Strona Główna

Urban Decay The Vice Palette LTD

wtorek, 28 października 2014


 Wiem, że do Świąt jeszcze pozostało kilka tygodni, ale nie mogłam oprzeć się cudownej paletce z Urban Decay Vice LTD, którą wypatrzyłam na stronie Selfridges i sprawiłam ją sobie w prezencie. Raz się żyje, więc trzeba to wykorzystać, a co :) Jest to limitowana edycja palety Vice, o której było dosyć cicho, ale jakimś cudem udało mi się ją dorwać przed wykupieniem. W Stanach dostępna była na stronie Sephora, z kolei w UK wyłączność na nią miał tylko Selfridges. Paletka przyszła do mnie dzisiaj, więc moja ekscytacja jest jeszcze na wysokim poziomie, dlatego postanowiłam podzielić się pierwszymi wrażeniami i pokazać Wam to cudeńko. 
Paleta Vice LTD zawiera 20 odcieni, wśród których znajdują się zarówno kolory matowe, perłowe jak i metaliczne z drobinkami. Wszystkie przepiękne i na szczęście żadnego jeszcze nie miałam, co cieszy mnie wręcz bardziej. Kolorystka jak najbardziej w moim guście, cienie zostały skomponowane tak, że można wykonać nimi zarówno makijaże wieczorowe oraz te bardziej stonowane. Dla mnie bomba!
Kolor kasetki, przypominający połączenie cytryny z limonką, nie do końca mnie zachwyca, ale myślę, że z czasem się przyzwyczaję. W środku znajduje się lusterko pokrywające całą ściankę oraz dwustronny pędzelek, taki sam jak w Vice 2. W opakowaniach palet Vice, lubię moment otwierania, ponieważ kasetka po naciśnięciu powoli unosi swoje wieczko, ukazując nam wspaniałe wnętrze. Kolory cieni są tak rewelacyjne, a możliwości użycia mnóstwo, że można się nią bawić, tyle ile się pragnie. Ja już od jutra zaczynam testy naoczne. Zobaczymy co zmaluję ;)

Cienie UD wyróżniają się niezwykłą konsystencją, która jest jakby masełkowata, ale nie roluje się na powiece. Pigmentacja jest świetna, a cienie cudownie łączą się ze sobą i każdy poradzi sobie ze stworzeniem ładnie wyglądającego makijażu oka. Obok MACowych, cienie Urban Decay należą do moich ulubionych. 

Zapraszam teraz na zdjęcia ;)







36 komentarzy:

  1. Świetna paletka :) Szkoda, że UD nie jest u nas dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna i ma ciekawe opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka jest cudowna! Samo jej opakowanie aż krzyczy aby ją kupić! Bardzo chętnie przygarnęłabym taka z powodu tego, że lubię mieć wszystko w jednym miejscu, w jednakowych opakowaniach w idealnym stanie. Mega plusik!
    + Obserwuję

    www.lifestylerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor opakowania i piękne cienie :) Czekam na bliższą prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale genialne opakowanie! Cudo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda ta paletka, ma ładne kolorki i wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! W Irlandii wychodzi dopiero na początku listopada i będę musiała wtedy dobrze jej się przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj w listopadzie ma wyjść Vice 3, ciekawa jestem jak wyglądać będzie na żywo ;)

      Usuń
  8. śliczna paletka!

    ___________________
    fashionblogger,styling&makeup
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna paletka i cienie też ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnętrze naprawdę przykuwa uwagę, szczególnie dwa fiolety ;) Świetnie skomponowana paletka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są one, ale jeszcze nie mam faworytów, wszystkie są cudne ;)))

      Usuń
  11. Opakowanie wygląda pięknie, a kolorystyka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sięgnelabym po wszystkie kolory, tylko na ten róż odwagi pewnie by mi zabrakło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On rzeczywiście trochę może przerażać, ale da się go połączyć z innymi kolorami i wcale nie będzie już taki rażący ;)

      Usuń
  13. Bardzo fajna paletka :)
    Zazdroszczę tych świątecznych zestawów, które są dostępne w UK (niestety większość z nich nie ma opcji wysyłki poza UK :/).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestawów jest sporo i wiele z nich naprawdę warto kupić, natomiast wysyłka do Polski to bez dwóch zdań często problem, trzeba mocno kombinować, a i tak nie zawsze udaje się dorwać upragnione rzeczy.

      Usuń
  14. przepiękne barwy to musi być super paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiedziałam, że pojawi się kolejna wersja Vice :(
    Ciekawe czy można dostać ja online.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś sprawdzić, czy jeszcze są jakieś sztuki, ale raczej jest już wykupiona :/

      Usuń
  16. Kocham cienie z UD, po prostu nie mogę im się oprzeć. Szkoda, że w PL niedostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna! I tylko ten róż mi przeszkadza;) ale całość zacna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory, zwłaszcza Last Sin i kolory w jego najbliższym sąsiedztwie :) Ciekawa jestem jak jest z pigmentacją tego mocnego różu, kiedyś miałam hopla na punkcie takich kolorów, ale nie znalazłam nic co by w pełni mnie satysfakcjonowało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja wszystkich włącznie z różem jest rewelacyjna, coś niesamowitego jak cienie są intensywne na powiece ;)

      Usuń
  19. Bardzo fajne kolorki, nic dziwnego że dałaś się na nią skusić :) z miłą chęcią zobaczyłabym jeszcze swatche ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello!

    Congratulations!
    Welcome to your blog is to accept, in the "International Directory Blogspot"
    Division POLAND
    I wish you a great day
    friendly
    Chris
    On the right side (see green) a list of country! By clicking on it you'll see the list of blog this country! And so the ability to communicate and interact with them. Language problem? Use the Google translator!
    Our site does not ask for money! The activity is only friendly.

    thank you
    I give you badges for your blog http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/09/02/14090209425712502812494399.jpg

    Placing the badge on your blog entitles the status of "VIP"

    Our site does not ask for money! The activity is only friendly
    Please: Made know the "directory" after your friends POLAND
    *********************************************
    Witaj!

    Gratulacje!
    Witamy na blogu jest do zaakceptowania, w "International Directory, Blogspot"
    Wydział POLSKA
    Życzę wielki dzień
    przyjazny
    Chris
    Po prawej stronie (patrz zielona) listę kraju! Klikając na nią zobaczymy listę blogu tym kraju! A więc zdolność do komunikowania się i interakcji z nimi. Problem języka? Użyj tłumacza Google!
    Nasza strona nie prosić o pieniądze!Działalność wyłącznie obsłudze.

    dziękuję
    Daję wam odznaczenia dla bloga http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/09/02/14090209425712502812494399.jpg

    Umieszczając znaczek na swoim blogu uprawnia status "VIP"

    Nasza strona nie prosić o pieniądze!Aktywność jest tylko przyjazne
    Proszę: Made znać "katalog" po znajomych POLSCE

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne kolory, jedynie junkshow bym nie używała..

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne odcienie, szczególnie 1 i 4 rząd.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs