Strona Główna

Cosmetic Skin Solutions Vitamin C + E Serum

piątek, 26 września 2014


Kilka dni temu pisałam o bardzo dobrym serum Hydra B5 z Cosmetic Skin Solutions, które spisuje się na mojej suchej skórze rewelacyjnie (więcej na jego temat można poczytać tutaj klik ). Dzisiaj mam do przedstawienia inne, również z Cosmetic Skin Solutions, jest nim Vitamin C+E Serum. Według opisu producenta jest to aktywnie działający program przeciwstarzeniowy, oparty na unikalnej formule trzech silnych antyoksydantów. W serum połączono kwas L-askorbinowy z witaminą E. Kwas L-askorbinowy ( czyli witamina C, tutaj ma ona stężenie 15%) wpływa na zwiększenie gęstości skóry, a także rozjaśnia i zapobiega powstawaniu przebarwień. Dodatkowo wykazuje działanie przeciwzapalne. Zastosowany kwas ferulowy wzmacnia i stabilizuje działanie wit. C i E. Oprócz tego posiada zdolność absorbowania promieniowania UV, przez co chroni skórę przed fotostarzeniem. W składzie znajduje się także kwas hialuronowy, który silnie nawilża i wygładza naskórek.
Serum przeznaczone jest dla właścicieli skóry suchej, normalnej oraz naczynkowej.


Serum z Witaminą C+E zamknięte jest w ciemnej, szklanej buteleczce, przez którą bardzo dobrze widać ilość zużytego produktu. Nabiera się je pipetą, a osoby lubiące najpierw wyciskać takie preparaty na dłoń od razu przestrzegam, że serum jest bardzo wodniste, więc lepsza jest bezpośrednia aplikacja na skórę. Serum przez lejącą się konsystencję wchłania się już po kilku sekundach, pozostawiając na twarzy nieznacznie klejącą warstwę. Ma również specyficzny zapach, mnie on trochę drażnił, ale po czasie przyzwyczaiłam się do niego.  Uwaga, na aplikowanie go na uszkodzone miejsca na skórze, gdyż może lekko poszczypać.
Producent poleca stosować serum każdego ranka na umytą i osuszoną skórę twarzy, szyi oraz dekoltu, w postaci 5-6 kropel,  a dla osiągnięcia optymalnych rezultatów, proponuje jeszcze dodatkową aplikację produktu Hydra B5 Gel, o którym wspominałam niedawno. Ja początkowo aplikowałam serum według zaleceń producenta, ale zaobserwowałam, że mojej skórze nie do końca taka rutyna odpowiadała. Otóż jednoczesne stosowanie serum z wit C+E oraz Hydra B5 Gel okazało się za bogate w konsystencji dla mojej o dziwo i tak suchej skóry. Nie wytrzymywał tego również mój makijaż, który ścierał się przez to połączenie po dosyć krótkim czasie. Zaczęłam więc aplikować serum samodzielnie, a mimo to problemy z trwałością makijażu nadal występowały. Z tego powodu zmuszona zostałam do stosowania go tylko wieczorem, co odpowiadało mi znacznie lepiej. Jest coś jeszcze, mianowicie nie mogę korzystać z tego serum codziennie, gdyż zaobserwowałam , że pojawiają się wtedy na mojej buzi drobne wypryski. Ale już przy aplikacji co drugi/trzeci wieczór nic takiego nie zachodzi. Nie wiem dlaczego tak się dzieje ale może moja cera potrzebuje ograniczonej dawki witaminy C i stąd ten problem. Po przebytych testach metodą prób i błędów doszłam do przekonania, że serum z Witaminą C+E służy mojej skórze najlepiej, gdy stosuję je co drugi/trzeci wieczór w ilości 3 kropel.
A teraz kilka słów o efektach jakie zaobserwowałam. 
Serum z Witaminą C+E znacznie poprawia gęstość i elastyczność mojej skóry. Pomaga także redukować zaczerwienienia, które rano są mocno zmniejszone oraz przyspiesza rozjaśnianie przebarwień i plam po pojawiających się czasami syfkach. Skóra jest dzięki niemu bardziej promienna i wypoczęta, jej koloryt staje się ładnie wyrównany. Serum mnie nie przesusza, a wręcz pozytywnie wpływa na nawilżenie mojej cery. Mimo zapewnień producenta o tym, że serum nadaje się pod makijaż, w moim przypadku ta opcja się nie sprawdza. Dużo więcej korzyści zaobserwowałam stosując je na noc. Serum potrafiło mnie podrażniać gdy stosowałam je codziennie, ale ograniczyłam częstotliwość i wszystko jest pod kontrolą.
Jest to moja pierwsza styczność z witaminą C, nie mam więc żadnego porównania do innych tego typu produktów. Wiem, że stężenie witaminy C bywa różne i zastanawia mnie, jakie rezultaty przyniosłoby stosowanie innego. Już na sam koniec, z serum Cosmetic Skin Solutions Vitamin C+E jestem zadowolona ale znacznie bardziej spodobało mi się działanie Hydra B5 Gel. Chętnie wypróbuję kiedyś serum z inną  dawką witaminy C, tak dla porównania i przekonania się jakie stężenie służy mojej skórze najbardziej.


Pojemność: 30ml
Cena:  39.85$ 
Ważność: 12 miesięcy od otwarcia

Skład:


26 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam takie sera, świetnie działają na skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a pomyśleć, że ja jeszcze trzy lata temu wogóle ich nie stosowałam, natomiast od kiedy zaczęłam widzę jak korzystnie wpływają na moją skórę :))

      Usuń
  2. lubię takie kosmetyki, ciekawa jestem jak ten zadziałałby u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś sprawdzić, ale jeśli lubisz sera to może i to przypadłoby Ci do gustu ;)

      Usuń
  3. uwielbiam takie opakowania z pipetką, super,że się sprawidzło u Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę,bo jest to moja pierwsza styczność z witaminą C i miałam drobne obawy na początku. Natomiast taka forma aplikacji za pomocą pipety jest bardzo wygodna ;)

      Usuń
  4. Widziałam coś podobnego w SP.
    Szkoda, że sprawdza się tylko na noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tak jest w moim przypadku, u innych osób może być odwrotnie i aplikacja na dzień będzie jak najbardziej wskazana. Wszystko tutaj zależy od rodzaju i potrzeb skóry :)

      Usuń
  5. Widziałam coś podobnego w SP.
    Szkoda, że sprawdza się tylko na noc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po lecie, chyba powinnam się skusić:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz witaminę C w kosmetykach to warto spróbować :)

      Usuń
  7. Ale z przebarwieniami dużymi to średnio sobie radzi czy jest ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przebarwieniami daje sobie radę, ale nie rozjaśnia ich w 100%, mimo to widać sporą różnicę, szczególnie po dłuższym stosowaniu :))

      Usuń
  8. Nie znam tego serum, ale zaciekawiło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałoby mi się takie serum, bo też mam suchą cerę :) Teraz używam innego, na bazie Beta karotenu i olejków, ale też używam go jedynie na noc. Zbyt duże nawilżenie w ciągu dnia rzeczywiście może negatywnie wpływać na wytrzymałość makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mimo, że moja skóra jest sucha to bywają produkty, które same w sobie jej nie przetłuszczają, ale powodują właśnie takie dziwne zachwanie makijażu ;) Najważniesze, że wieczorem sprawdza się bardzo dobrze, więc korzyści są :))

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Przekonałam się o tym, gdy zaczęłam właśnie stosować to serum :))

      Usuń
  11. Nie znałam tego serum, opakowanie bardzo fajne, jak do tej pory z pipetką miałam tylko usuwacz do skórek Delawell ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawie wszystkie moje sera miałam właśnie z pipetą, chociaż stosowałam też takie z pompką. Problemem tych drugich było niestety często ciężkie wydobywanie resztek preparatu ;)

      Usuń
  12. trochę drogie i chyba zostanę przy swoim z full mellow : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Troszkę duża cena, póki co walczę ze swoją suchą skórą kremami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm bardzo mnie zaciekawiłaś, ale cena trochę odstrasza. Obecnie używam o wiele tańsze serum z Delii.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena troche spora ale produkt wydaje sie byc ciekawy :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu: http://mojaosobistosc.blogspot.com/2014/09/moje-pierwsze-rozdanie.html
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam chęć na flavo c , już od dawna.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs