Strona Główna

Essie, Bordeaux

wtorek, 15 września 2015


Lakier Essie w odcieniu Bordeaux jest w moim posiadaniu już bardzo długo. Gdy pragnę czegoś wyrazistego na moich paznokciach chętnie po niego sięgam, ponieważ ten kolor zawsze się sprawdza. Bordeaux należy do moich zdecydowanych faworytów, znakomicie prezentuje się zarówno w słoneczne, ciepłe dni, jak i w porach gdy temperatura zaczyna się znacznie obniżać. Jednak w związku z tym, że kolor należy do ciemnych barw dla wielu osób jest to propozycja zdecydowanie bardziej odpowiednia na jesień. Zatem na nadchodzące tygodnie sprawdzi się idealnie ;)



Bordeaux to lakier, który ma odcień ciemnego, dojrzałego, czerwonego wina. Jest to bardzo elegancki kolor, który szalenie podkreśla kobiecość i dodaje zmysłowego wyglądu każdym dłoniom. Spodoba się kobietom odważnym, zdecydowanym, a także wszystkim tym, które pragną czegoś konkretnie wyróżniającego się na paznokciach. 


Bordeaux ma wykończenie żelowo - kremowe, które przepięknie na paznokciach lśni. Stosowanie top coat'u jest w jego przypadku jedynie dodatkiem, ale z przyzwyczajenie można go jak najbardziej zastosować. Sam lakier wysycha w dosyć krótkim czasie. Aplikuje się bardzo szybko i z łatwością, bez spływania na skórki. Jedna warstwa jest według mnie niewystarczająca i czasami może pozostawiać delikatne smugi. Najlepszy rezultat osiągam przy dwóch warstwach, a jeśli komuś zależy na naprawdę głębokim, intensywnym kolorze to z powodzeniem może nałożyć trzy (tylko nie za grube). Lakier nie odpryskuje, natomiast delikatnie starte końcówki widoczne są po około 4 dniach od aplikacji. Warto również pod spód zastosować jakąś bazę (ja używam Essie Help Me Grow), ponieważ Bordeaux lubi barwić płytkę.

(Paznokcie pokryte są trzema cienkimi warstwami lakieru)





15 komentarzy:

  1. Przypomnialas mi właśnie, żeby co kupić w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie jeszcze nic nowego nie nabyłam, mam trochę zeszłorocznych odcieni w moim mini lakierowym zbiorze, ale kusi mnie kilka nowych kolorów ;)

      Usuń
  2. Ten odcień mecze przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie także gości on na paznokciach o każdej porze roku ;)

      Usuń
  3. Jak mi się taki kolory podobają na innych, a najbardziej czerń:) Niestety na swoich dłoniach jestem w stanie zaakceptować zaledwie kilka kolorów. Najczęściej noszę półtransparentną biel, czasem nałożę czerwień i takie to moje szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerni nie miałam na paznokciach już kilka lat, ale pamiętam, że gościła ona u mnie jednej zimy non stop. Teraz jakoś nie ciągnie mnie do tego koloru, ale też lubię go u innych ;) A z jasnych półtransparentnych pastelowych odcieni uwielbiam Essie Mademoiselle :))

      Usuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Essie ma świetny wybór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego lubię te lakiery, za ogrom odcieni od jasnych po czarne ;)

      Usuń
  7. zewsząd już jesień :>
    piękny ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekne pazurki i cudowne zdjecia! kolor- uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs