&Glory ale mimo wszystko ciekawość wzięła górę. Chciałam z resztą przekonać się osobiście czy kredka Brow Wiz jest na swój sposób wyjątkowa, czy też tańszy odpowiednik dorównuje jej jakością.

Przez spory czas nie potrafiłam zdecydować, który odcień z pośród dostępnych 10-ciu, będzie dla mnie najbardziej odpowiedni, aż wreszcie uznałam że Medium Brown powinien sprawdzić się najlepiej. Jest to dosyć chłodny odcień zgaszonego brązu, który nawet nieźle komponuje się z moimi naturalnie ciemnymi brwiami.


Kredka ma z jednej strony wykręcany rysik, a z drugiej zgrabną spiralkę, odpowiednio sztywną co sprawia, że świetnie wyczesuje nadmiar produktu oraz idealnie rozczesuje włoski. Wąski rysik pozwala na precyzyjną aplikację i niekoniecznie wyrysowywanie całych brwi, a tylko uzupełnianie wybranych miejsc. Struktura kredki jest twarda i dostatecznie woskowa co tworzy idealne połączenie. Brwi można dzięki temu delikatnie podkreślić lub też mocniej zaznaczyć, a efekt i tak nie będzie przerysowany.
Brow Wiz jest produktem trwałym. Delikatne otarcia nie powodują starcia pigmentu ze skóry. Po całym dniu, brwi nadal wyglądają na świeżo zrobione i nie wymagają żadnych poprawek. Nie wiem jednak jak ma się to w przypadku sytuacji ekstremalnych, bowiem w takowych kredki nie testowałam.

 

Brow Wiz umiejętnie zaaplikowany sprawia, że brwi stają się zagęszczone ale wszystko nadal wygląda naturalnie. Jest przy tym uniwersalnym produktem, ponieważ efekt można wzmocnić i dostosować do bardziej mocnego, wieczorowego makijażu. Pigment kredki jest mocny, a dzięki świetnie wyważonej formule nie trzeba specjalnie jej do skóry dociskać. Aplikacja jest jednocześnie przyjemna i szybka.
Kredkę ABH porównać mogę tylko z kredką Soap&Glory, ponieważ innych nie miałam. W tym zestawieniu Brow Wiz pod względem formuly wypada odrobinę lepiej, gdyż jest mniej tłusta od konkurenta i ma znacznie lepszy odcień. Lepsza jest tutaj również spiralka, sztywniejsza i z czasem nie wyginająca się, co znacznie ułatwia dokonywanie poprawek. Minusem jest cena, nie jest to być może produkt najdroższy ale dostępnych jest wiele podobnych za dużo mniejsze kwoty. Ogólnie jestem z tej kredki zadowolona i wiem, że z chęcią będę do niej powracać, jednocześnie rozglądam się za podobnymi do niej odpowiednikami.

Poniżej brwi przed i po wypełnieniu kredką:



Pojemność: 0.085g
Skład:

6 komentarzy:

  1. Z chęcią bym wypróbowała taką kredeczkę, szczególnie że słyszałam o niej pochlebne opinie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej kredce nic nie można zarzucić, świetnie pozwala zaznaczyć brwi czy wypełnić poszczególne braki. Ma bardzo dobrą formułę i trwałość. Warto ją wypróbować, jedynym utrudnieniem może być dobór odcienia, jeśli tak jak ja, nie ma się dostępu do produktów ABH stacjonarnie ;)

      Usuń
  2. Super naturalny efekt, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Sądzę, że wiele zależy od wyboru odcienia i stopnia zaznaczenia brwi. Można wypracować zarówno delikatny, jak i bardziej wyrazisty efekt, wszystko wiąże się z naszymi preferencjami ;)

      Usuń
  3. Również miałam problem z wybraniem odpowiedniego odcienia, ale na szczęście udało mi się to za pierwszym razem ;) Brow Wiz tania nie jest i potrafi od czasu do czasu się zetrzeć, ale ogólnie jestem z niej bardzo zadowolona. Chyba pierwszy raz trafiłam na produkt, dzięki któremu można w łatwy sposób uzyskać naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile to ja rozmyślałam czy aby na pewno Medium Brown będzie właściwy, a nie chciałam źle wybrać. Myślę, że chyba się udało. Cieszę się, że Ty również jesteś zadowolona z tej kredki. Ja także lubię efekt jaki można nią uzyskać i nie trzeba poświęcać na to wiele czasu, szczególnie że jestem typem osoby która ceni sobie naturalny, nieprzerysowany wygląd brwi. Moje co prawda pozostawiają sporo do życzenia, ale staram się żeby wyglądały w miarę dobrze :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs