Strona Główna

MAC, Mineralize Blush/ Róż Mineralny, Gentle

czwartek, 30 października 2014



Jak już wielokrotnie wspominałam, MACowe róże należą do moich ulubionych, a szczególną sympatią darzę te z serii Mineralize. Ich wypiekana formuła jest nieco inna od tradycyjnych róży, bardziej miękka i drobno zmielona, pięknie podkreśla policzki świetlistym, perłowym połyskiem. Prezentowany dziś przeze mnie odcień Gentle, znajduje się jeszcze w starym opakowaniu, które mniej więcej w pierwszej połowie tego roku przeszło sporą zmianę designu. Fanką nowego nie jestem, dlatego cieszę się, że mam kilka odcieni w tym starym, według mnie ładniejszym. W każdym razie nie o opakowanie się tutaj rozchodzi, a o wspaniałą zawartość. Gentle to wypiekany mineralnie róż, który został zmielony na drobny puder, zapewniając wyjątkowo przyjemną i nieskomplikowaną aplikację. Róże mineralne dostępne są w 9 kolorach, które są w sprzedaży regularnej.



Gentle to według opisu, malinowy odcień ze złotym połyskiem. Jest to jak najbardziej trafna charakterystyka, nic nie trzeba w tym przypadku dodawać. Kolor nakładany delikatnie, warstwa po warstwie, nie daje efektu ciężkiego krycia. Podkreśla kości policzkowe świetlistym, perłowym połyskiem. Jest to cudowne wykończenie, które uwielbiam. Według upodobań można go stopniować, ale już pierwsza warstwa zapewnia świetne krycie, ponieważ mimo swojej delikatnej formuły, róż jest mocno napigmentowany. Nie jest to natomiast rodzaj intensywności, którą wyrządzimy sobie krzywdę, dlatego seria mineralna jest przeze mnie tak lubiana. Te róże są tak wspaniale zmielone, że pokrywanie nimi policzków to czysta przyjemność. Gentle bardzo łatwo aplikuje się na twarzy, nie sposób porobić sobie nim jakichkolwiek plam, a w razie przesadzenia z ilością, można szybko skorygować to poprzez dodatkowe roztarcie.



Róż jest trwały, nie ściera się z moich policzków, więc poprawki w ciągu dnia są zbędne. Ślicznie stapia się z makijażem i nie podkreśla niedoskonałości, jak suche skórki czy rozszerzone pory.  Gentle to produkt do policzków, który współgrać będzie z większością karnacji, co czyni go bardzo uniwersalnym. Nadaje wygląd zdrowego, dziewczęcego rumieńca, co starałam się pokazać na ostatnich zdjęciach.

Lubicie mineralne róże MACa? 
Jakie wypiekane produkty należą do Waszych ulubionych?



Cena:113zł/27$/21£
Pojemność: 3.5g

Na policzkach prezentuje się następująco:





28 komentarzy:

  1. piękny kolor *.* uwielbiam róże MAC

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo delikatnie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Tego jeszcze nie mam... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ;) Kolor jest naprawdę naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ;) Przypomniałaś mi, że mam braki w postach o różach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się prezentuje - zarówno w opakowaniu, jak i na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. (crushonlipstick)

    przepiekny!
    mam go na swojej wish liscie, z przyjemnoscia go wkrotce dolacze do mojego skromnego zbioru rozow Mac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki ciepły, intensywny róż. I uwielbiam MAC.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie róże maca ale minerałka nie miałam.Twój kolor dla Ciebie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego różu z tej mineralnej serii, niemniej ten wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty MAComaniaczko <3 <3
    mam ten róz i bardzo go lubie!
    Tak naprawde to MACa róze naleza do moich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ci w nim ślicznie! *.*
    Też go mam, też w starym opakowaniu, też go lubię (i róż i opakowanie), a nowe opakowanie są koszmarne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię róże Maczka szczególnie ze względu na to, że są bardzo wydajne. Mineralnego jeszcze nie miałam, a ten zapowiada się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda na Twojej twarzy:) mój numer jeden wśród róży to taki zwyklaczek z Lovely. Miałam Dame z MAC, ale nie poczułam mocy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowny jest! Na pewno jak zuzyje swój zapas róży to jakiś z maca bedzie moj : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny :) Muszę zobaczyć jak wygląda na żywo, bo u Ciebie na zdjęciach prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się prezentuje ten róż :) Niby delikatny, ale jednak dodaje ładnego rumieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdyby nie cena to pewnie bym już kupiła, a tak to muszę się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny odcień i jak ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepsze.ze.identyczny,odpowiednik.znalazlam.w.pierre.rene.i.to.w.promocji.w.naturze.za7zl.--->pink.fog,02.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs