Strona Główna

Anastasia Beverly Hills, Clear Brow Gel/ Bezbarwny Żel Do Brwi

piątek, 28 listopada 2014


Prezentowany dzisiaj bezbarwny żel do brwi Anastasia Beverly Hills to mini wersja, którą dostałam gratis podczas zakupów na stronie BeautyBay, gdzie co jakiś czas robię głównie zamówienia pielęgnacyjne. Nigdy wcześniej nie korzystałam z takich żeli, a z racji tego, że produkty do brwi ABH są wychwalane przez wielu wręcz pod niebiosa, niezmiernie ucieszył mnie taki dodatek. Maleństwo, które do mnie przyszło, zawiera 2.5ml produktu, a więc trzy razy mniej niż posiada standardowa tubka. Nie wiem czy samo opakowanie różni się od wersji pełnowymiarowej, ale po przeglądnięciu zdjęć na stronie producenta nie zauważyłam rozbieżności, więc doszłam do wniosku, że chyba jest identyczne.
 Szczoteczka żelu jest bardzo sztywna i posiada spiralne włosie, które precyzyjnie nanosi preparat. Wyglądem przypomina standardową szczoteczkę do rzęs. Nic z niej nie ścieka, można wręcz odnieść wrażenie, że nie ma na niej grama produktu. O jego obecności zapewnia mnie natomiast zapach żelu. Jednak nie jest to nic przyjemnego dla nosa. Preparat okropnie śmierdzi alkoholem, co bardzo mi się nie podoba. Nie wiem czy tego typu produkty mają taki mocniejszy zapach, gdyż bezbarwnych żeli wcześniej nie używałam, ale jeśli tak, to chyba za bardzo do nich garnąć się nie będę. Działanie żelu jest z kolei bardzo dobre. Brwi po przeczesaniu szybko wysychają i stają się sztywne aż do momentu demakijażu. Nie są one absolutnie posklejane czy sztucznie wyglądające. Żel pięknie ujarzmia włoski, ale nie sposób go dostrzec. Nakładam go zarówno solo, jak i na cień do brwi i w obydwu przypadkach nadaje im niezwykle naturalny wygląd. Nie jest to produkt dla mnie niezbędny, traktuję ten żel raczej jako taki dodatek lub gdy koniecznie chcę ujarzmić moje brwi na cały dzień. Zapewne osoby borykające się z nieposłusznymi włoskami, które lubią wykręcać się w różne strony będą tym żelem zachwycone, ale ja aż tak mocno takich preparatów nie potrzebuję. Gdy go wykończę, raczej nie zdecyduję się na pełnowymiarowe opakowanie, co prawda żel jest świetny, robi to, do czego został stworzony, jednak intensywny zapach alkoholu bardzo mi tutaj przeszkadza. 

Znacie bezbarwny żel do brwi ABH?
Co Wy stosujecie do ujarzmiania brwi?

Cena: 16.50£/22$
Pojemność: 7.93ml
Ważność: 6 miesięcy od otwarcia

 Skład:

16 komentarzy:

  1. Nie mam dostepu do ABH, ale z checia bym wyprobowalam. Od nich mam tylko pesete wygezebana gdzies na targach kosmetycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach alkoholu w kosmetykach jest straszny i mi również przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę :) Ja używam do brwi korektora Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko było by wspaniale gdyby tylko nie ten zapach alkoholu. =/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko było by wspaniale gdyby tylko nie ten zapach alkoholu. =/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja planuję zakup zestawu cień + wosk do brwi, żeby wszystko mieć w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam żel Ardell,który delikatnie i miło pachnie i aż się przyjemnie używa tylko słabo trzyma włoski.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie mialam bezbarwnego żelu do brwi, jedynie maskarę dającą kolor (z Maybelline) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego typu produktów, ale coś do usztywnienia brwi chętnie bym kupiła..

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam żel Mac , bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jedyną ingerencją w moje brwi jest ich regulacja, czasami podkreślam je brązowym cieniem gdy całkowicie są bez wyrazu

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba pierwszy raz spotykam się z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A nie znam tej serii ABH. Sama używam żelu do brwi firmy essence i narazie jestem zadowolona. Ale może kiedyś będę miała okzaję dostać w swoje ręce coś ABH.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten zapach alkoholu od razu go dyskwalifikuje w moich oczach, ale działanie fajne.. przypomnialaś mi, że chcę poszukać oś takiego wśród natury:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja go mam i uwielbiam. To do tej pory jedyny produkt, który radzi sobie z moimi niesfornymi włoskami. Na pewno go kupię ponownie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs