Strona Główna

MAC, Lipstick, Half 'N Half

czwartek, 20 sierpnia 2015


Czas na zaprezentowanie kilku nowych szminek Mac, jakie na początku wakacji trafiły do mnie za sprawą akcji Back2Mac. Postanowiłam, że będą pojawiać się one według podziału na wykończenia, ponieważ zgarnęłam ich kilka i w ten sposób ułatwię sobie całą pracę. Na pierwszy ogień idzie wykończenie Amplified i odcień Half 'N Half.



Szminki posiadające wykończenie Apmlified charakteryzują się mocnym kryciem, gdyż posiadają intensywną pigmentację. Ich konsystencja należy do kremowej i stosunkowo miękkiej, ale czasami potrafią one przesuszać usta, dlatego odpowiednie ich wypielęgnowane jest tutaj bardzo ważne. Dawniej nie byłam fanką tego wykończenia, ponieważ konsystencja szminek Amplified dla moich ust była zbyt ciężka. W okresach gdy byłe one w gorszej kondycji, wszelkie suche skórki lubiły się aż nadto uwydatniać, co wyglądało szpetnie. Z czasem nauczyłam się troszczyć o usta jeszcze bardziej i teraz gdy nie dochodzi u mnie do ich kryzysowej suchości (chyba, że zimą), to wykończenie szminek Amplified nie jest już tak przeze mnie dyskryminowane.



Odcień Half 'N Half to według producenta kremowy róż. Ja nie wiem czy to z moimi oczami jest coś nie tak, czy może się nie znam, ale według mnie z różem ten kolor nie ma nic wspólnego. Zarówno w opakowaniu, na swatch'u oraz moich ustach Half 'N Half jawi się jako ciepły odcień beżowego brązu. Jest to bardzo przyjemny odcień nude, który pasuje zarówno do noszenia na co dzień, jak również świetnie spisuje się przy mocnym makijażu typu smoky, kiedy nacisk kładziemy tylko na oczy i zależy nam na stonowanych ustach. Mnie kolor Half 'N Half bardzo przypadł do gustu, dobrze się w nim czuję i często zabieram na wszelkie wyjścia.

Co sądzicie o Half 'N Half? Lubicie takie kolory?




25 komentarzy:

  1. Patrząc na pomadkę w opakowaniu - nie podoba mi się kolor. Aczkolwiek na ustach wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie urzekła ona już od momentu gdy zobaczyłam ją w opakowaniu, ale jeszcze 3 lata temu nie zwróciłabym na taki kolor uwagi. Zwyczajnie zmienił się mój gust. Teraz mam fazę na tego rodzaju kolory i lubię siebie we wszelkich brązach i brudnych różach ;)

      Usuń
  2. bardzo ładny kolor :) ale chyba nie dla mnie, wolę w różowych tonach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe ma sprawy ;) Ja różowe też lubię, ale nie mogą być one w chłodnych tonach i muszą mieć domieszkę jakiegoś innego koloru bo inaczej mi nie pasują ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor :) Do ciemnej karnacji pasuje w sam raz :) Dla bladziochow mogłaby juz niekoniecznie pasować :) Ja cały czas szukam odcienia idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od indywidualnych upodobań, niektóre osoby pomimo jasnej karnacji bardzo lubią ciemne, nasycone odcienie i czują sie w nich dobrze, inne niekoniecznie. Ja ze swojej strony życzę Ci abyś szybko odnalazła swój odcień idealny :)

      Usuń
    2. dziękuję ;) mam nadzieję, że w końcu znajdę ;)
      i następnym razem jak pójdę na zakupy, to wrócę już z pomadką ;)

      Usuń
  4. To faktycznie typowy beżo-brąz, nie zaś róż. Kolor jak dla mnie piękny, lubię takie. Pasuje Ci:) Ale masz piękne rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana :* Ja takie odcienie polubiłam dopiero w tym roku i mam w przyszłości ochotę na odrobinę ciemniejsze ;)

      Usuń
  5. Kolor mi się podoba, bardzo ładnie Ci w nim :). Jednak Mac w ogóle mnie nie kusi :D a to nowość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Mnie szał na Maca przeszedł już jakiś czas temu, ale że miałam mnóstwo pustych opakowań to przygarnęłam kilka szminek, jakby nie patrzeć akcja Back2Mac jest atrakcyja :)

      Usuń
  6. Zupełnie nie mój kolor niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś takich odcieni także nie lubiłam, ale pewne rzeczy się zmieniają i teraz nie mam nic przeciwko ciemniejszym kolorom ;)

      Usuń
  7. nie wierzę, że to pisze, bo generalnie unikam takich odcieni, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, nie zdziw się jak za jakiś czas zdecydujesz się na zakup pomadki w podobnym kolorze, a nawet ciemniejszym. My kobiety ciągle się zmieniamy, więc kto wie ;) Buziak!

      Usuń
  8. Chociaż lubię mocne kolory na ustach, odcień który prezentujesz bardzo mi się podoba :)) Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* Miło mi, że odcień przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  9. Szminka, szminką, ale jakie Ty masz RZĘSY! Kolor szminki bardzo fajny, czułabym się w niej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci moja Droga, to jak wyglądają jest w dużym stopniu zasługą odżywki Oceanic Long 4 Lashes ;) A szminka ma bardzo bezpieczny odcień, więc z pewnością byłabyś z niej zadowolona ;)

      Usuń
  10. Kolor jest przepiękny i pasuje do ciebie. Ja niestety w takich kolorkach nie za dobrze się czuję choć w swoich zbiorach mam jeden kolorek z Mac Patisserie który też ma brązowe kolory w sobie i na moich ustach wyglada całkiem ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patisserie była na mojej liście, ale niestety gdy dokonywałam zamiany z pustych opakowań, nie mieli jej w sprzedaży. Wbrałam więc inny kolor ;)
      Ja do brązów przekonałam się bardzo szybko, opory wciąż mam jedynie do czerwieni, ale kiedyś chciałabym jakiś odcień wypróbować ;)

      Usuń
  11. Cudowna <3 zauroczył mnie ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę ;) Half 'N Half to kolor bardzo twarzowy, dlatego proponuję sprawdzić tą szminkę w sklepie. Nie zdziwi mnie jeśli zdecydujesz się na zakup ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs