Strona Główna

MAC Verve Lipstick

środa, 21 września 2016



Jesień to czas kiedy makijażem lubię bawić się najbardziej. Sprzyjająca aura tego okresu sprawia, że z przyjemnością sięgam po ciemniejsze kolory cieni do oczu, które świetnie współgrają ze zmieniającym się otoczeniem. Tej jesieni przyszło mi do głowy aby bardziej pobawić się także odcieniami na moich ustach. Wykorzystałam do tego akcję Back2Mac i w zamian za moje ostatnie sześć pustych opakowań, przygarnęłam iście jesienną szminkę w odcieniu Verve. Sądzę, że idealnie wpisze się w tą uroczą porę roku. Verve to kolor bardzo głęboki, który zdecydowanie przyciąga wzrok dlatego wciąż się z nim oswajam, ponieważ czasami odnoszę wrażenie, że mając go na ustach wyglądam zbyt mroczno. Przyznaję, takie odcienie należy lubić i chociaż szminka ta wygląda niesamowicie nie zawsze się dogadujemy.
Verve opisany jest jako przytłumiona brązowa śliwka. Na moich ustach jawi się zdecydowanie jako ciepły brąz, z którego przebija domieszka ceglastego akcentu. Moim zdaniem Verve to kolor neutralny idący odrobinę w kierunku ciepłych tonów. W związku z tym, że jest ciemny może mniejsze usta, jak na przykład moje, troszeczkę pomniejszać. Ale zbytnio się tym nie przejmuję, choć w erze pięknych,  pełnych (naturalnych bądź nie) ust może wydawać się to niektórym dziwne.
Verve jest szminką o wykończeniu Satin. Nie bez powodu zdecydowałam się właśnie na ten rodzaj, ponieważ z pośród wszystkich MACowych wykończeń właśnie to stało się moim ulubionym. Formuła jest bardzo kremowa i trwała, a na dobrze przygotowanych ustach siedzi przez długi czas. W wykończeniu Satin lubię również genialną pigmentację. Podobne jak w przypadku odcienia Spirit, Verve doskonale przenosi się na usta już za jednym pociągnięciem. Kolor rozprowadza się równomiernie, ale lepiej aplikować go powoli, żeby niepotrzebnie nie wyjechać poza kontur lub też nakładać na usta uprzednio obrysowane konturówką- ręczę, że bardzo ułatwia to pracę. A i jeszcze jedno- w trakcie cmokania kogoś w policzek radzę uważać, bo Verve lubi odbijać się na skórze, a nie każdy chce paradować z widocznym śladem szminki ;)

A co Wy sądzicie o intensywnych kolorach szminek? 
Czy Verve zagościłby również na Waszych ustach?
Jakie kolory ogólnie polecacie na jesień? 



18 komentarzy:

  1. Kolor piękny, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, bardzo ładnie wpisuje się w ten klimat :)

      Usuń
  2. Piękny kolor :) Ostatnio u Ciebie odkrywam odcienie, których nie znałam wcześniej, a które tak mi się podobają, że chciałabym je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że w jakiś sposób pomagam, to dla mnie bardzo motuwujące :) Przyznam, że sama także o odcieniu Verve mało słyszałam, a kolor jest wart uwagi :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A czas kiedy liście przybierają różne barwy, jest najpiękniejszym momentem tej pory roku. Okres złotej jesieni mógłby trwać według mnie znacznie dlużej ;)

      Usuń
  4. bardzo ciekawy, jesienny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym kolorze zakochałaby się moja mama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musice moje Drogie podarować Waszym rodzicielkom Verve, mam nadzieję że będą zadowolone ;)

      Usuń
  6. Kolor jest piękny, w moim guście. :) Lubię takie kolory, kiedy chce wyglądać bardzo naturalnie ; )
    Obserwuje i zapraszam do mnie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Verve jest bardzo wyrazistym kolorem i nie każdemu będzie się on podobać, tym bardziej miło mi że odcień szminki przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  7. Piękna jest <3 musiała mi umknąć w salonie MAC, następnym razem muszę zobaczyć ten kolor z bliska !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, kolor jest bardzo ciekawy. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci przyjemnych i udanych zakupów :)

      Usuń
  8. Ładnie się prezentuje wykończenie Satin. Muszę sprawdzić czy znajdę jakiś ciekawy dla siebie odcień z tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs