Strona Główna

ESSIE Smokin' Hot

czwartek, 11 września 2014



Nie da się ukryć, że jesień nadchodzi wielkimi krokami. Wiele z nas w tym okresie lubi zaakcentować tą transformację na swoich paznokciach. Rezygnujemy powoli z jasnych pastelowych, czy soczyście neonowych kolorów chętniej sięgając po ciemne, odrobinę mroczniejsze lakiery. Ja paznokcie w ciemnych barwach lubię malować przez cały rok, nie mam z tym problemu, a i zimą mam czasami ochotę na coś wiosennego, ale pomyślałam, ze dziś przedstawię lakier typowo jesienny/zimowy.


ESSIE Smokin' Hot to lakier do paznokci, który ma bardzo nietypowy odcień. Nie do końca określony, kolor chłodny, brudny kamienno-szary, zmieniający nieznacznie odcień od padającego światła. Raz wpada w tony szarawej śliwki, by w innym momencie wybijać kolor grafitowego asfaltu. Zdecydowanie jest takim kameleonem, co przekłada się na ciekawy efekt na paznokciach. 
Bardzo ciężko było robić mu zdjęcia, ponieważ na wielu, kolor był za ciemny i przekłamany, ale starałam się jak mogłam i myślę, że wyszło całkiem nieźle.



 Konsystencja lakieru jest gęsta, ale nie za treściwa, można z łatwością pomalować paznokcie bez większego kłopotu. Lakier nie spływa na skórki, ani nie rozlewa się. Przy zbyt szybkich ruchach może delikatnie smużyć, dlatego najlepiej nakładać go powoli. Często już po jednej warstwie daje porządany efekt, ja jednak wolę go w dwóch cienkich. Bardzo szybko wysycha. Bez top coat'a wytrzymuje do 4 dni, potem trochę zaczyna ścierać się z końcówek, ale nie odpryskuje.
Smokin' Hot należy do lakierów o wykończeniu kremowym, bardzo błyszczącym.
Nie jest to mój ulubiony lakier, ale bez wątpienia jego ''dziwny'' kolor zachęca mnie od czasu do czasu, aby nanieść go na moje paznokcie.



Cena: 7.99£
Pojemność: 13.5ml



34 komentarze:

  1. Piękny, ja uuuuwielbiam takie kolory:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, zdecydowanie częściej sięgam po ciemne lakiery do paznokci ;))

      Usuń
  2. Lubię jak kolory są niejednoznaczne :D Ten całkiem przyjemny jest, choć ja wolę radośniejsze kolory na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor bardzo ciekawy, daje fajne efekty w zależności od oświetlenia. U mnie wybór koloru zależy głównie od nastroju i okazji :))

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor. Na jesień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma piękny kolor :) bardzo takie u siebie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i ja ;) Ciemne kolory goszczą na moich paznokciach znacznie częściej niż jasne odcienie :))

      Usuń
  5. Takie kolorku lakieru w mojej kolekcji jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie masz nic przeciwko ciemniejszym lakierom jak najbardziej proponuję zakup ;)

      Usuń
  6. na prawdę ładny lakier, podoba mi się choć za ciemnymi kolorami na paznokciach nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto poeksperymentować, może wyjść z tego coś ciekawego, albo tak dla zabawy też można ;))

      Usuń
  7. piekny kolor! uwielbiam takie :)
    ja tez juz jestem w temacie jesieni na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam już najświeższy wpis :) Będę teraz rozglądać się za moim pierwszym Barry M Gelly, skusiłaś mnie ;)))

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy kolor :) Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor faktycznie ciekawy i nietypowy, ale na jesień będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny z niego dziwaczek! Wygląda obłędnie na paznokciach! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kolor, ostatnio kupuję lakiery w takich jesiennych już kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, jestem fanką takich kolorów

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs