Strona Główna

Essie Bahama Mama

czwartek, 25 września 2014


Essie Bahama Mama dołączył do moich lakierowych zbiorów stosunkowo niedawno, mianowicie jakieś cztery tygodnie temu, więc jest jeszcze ''świeżutki''. Jest to ciepły i bardzo głęboki odcień soczystej śliwki. Idealnie nadaje się na porę roku jak jesień czy zima. 
Kiedyś wspominałam już, ale powtórzę to jeszcze raz, że ciemne kolory należą do moich ulubionych, nie inaczej jest w przypadku Bahama Mama. Kolor lakieru zauroczył mnie już po pierwszej aplikacji. Przed jego zakupem naoglądałam się wiele zdjęć w internecie, ale ciężko było mi stwierdzić jaki będzie rzeczywisty odcień, ponieważ prezentował się różnie. Mogę napisać tylko, że na żywo zachwyca i to bardzo.



Bahama Mama ma idealnie kremową konsystencję, podczas malowania nie spływa z płytki paznokcia. Ryzyko wystąpienia smug jest wręcz zerowe, co mnie bardzo cieszy. Lakier wysycha bardzo szybko i nakładanie top coat'u jest zbędne, chyba że komuś naprawdę zależy na czasie, wtedy wysuszacz można jak najbardziej zastosować. Mnie do całkowitego pokrycia potrzeba dwóch cieniutkich warstw, ale już po jednej średniej, krycie jest zadowalające. Lakier ma kremowe wykończenie, które wspaniale lśni. 
Minus jaki zauważyłam, to niestety delikatnie starte końcówki już po dwóch dniach od aplikacji. Na szczęście nie odpryskuje.

Pojemność: 13.5ml
Cena: 7.99£/8.50$/ok.30zł

Na poniższych zdjęciach moich paznokci, widoczne są dwie warstwy lakieru nie pokryte żadnym top coat'em.







Miałyście doczynienia z Bahama Mama? 
Lubicie ten lakier tak jak ja?
Napiszcie mi jakie są wasze ulubione jesienne kolory, chętnie poczytam ;)

45 komentarzy:

  1. na jesien ten kolor rzeczywiscie iidealny ;) nie mam zadnego lakieru z essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei mam większość właśnie z tej firmy ;) Bardzo mi odpowiadają, szczególnie kolorystycznie :)

      Usuń
  2. śliczny kolorek, idealny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie Kochana! Mam tak samo :))

      Usuń
  4. Bhama Mama faktycznie urzeka od pierwszego wejrzenia, ale na jesień z czerwieni wybrałam Sole Mate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż musiałam sobie wogooglować jak wygląda ten lakier bo mało o nim słyszałam, piękny jest, ma kolor taki jak lubię :*

      Usuń
  5. Nazwa chybiona ale odcień piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie przykładam żadnej uwagi do nazw lakierów, ale ogólnie nie przeszkadza mi nazwa tego essiaka, daje się zapamiętać :)))

      Usuń
  6. Śliczny, bardzo lubię takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten kolor, na jesień idealny, ja sięgam po niego cały rok:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę często po niego sięgać, bo nawet latem ciemne i wyraźne paznokcie nie są mi straszne :)) Piękny jest :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. I mnie także, bezapelacyjnie zwraca uwagę ;)))

      Usuń
  9. Swietny odcien, i sama jego nazwa powoduje usmiech na twarzy :) Moze wzajemna obserwacja naszych blogow? http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Jego nazwa jest taka sama jak mojego bronzera z The Balm. :p
    Świetny kolor idealny na jesień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nawet nie skojarzyłam, ale ciągle miałam wrażenie że gdzieś tą nazwę już słyszałam. Teraz wiem, że chodziło o kolorówkę The Balm, ja niestety nie mam nic z tej firmy :( Bardzo chcę kiedyś zakupić ich paletę cieni Nude Tude :)))

      Usuń
  11. Piękny kolor! I te paznokcie:) ale to juz mówiłam:)
    Jak zaczęłam malowac swoje pazurki,to dopiero dostrzegłam posty lakierowe na blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było podobne :)
      Jeszcze kilka lat temu na moich paznokciach gościł zwykły bezbarwny lakier i tyle, natomiast teraz uwielbiam malować paznokcie i z chęcią odkrywam nowe kolory w lakierowych postach ;)))

      Usuń
  12. Piękny kolor, dla mnie na jesień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zakochana w tym kolorze oraz w Twojej płytce paznokcia! Cudeńka!
    +Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi z tego powodu :D Buźka!

      Usuń
  14. Też go ostatnio kupiłam i czekał tylko na jesień, chyba następnym razem nim pomaluję.
    Prezentuje się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekał i się doczekał, teraz już oficjalnie może przejść swoją premierę :))

      Usuń
  15. Boski kolor :) tez go musze znowu pomalowac <3 kocham essiaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha! też go mam! I to prawda cudaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny kolor! Niestety Essie testuje na zwierzętach ;((( To dla mnie teraz ogromny minus, dziś właśnie u mnie post na ten temat, warto się nad tym zastanowić i wybrać jednak inną firmę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artykuł z chęcią przeczytam, ale ciężko byłoby mi rozstać się z tymi lakierami :(

      Usuń
  18. Kolor jest cudny, idealnie pasowałby mi do jesiennych stylizacji <33

    OdpowiedzUsuń
  19. Boski kolor - takie właśnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor na jesienne dni w sam raz!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor! a jakie Ty masz sliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny jesienny kolor. Efekt końcowy wygląda rewelacyjnie na Twoich ładnych paznokciach.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. och marze o takich paznokciach ☺ a kolor przepiękny ☺

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs