Strona Główna

Alterra, Koffein Shampoo/Szampon Biotyna i Kofeina do włosów osłabionych i przerzedzających się

wtorek, 4 listopada 2014



Pierwszym szamponem Alterry jaki wypróbowałam był Vollumen Papaya&Bambus klik . Po zużyciu go sięgnęłam od razu po drugi, który znajdował się w moich zapasach, szampon z biotyną i kofeiną do włosów osłabionych i przerzedzających się. Po nazwie można się domyślić, że jego zadaniem jest wzmacnianie włosów. Według obietnic producenta mają stać się sprężyste, bardziej witalne oraz wytrzymałe. Pełny opis na naklejce, na zdjęciu poniżej, które wykonałam dostatecznie wcześniej niż poprzednio.

Opis producenta:

O ile poprzednik, czyli szampon z Papają i Bambusem mnie zachwycił, tak ten już nie był identycznym hitem.
Może pokładałam w nim zbyt duże nadzieje, sama nie wiem, jednak nie był aż taki świetny. Jednak wszystko po kolei. Szampon miał przezroczystą, trochę żelową konsystencję, co nie było żadnym problemem, ponieważ dzięki temu nie spływał tak łatwo podczas aplikacji z ręki. Zapach słabo wyczuwalny, trochę dziwny, podczas mycia zanikał całkowicie. Trochę mnie to rozczarowało, gdyż lubię gdy z moich włosów unosi się ładna woń, a tutaj po wysuszeniu mokrych włosów nic się nie czuło. Drażniło mnie również słabe pienienie się szamponu, co wiązało się oczywiście z większym zużyciem. Należę do osób, które lubią mocno pieniące się produkty, dzięki temu starczają mi one na dłużej. Sam komfort podczas mycia, do wysokich także nie należał. Włosy były szorstkie i miałam uczucie nie do końca dobrze zmytego produktu. W trackie rozczesywania nie zauważyłam, żeby włosy się plątały, wręcz miałam uczucie jak po użyciu odżywki. Już po wysuszeniu dało zaobserwować się dwie rzeczy. Moje kosmyki były ładnie lśniące, ale brakowało im lekkości jaką lubię czuć na świeżo umytej głowie. Miałam wręcz wrażenie, że coś im ciąży i  sprawia, że stają się oklapnięte. Odnosiłam również wrażenie, iż włosy znacznie szybciej się przetłuszczały po zastosowaniu tego szamponu. Czy wpływał natomiast na ich wzmocnienie, trudno mi stwierdzić, ale jeśli nawet minimalnie pomagał, to za tak słaby efekt jaki miałam po umyciu nim włosów, nie jest wart ponownego zakupu. Jedyny plus jaki zaobserwowałam to lśniące włosy, niestety przypłacone oklapnięciem i potrzebą częstego mycia głowy. Szampon nie powodował swędzenia, nie podrażniał też skalpu, ani nie uczulał skóry. Myślałam, że godnie zastąpi Vollumen Papaya&Bambus, ale się przeliczyłam. Widocznie nie wszystkie szampony Alterra są sobie równe. 

Lubicie szampony Alterra? 
Które polecacie szczególnie?


 Cena: ok 10zł
Pojemność: 200ml

 Skład:

47 komentarzy:

  1. Miałam go, ale się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też omijam szerokim łukiem, ani szampon ani odzywki z tej firmy na mnie pozytywnie nie działają.

      Usuń
  2. W takim razie muszę spróbować ten z papają ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. też go mam i mogę powiedziec o nim to co Ty... jeśli taki ma byc szampon dla zniczonych włosów to ja dziękuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dodać nic ująć :) Coś go nie dopracowali.

      Usuń
  4. nie miałam go, ale jak widać dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włos, włosowi nierówny, więc może u Ciebie wywołałby inne efekty niż u mnie ;)

      Usuń
  5. Tego akurat nie miałam,ale inne szampony Alterry mi pasują :) Obserwuję i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę ;)
      Także serdecznie pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. Myślałam, że będzie lepszy. Jak widać biotyna na poprawę włosów najlepiej sprawdzi się od wewnątrz, nawet ta w tabletkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie między innymi obecność biotyny zachęciła do kupna tego szamponu, ale nie pokryło się to z efektami ;)

      Usuń
  7. Ja nie miałam jeszcze żadnego szamponu od nich, ale ten był na mojej liście.. Teraz trzeba sie zastanowić : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę Cię zniechęcać, kup może ten szampon, ponieważ każdy włos jest inny, a akurat szampon nie był jakimś bublem, więc może będziesz z niego bardziej zadowolona niż ja ;)

      Usuń
  8. Ja do Alterry mam straszną niechęć po jednym balsami, w którym zapach mnie odrzucił ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również potrafię się szybko po nieudanej przygodzie z jakimś produktem, zniechęcić do całej marki ;)

      Usuń
  9. Chciałam wypróbować któryś z tych szamponów, wybiorę raczej ten z bambusem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też wypróbuj, może Twoje włosy polubią się z nim dużo bardziej niż moje ;)

      Usuń
  10. U mnie niestety wcale się nie sprawdzają....

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz go widzę! Ale nie wiem czy wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bubelkiem nie był, więc czemu by nie ;)

      Usuń
  12. Nigdy jeszcze nie miałam szamponu alterra, muszę chyba spróbować tego z bambusem, skoro jest niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bambusowy to sam mam ochotę jeszcze kiedyś kupić, bo bardzo podobało mi się jakie miałam po nim miękkie i lejące się włosy ;)

      Usuń
  13. Raz miałam odżywkę z tej serii i niestety nie sprawdziła się. Ten szampon wczoraj oglądałam w rosie i dobrze dzięki tej recenzji nie żałuję, że nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak miało właśnie być ;) Bużka :))

      Usuń
  14. nie stosuje Alterry do włosów, niestety u mnie się nie sprawdza całkowicie, a wręcz szkodzi moim włosom :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepska sprawa, ale w takich sytuacjach to i ja unikałbym danych produktów konkretnej firmy ;)

      Usuń
  15. Moja skóra głowy źle reaguje na szampony z alkoholem, jets podrażniona:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest różnie i nie mam pojęcia od czego to zależy, może od reszty składu, ale niestety nie potrafię ich odpowiednio analizować ;)

      Usuń
  16. Nie przepadam za szamponami z Alterry, za to te z Isany uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam okazji używać szamponów Isany, ale może kiedyś się uda ;)

      Usuń
  17. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja recenzja raczej do pochlebnych nie należy, więc nie rozumiem za bardzo tego entuzjazmu ;))

      Usuń
  18. Ostatnio w Rossmannie miałam go w ręce ale jednak nie kupiłam i może dobrze zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś szampon Alterry, bodajże morela i pszenica, ale bez zachwytów :) Również je obciążał

    OdpowiedzUsuń
  20. Great blog♥

    I follow your blog. Waiting for you ♥

    My Blog: http: //juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie miałam i się nie skuszę;) - gdzieś czytałam, że po niektórych włosy lubią wypadać...
    Szkoda, że ten drugi Ci się nie sprawdził za bardzo... no ale tak to jest i szampon szamponowi nie równy, nawet w obrębie jednej marki...
    Widzę, że zmieniłaś avatar:P

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każda marka, tak i Alterra ma chyba swoje lepsze i gorsze produkty ;)
      Miło, że zauważyłaś modyfikację.Ten wcześniejszy avatar mi się znudził, a że lubię zmiany to tak ''zaszalałam'' ;)

      Usuń
  22. Nie znam oferty Alterry i nie kusi mnie ;) szkoda, że ten szampon to zwyklaczek.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie spowodował przesusz na głowie ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. już od dłuższego czasu przymierzałam się do zakupu któregoś z szamponów jednak dobrze, że nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tej wersji jeszcze nie miałam i chyba jednak się nie skuszę, ale ogólnie szampony Alterry całkiem nieźle się u mnie spisywały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chodzi o Alterre to lubie granat i aloes i szampon i odżywke

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs