Strona Główna

Makeup Geek Full Spectrum Eye Liner Pencil

środa, 14 września 2016



Kredki do oczu nigdy specjalnie mnie nie fascynowały, dlatego też zazwyczaj nie zawracam sobie głowy ich zakupem. Owszem, jakieś dwie sztuki lubią zalegać w mojej kosmetyczce, są to najczęściej jakiś cielaczek oraz ciemniejszy brąz, ale to by było na tyle. Jednak gdy w ofercie Makeup Geek pojawiły się nowe kredki do oczu stwierdziłam, że czas na uzupełnienie dotychczasowych zasobów i przygarnęłam 3 kolory. Postawiłam na sprawdzone i uniwersalne odcienie beżu i brązu, a że tego lata naszło mnie na turkusowe akcenty, dorzuciłam jeszcze jeden ''szałowy'' kolor. Z pośród dziesięciu dostępnych odcieni wybrałam Nude, Spice oraz Mint. Nude to przyjemny cielisty kolor, będący połączeniem kości słoniowej z jasną brzoskwinią. Spice jest brązem, a ściślej to takie szarobrązowe kakao. Mint czyli jasna delikatna zieleń, jest pięknym seledynowo-pistacjowym kolorem. 
Wszystkie trzy są dosyć dobrze napigmentowane dzięki czemu można uzyskać bardzo ładny kolor na powiece. Jednak jakieś minusy też można zauważyć. Z pośród całej trójki najtrudniejszy we współpracy jest odcień Nude, trzeba się dosyć mocno napracować aby uzyskać nim jednolitą kreskę bez prześwitów, a i tak przeważnie po wykonaniu całej pracy coś zwykle nie do końca mi pasuje. Z kolei najsuchszą konsystencję posiada kolor Spice i w trakcie aplikacji odrobinę naciąga skórę powieki, z drugiej strony najlepiej  z całej trójki spisuje się on na linii wodnej. Trwa tam przez prawie cały dzień bez rozmazywania się i zbierania w kąciku oka. W związku z tym częściej ląduje  właśnie na linii wodnej, a nie jako tradycyjna kreska. Chociaż u mnie takowej i tak się nie dopatrzy, raczej jest to zwykłe zaznaczenie górnej linii rzęs. Mint, który jest zdecydowanie weselszym odcieniem bardzo dobrze sprawdził się w czasie wakacyjno-urlopowym. Nie trzeba specjalnie kombinować z makijażem oka, bo ten kolor załatwia większą część pracy. Jest trochę miększy od Spice dlatego też przyjemniej rozciera się na powiece. Konsystencją bliżej mu do Nude, jednak znacznie lepiej wybija kolor bez widocznych prześwitów, jak ma się to w przypadku właśnie Nude. 
Nie dopatrzyłam się informacji czy kredki można stosować również na linię wodną, ale i tak przeprowadziłam takowe testy i Spice spisuje się w tym wypadu bardzo dobrze. Niestety podobnie nie można powiedzieć o dwóch pozostałych. Mint jest kiepsko widoczna, a Nude prawie wcale nie widać i szybko spływa z tej strefy oka, więc po kilku próbach darowałam sobie aplikację tych kolorów na linii wodnej. Trwałe są natomiast gdy zastosuje się je na ruchomej powiece i tam wytrzymują długie godziny. Są w miarę wydajne, łatwo dają się zatemperować i nie łamią się w trakcie stosowania.
Uważam, że kredki Makeup Geek są dosyć fajne jednak szału nie ma, a i serce nie bije mi szybciej gdy mam je użyć. Znacznie bardziej polubiłam się z kredkami Zoeva i to po nie sięgam częściej.





SPICE
 MINT
NUDE


8 komentarzy:

  1. Miętowa tworzy świetny efekt, najbardziej mi się podoba ze wszystkich :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mint jest bardzo uroczy, nie dziwię się że wpadł Ci w oko, kolor obok którego nie da przejść się obojętnie :)
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kolory mają przyjemne, szkoda tylko że tak zróżnicowaną jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to zastanawia, nie wiem czy tylko mnie się tak trafiło, czy może wszystkie kredki Makeup Geek takie są :/

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Dla mnie Mint jest wystarczająco wyrazista, bo ja z reguły stawiam na stonowane kolory- w takich czuję się najbardziej komfortowo :)

      Usuń
  4. wszystkie 3 sa super :) nude nawet na dolna linie wodna by super wygladal <3 naprawde swietne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory śliczne, mi się z całej kolekcji najbardziej podoba ta burgundowa i chyba ją sobie sprezentuję :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs