Strona Główna

Anastasia Beverly Hills Brow Powder Duo

sobota, 11 marca 2017


Post wcześniej było o kredce Brow Wiz z Anastasia Beverly Hills, natomiast dzisiaj produkt tej samej marki ale o innej formule, również przeznaczony do brwi. Brow Powder Duo to dwukolorowy cień do wypełniania brwi , który był pierwszym kosmetykiem ABH o jakim słyszałam. Zdecydowałam się na jego zakup na równi z Brow Wiz i podobnie jak w tamtym przypadku problemem był dla mnie wybór odcienia. Z pośród 11-stu kolorów postawiłam na Medium Brown, bo doszłam do wniosku, że skoro kredkę także wybrałam w tym odcieniu, kolorystycznie wszystko będzie ze sobą się zgadzać jeśli używać zechcę ich razem. Medium Brown zachowany jest w chłodnej tonacji  średniego zgaszonego brązu. Początkowo miałam podejrzenie że mimo wszystko okaże się za jasny ale na skórze odcienie są ciemniejsze niż w opakowaniu. Różnica ogromna nie jest, jednak mimo wszystko można ją zauważyć.


Bardzo spodobało mi się maleńkie i zgrabne opakowanie, które posiada dobrej jakości lusterko. Jego niewielki rozmiar wcale mi nie przeszkadza i zwykle z niego korzystam. Przy wypełnianiu brwi sprawdza się rewelacyjnie. Szczególnie pomocne jest w sytuacjach kiedy brakuje mi czasu, albo chcę tylko na szybko podkreślić brwi.


Wypełnianie brwi tym produktem jest dziecinnie proste. Nie ukrywam, że kiedy kilka lat temu zaczynałam przygodę z podkreślaniem swoich brwi sięgałam właśnie po cienie, bo z nimi pracuje się łatwo i trudno zrobić sobie jakąś krzywdę. Trzeba by wyjątkowo natrudzić się żeby coś wyszło nie tak. W przypadku Brow Powder Duo nie jest inaczej. Cień ma idealną wręcz konsystencję, nie jest suchy, czy przesadnie pudrowy, jednocześnie ma na tyle miękką fakturę, że bezproblemowo nabiera się na pędzelek i rozprowadza po skórze. Pigmentacja jest świetna, ale nie należy obawiać się trudności z rozcieraniem, ponieważ cień nie wżera się w skórę, a delikatnie na niej osiada. Ja do aplikacji używam zwykle pędzla Zoeva 322 brow line, czasami też 317 wing liner, w moim przypadku obydwa sprawdzają się świetnie. Zawsze też brwi na koniec przeczesuję spiralką żeby włoski były ładnie ułożone.


Rozwiązanie z dwoma kolorami jest świetną sprawą, bo dzięki temu można stworzyć niezwykle naturalny efekt i wypracować niezauważalne przejścia pomiędzy granicami. Brwi zyskują bardziej wymiarowy wygląd i nie wyglądają na sztucznie wyrysowane. Zresztą w przypadku produktu takiego jak cień do brwi naprawdę ciężko o przerysowany efekt. Ja często sięgam po niego gdy mam dzień bardzo subtelnego makijażu, ponieważ nie widać wtedy, że ubytki w moich brwiach zostały wypełnione i dla przeciętnego rozmówcy wygląda to jak moje naturalne brwi. Przy mocniejszym makijażu oczu często Brow Powder Duo łączę z Brow Wiz, aby całość była bardziej spójna. Dodać mogę jeszcze, że cień jest wydajny, więc była to dobra inwestycja. W sytuacjach awaryjnych, np. podczas jakiegoś wyjazdu można wykorzystać go jako cień do powiek - korzystałam i też się sprawdza.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs