Strona Główna

Dr Organic Foot & Heel Cream Manuka Honey

środa, 24 września 2014


Jesień i zima to okres, gdy moje stopy zaniedbuję najwięcej. Już kiedyś pisałam, że jest to część mojego ciała, której poświęcam najmniej uwagi i o ile w letnim okresie staram się działać więcej, to już z nadejściem jesieni sprawa zaczyna powoli się komplikować. Z logicznej przyczyny spowodowane jest to mniejszą częstotliwością wystawiania stóp, czy ich części na widok publiczny na rzecz bardziej zakrytego obuwia. Peelingi wykonuję wtedy sporadycznie, ale staram się przynajmniej stopy nawilżać. Z gorszym lub lepszym skutkiem jednak próbuję coś robić. 
Jeszcze w połowie lata trafiłam na bardzo ciekawy krem do stóp i pięt z firmy Dr Organic zawierający miód manuka. Miód ten znany jest ze swoich wspaniałych właściwości odżywczych i pielęgnacyjnych. Zawarty w produktach kosmetycznych  nawilża suchą, popękaną i uszkodzoną skórę poprzez naturalną regenerację naskórka.
Dr Organic Manuka Honey Foot&Heel Cream to między innymi mieszanka organicznego miodu manuka, aloesu, oliwy z oliwek, propolisu, oleju słonecznikowego, witaminy E i cynku stworzona by jednocześnie wygładzać, odżywiać, łagodzić, regenerować i dezynfekować szorstką, suchą i popękaną skórę pięt. Zadaniem kremu jest wnikanie w najgłębsze warstwy skóry aby intensywnie ją nawilżyć i pozostawić w świetnej kondycji, bez widocznej na jej powierzchni tłustej warstwy.


Krem znajduje się w tubce wykonanej z gumowego, miękkiego tworzywa. W bardzo łatwy sposób można dozować potrzebną ilość, która wydostaje się przez plastikowy otwór, będący zatyczką całego opakowania. Jest to krótko mówiąc tradycyjne opakowanie dla tego typu produktów pielęgnacyjnych.

Konsystencja kremu jest bardzo treściwa i odrobinę tłustawa. Nie trzeba więc nakładać go w dużej ilości, poza tym jeśli przesadzi się z dawkowaniem, krem bardzo długo się wchłania. Zaaplikowany nawet w mniejszej ilości potrzebuje kilku minut na zaabsorbowanie się w skórę. Czy nałożony minimalnie czy nieco hojniej i tak pozostawi na stopach delikatny film, potrafi się także czasami kleić, ale nie jest to dużym dyskomfortem. Ja po aplikacji tego kremu lubię nałożyć na stopy grubsze skarpety, wtedy nie odczuwam jakichkolwiek niedogodności.

Krem ma bardzo intensywny zapach, który na początku nie za bardzo przypadł do mojego gustu. Z czasem przyzwyczaiłam się i mimo nadal wyczuwanej natężonej woni, już nie narzekam. Aromat jaki wydobywa się z tubki jest mocno miodowy ( nieco sztuczny) i ciężki i gdybym miała stosować go na dłonie, to niestety zmuszona byłabym zrezygnować z jego aplikacji. Jednak jak na produkt do stóp, taki zapach można ze spokojem znosić, przywyknąć,a nawet polubić.




Kremu nie stosuję regularnie ale i tak widzę, że ma rewelacyjny wpływ na kondycję skóry moich stóp. Nawet po jednorazowej aplikacji widać dużą różnicę. Stopy bardzo szybko odzyskują świeży i zdrowy wygląd. Skóra staje się wspaniale miękka i gładka. W dotyku jest bardzo miła, aksamitna, ma się wrażenie jak przy dotyku stóp dziecka. Wiem co piszę, ponieważ posiadam dwójkę, więc mam porównanie ;) Krem zdecydowanie odżywia i odbudowuje przesuszoną skórę, zarówno pięt jak i całych stóp. Przy regularnym stosowaniu można bardzo szybko pozbyć się szorstkiej i suchej skóry, aby na nowo cieszyć się pięknymi zregenerowanymi stopami. Efekt nawilżenia utrzymuje się bardzo długo. Jeśli ktoś ma dostęp do kosmetyków Dr Organic proponuję zapoznać się z nim bliżej, myślę że warto ;)

Foot&Heel Cream Manuka Honey zakupiłam w sklepie zielarskim Holland&Barrett.



Cena: 5.89£
Pojemność: 125ml
Termin ważności: 12 miesięcy od otwarcia

Skład:

18 komentarzy:

  1. Ale mnie zachecilas do jego posiadania <3
    mam dzieki dolly balsam do ust z tej firmy i baaardzo jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo o tej firmie nie wiem, ale asortyment mają naprawdę spory i sama chętnie zakupię jeszcze jakieś inne rzeczy. Fanką balsamów do ust jestem ogromną więc chętnie przyjrzę się temu o którym piszesz, bo może i mnie zachwyci :))

      Usuń
  2. podoba mi się konsystencja i myślę, że bardzo polubiłabym się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja jest moim zdaniem jak na kosmetyk do stóp rewelacyjna, gęsta i jednocześnie łatwo rozsmarowująca się ;))

      Usuń
  3. Zapach mnie trochę zniechęca, bo nie lubię miodu, ale dla tego działania warto się przemóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miód nie należy do zapachów za jakimi przepadasz, to rzeczywiście może pojawić się problem :/ Dr Organic ma bardzo podobny krem do stóp i pęt z oliwek, który mógłby Ci bardziej przypaść go gustu ;) Zależy tylko czy lubisz oliwki ;)

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie miałam takich preparatów do stóp, więc muszę w końcu cos zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, nawet od czasu do czasu coś położyć na stopy, żeby nie były za bardzo zaniedbane :)

      Usuń
  5. Nie tylko Ty tak masz Kochana z tą dbałością o stopy w okresie jesienno-zimowym. Obawiam się, że jest nas więcej ;)
    Ciekawa jestem czy i u mnie ta firma jest dostępna. Będę się rozglądać za Doktorkiem jak będę na mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze słysząc takie informacje jest mi lżej na sercu, bo czasami mam wrażenie, że wszyscy dookoła dbają o swoje stopy a ja nie ;)
      Sprawdź sobie Martuś w Hollad&Barrett bo właśnie tam dostępne są produkty tej firmy, a wybór jest spory :))

      Usuń
  6. Uwielbiam takie produkty więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę więc przyjemnego stosowania i pozytywnych efektów ;))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak z dostępnością Dr Organic w Polsce, ale rozejrzyj się, może natrafisz na ich stoisko i będziesz mogła wtedy zdecydować ;)

      Usuń
  8. bardzo chętnie bym wypróbowała ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety też pielęgnacji stóp poświęcam najmniej czasu. Recenzja ciekawego kosmetyku, może się skuszę. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam rewelacyjne serum do twarzy tej marki z olejem arganowym, kosmetyki do stóp też stosuję nieregularnie niestety

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs