Strona Główna

MAC Artificially Wild Collection

piątek, 10 października 2014


Artificially Wild to pierwsza limitowana kolekcja kosmetyków MAC, z której coś wreszcie dorwałam. W ostatnich miesiącach firma wypuszczała szalone ilości limitek, za którymi nadążali chyba tylko nieliczni. Ja sama zainteresowana byłam głównie dwoma (m.in Osbourne Collection), ale niestety nie udało mi się zdobyć nic z rzeczy, które wzbudzały moje największe zainteresowanie. Teraz jednak było inaczej. W kolekcji Artificially Wild dominują stonowane kolory ziemi, wśród których przeważa brąz, szarość i fiolet, nawiązujący do trendów lat '90tych. Mnie bardzo interesowało zakupienie cieni i szczęśliwie udało mi się nabyć trzy z pośród czterech dostępnych.



Cienie jakie zakupiłam to Marsh, Artificial Earth oraz Natural Wilderness. Teraz żałuję trochę, że nie porwałam się również na ostatni Stony, ale szare odcienie nie zawsze mi pasują, dlatego go sobie odpuściłam.
Wszystkie cienie mają wykończenie satynowe, dobrze się rozcierają, różnią się minimalnie stopniem pigmentacji, ale żadnemu nic nie brakuje jeśli chodzi o intensywność koloru.

Marsh - to brudna oliwkowa zieleń, odcień ten podoba mi się najbardziej.
Artificial Earth - jest delikatnym cielistym fiołkowym kolorem, do nakładania na całą powiekę idealny, ale nie tylko.
Natural Wilderness - to musztardowo-złoty brąz, który według mnie jest bardziej matowy niż satynowy, sprawia wrażenie koloru dziwnego, ale właśnie takie bardzo lubię.

Cała trójka świetnie sprawdza się we wspólnym połączeniu, tworząc ciekawy, nieco przydymiony, jesienny makijaż oka.

Poniżej wszystkie razem ;)




Marsh
Natural Wilderness
Artificial Earth
Cena: 74zł/13£/16$
Pojemność: 1.5g

Marsh, Artificial Earth, Natural Wilderness
Natural Wilderness, Artificial Earth, Marsh

50 komentarzy:

  1. Piękny odcień ma ten brązowy cień, bardzo uniwersalny. Zresztą wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest nietypowy, nadaje się do praktycznie każdego makijażu oka ;)

      Usuń
  2. Kolorystyka bardzo moja, lubię takie naturalne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie zależało mi na ich zakupie, bo i ja jestem fanką takich dzienniaczków :)

      Usuń
  3. Bardzo mi sie podobają te kolory, szczególnie brąz. Jakoś przegapilam zupełnie tą kolekcje, ja tez nie jestem w stanie ogarnąć wszystkich Maczkowych kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAC zdecydowanie przesadza z ilością tegorocznych limitek, człowiek nie daje rady tego ogarnąć. Ciekawi mnie jak wyglądać będzie kolekcja świąteczna, po pierwszych zdjęciach promocyjnych zapowiada się ciekawie ;)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo subtelny, ładnie wygląda solo oraz nałożony na jakiś ciemniejszy odcień :)

      Usuń
  5. Sliczne kolory :) ja właśnie tyle swoją pierwszą szminkę Mac :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Marsh podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i mnie :* Od razu polubiłam go najbardziej :)

      Usuń
  7. Piekne kolorki zwlaszcza natural wilderness: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle spisuje się jako kolor przejściowy, rewelacyjnie się rozciera i można go stopniować ;)

      Usuń
  8. Co za wspaniałe kolory! Podejrzewam, że wspaniale wyglądają na oczach. MAC to hi end:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że prezentują się świetnie ;) Można kombinować różne wariacje ;)

      Usuń
  9. Ładne ale nie dałabym za nie tylu pieniędzy. Plus ostatnio czytałam, że testują kosmetyki na zwierzętach. Nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coż, ciężko znaleźć w obecnych czasach firmy, które są wolne od takich testów... :(((

      Usuń
  10. piękne kolory, ja w ogóle nie maluję oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast oczy lubię podkreślać zdecydowanie bardziej niż usta ;) Zawsze są one u mnie mocniej zaznaczone ;)

      Usuń
  11. świetne kolory! Mimo ceny kuszą mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś zainteresowana, to radzę się spieszyć, bo to limitka, więc za jakiś czas zniknie ;) Udanego polowania :)))

      Usuń
  12. ładne kolorki, ale bardzo delikatne, może z bazą mocniej byłoby je widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bazie ich kolory są bardziej podbite, to prawda. Ja na zdjęciach nakładałam je na gołą skórę, przy jednorazowym potarciu, stąd to delikatne wrażenie ;)

      Usuń
  13. Nie ma co ukrywać...są śliczne. Do cieni Mac mam ogromną słabość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie potrafię ukryć fascynacji tymi cieniami :)

      Usuń
  14. Aritficial earth chyba podoba mi się najbardziej, ale wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są podobne, ale jednak każdy oferuje coś innego :)

      Usuń
  15. Zakochałam się w tym fiołkowo-różowym! Rzadko się zdarza tak piękny, delikatny odcień. Ale i tym oliwkowym wcale a wcale bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączone ze sobą bardzo ładnie wyglądają ;)))

      Usuń
  16. Piekne odcienie :) wszystkie 3!!!
    ta pogon za limitkami znam...denerwuje mnie to bardzo , ze nic dorwac nie mozna bo w ciagu 5min wszystko jest juz wykupione :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istna przesada z tym koczowaniem na moment pojawienia się kolekcji na stronie, człowiek nie może normalnie zrobić zakupów ;))

      Usuń
  17. Piękne kolory! Jednak ta limitka zupełnie mnie nie porwała. Czekam na tą świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej świątecznej także jestem ciekawa, kilka rzeczy mnie interesuje, więc zobaczymy czy uda się na coś załapać ;)

      Usuń
  18. Piękne kolorki! Czekamy na makijaże :)
    Pozdrawiam,
    WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory, które ja mogłabym wykorzystywać w swoim codziennym makijażu, aczkolwiek cena MACa mnie nadal powala, ale jak będę zarabiać więcej to pewnie się na coś skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkty Mac cieszą się tak dobrą opinią a ja jeszcze nic nie miałam buuu :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Do mnie najbardziej przemawia Earth

    OdpowiedzUsuń
  22. Odcienie prezentują się bardzo fajnie. Najbardziej spodobała mi się AE.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie najbardziej przypadł do gustu, jak to określiłaś- musztardowo-złoty brąz:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. AE najbardziej mi się podoba :) kocham takie kolory.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs