Strona Główna

L'biotica, Biovax, Intensywnie Regenerujący Szampon Keratyna+Jedwab

wtorek, 25 listopada 2014


Do szamponu Biovax Keratyna+Jedwab mam mieszane uczucia. Stosowałam go solo oraz w połączeniu z odżywką tej samej serii, ale mianem ulubieńca określić go nie mogę. Sprawował się na moich włosach dobrze lecz po pierwszych zachwytach, zaczęłam zauważać również jego liczne wady. Szampon zamiast z czasem wpływać na moje włosy coraz korzystniej, ich kondycję stopniowo obniżał. Producent zapewnia o efekcie odbudowanej struktury włosów, ich lekkości, puszystości oraz, że kosmyki staną się jedwabiście lśniące i miękkie. Obietnice te, a także wiele pozytywnych opinii o szamponach i odżywkach Biovax, zachęciły mnie do wypróbowania go na sobie. W końcu tylko po takich testach, możemy być pewni, czy produkt jest odpowiedni dla naszych indywidualnych potrzeb, czy też nie.

Informacja producenta:

Szampon pachnie subtelnie, nie zalatuje od niego niczym chemicznym, jednak nie potrafię dokładnie sprecyzować jego woni. Na włosach nie jest wyczuwalny, a szkoda, ponieważ ja lubię, gdy ze świeżo umytej czupryny roznosi się ładny zapach. Choć zapewne dla pewnej grupy jest to zaletą.


Pierwsza myśl, jaka nasuwa się po wydobyciu szamponu z butelki, to jego dosyć gęsta konsystencja, mnie kojarząca się z jakimś kleikiem lub czymś do niego zbliżonym. Za takową nie bardzo przepadam, zwykle szampony tego typu nie pienią się za dobrze, a przynajmniej takie jest z nimi moje doświadczenie. Opisywana wersja Biovax Keratyna+Jedwab od tej normy nie odbiega. To znaczy, pieni się, ale trzeba po pierwsze włosy namoczyć w 100%, ponieważ w miejscach gdzie będa one tylko lekko wilgotne, szampon pienić się nie będzie. Trzeba także użyć dużo więcej produktu niż zwykle, co wiąże się z jego małą wydajnością. Szampon nieznacznie włosy plątał, co czuć było już w momencie wypłukiwania go, ale większej tragedii nie robił. Zawsze miałam także wrażenie, że nie do końca zmywał się z moich włosów, ale to raczej nie miało wpływu na ich wygląd po wysuszeniu. Sprawiał natomiast, że były one nawilżone i miękkie, co mnie niezmiernie cieszyło, gdyż mam często problem z matowo wyglądającymi włosami, które przy skórze szybko się przetłuszczają, a na reszcie długości są suchawe.
I tutaj pojawia się dziwna sprawa, ponieważ po pierwszych użyciach, czy to samodzielnie, czy z odżywką z serii, moje włosy były dużo bardziej lśniące niż normalnie. Robiły się takie jakby grubsze, ale nie były obciążone. Ładnie się układały i były przyjemnie sypkie. Jednym słowem, efekt mi się podobał i myślałam, że trafiłam na szampon, który po dłuższym stosowaniu, świetnie zregeneruje mi włosy. Niestety, mniej więcej po zużyciu połowy butelki, efekt już mnie tak nie cieszył, było wręcz coraz gorzej. Włosy stawały się po kilkunastu minutach od wysuszenia oklapnięte, dziwnie płaskie. Nadal lśniły, jednak już nie tak spektakularnie jak po pierwszych użyciach szamponu. A ostatnim minusem jaki się objawił, było bardzo szybkie przetłuszczenie się włosów. Codzienne mycie głowy stało się obowiązkowe. Co prawda, ja włosy myję i tak każdego dnia, ale tutaj chodzi o to, że ich widok każdego, następnego ranka, sprawiał wrażenie niemytych włosów od co najmniej trzech dni. Nie wiem dlaczego szampon przestał po czasie wykazywać swoje pozytywne właściwości i stał się produktem, po który sięgałam niechętnie. Zawsze wypłukiwany był dokładnie, dlatego nie mogę znaleźć wytłumaczenia na takie dziwne rezultaty. Głowa mnie po nim nigdy nie swędziała, co myślę że warto również zaznaczyć. Mam do niego ogólnie mieszane uczucia, dlatego uplasował się u mnie, mniej więcej na takiej środkowej pozycji. Może przy kolejnej okazji wypróbuję jakiś inny szampon Biovax i wtedy chętnie porównam do tego z Keratyną+Jedwabiem.

A czy Wy lubicie szampony Biovax?
Miałyście może wersję intensywnie regenerującą Keratyna+Jedwab?

Cena: 13.99zł
Pojemność: 200ml

Skład:

26 komentarzy:

  1. Nie jest to zagadkowa sytuacja. Po prostu szampon ma bogaty skład i silikony. Przez co włosy bez porządnego oczyszczenia raz na jakiś czas zaczęły byc tak oklejone, ze ci zaczynaja oklapywac i szybciej przetłuszczać: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne masz rację, ale stosowałam go zamiennie z innym szamponem, po którym nie było takich problemów, jednak na składach za dobrze się nie znam, dlatego nawet nie wnikam czy ten drugi oczyszczal mi włosy odpowiednio czy też nie ;)

      Usuń
  2. ja nie lubię ich szamponów, bardzo plączą mi włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak inne szampony Biovax, ale ten należał do jednych z nielicznych jakie stosowałam, co tak plątał włosy ;)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze ich szamponów, za to maski ich uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie maska z tej serii bardzo przypadła do gustu. Może po prostu szampony nie są mocną stroną firmy ;)

      Usuń
    2. Właśnie biorę się za pisanie recenzji tego szamponu ( maskę opisałam kilka dni temu ;) i mam podobne odczucia,że szampon jest gorszej jakości niż maska ;)

      Usuń
  4. Miałam ten szampon z odżywka i stosowałam w komplecie, pózniej oddzielnie i szczerze mówiąc to marnie się u mnie sprawdził. W sumie dokładnie tak jak u Ciebie, początek był fajny, ale potem już z każdym myciem coraz gorzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska na tak, szampon - nie jestem pewna. Przynajmniej wiem, że nie tylko ja miałam takie odczucia względem tego produktu, ale być może szampony są słabszym ogniwem marki ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię ich maski jednak szampon u mnie tez się nie sprawdził i raczej z czasem było coraz gorzej niż lepiej ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że także miałaś takie odczucia jak ja. Za to maska jest rewelacyjna i używam jej z przyjemnością :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mnie ciekawiła od dawna, tym bardziej, że nie miałam do niej dostępu, co powodowało większe kuszenie :)

      Usuń
  7. Też lubię, gdy włosy pachną :) Szkoda, że się nie sprawdził, mimo tego, że dobrze się zapowiadał. W sumie tej firmy znam tylko odżywki, ale jakoś za nimi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie maska Keratyna+Jedwab bardzo mile zaskoczyła, tym bardziej, że rzadko stosuję takie kosmetyki do włosów, ponieważ obciązają mi włosy. Tutaj nie ma o tym mowy, świetna jest :)

      Usuń
  8. Miałam jedynie maskę z tej serii i była całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Biovaxu jeszcze nigdy nie miałam szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy moment jest dobry na wypróbowanie czegoś nowego ;)

      Usuń
  10. miałam szampon tej firmy z zielonym napisem i był bublem.. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, będę w przyszłości unikać :)

      Usuń
  11. Uwielbiam maski z tej serii ale moje włosy - wysokoporowate - nie lubią się z keratyną. Może u ciebie też tak jest?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale nie potrafię tego dokładnie stwierdzić ponieważ wykazują właściwości zarówno włosów wysokoporowatych jak i niskoporowatych, w zależności od pory roku. Czy to wogóle jest możliwe?

      Usuń
  12. maski z tej firmy lubię :) szamponów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię maski biovax, szamponu jeszcze nigdy nie miałam, ale myślę, że mógłby się sprawdzić na mojej czuprynie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbowałam maski do włosów niestety nie przypadła mi do gustu ale szampon wygląda całkiem całkiem i nie ma SLS, szkoda tylko, że obciążał Ci włosy

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs