Strona Główna

Cosmetic Skin Solutions Hydra B5 Gel

poniedziałek, 22 września 2014


Doszłam do wniosku, że już pora napisać coś o serum, które lada dzień dobije denka. Mam tutaj na myśli produkt z Cosmetic Skin Solutions Hydra B5 Gel. Jest to serum z wysokim stężeniem kwasu hialuronowego i witaminą B5. Występujący w składzie kwas hialuronowy poprzez wiązanie wody w naskórku ma silnie wygładzać skórę i przywracać jej optymalny poziom nawilżenia. Z kolei zastosowana w formule witamina B5 ma przyspieszać regenerację naskórka i zapobiegać mikrouszkodzeniom. Serum dedykowane jest osobom, których skóra wymaga silnego nawilżenia i wygładzenia. Znakomicie tolerowane jest przez skóry wrażliwe, suche oraz skłonne do powstawania niedoskonałości.


Buteleczka w której znajduje się produkt, wykonana jest z przezroczystego szkła, dzięki czemu doskonale można kontrolować ilość znajdującą się w środku. Serum wydobywamy ze środka poręczna pipetą, która jest jednocześnie nakrętką opakowania. Obsługa jest prosta i nieskomplikowana, nie wymaga wykonywania trudnych czynności.
Według producenta serum należy stosować dwa razy dziennie, w szczególności zalecana jest aplikacja poranna, na suchą twarz, szyję oraz dekolt. Ilość polecanych kropel wynosi 5-6, co może wydawać się sporą dawką, ale na pokrycie wszystkich trzech obszarów wcale taka nie jest. Ja często rezygnuję z nakładania serum na dekolt i pokrywam nim tylko twarz z szyją, co przekłada się na mniejszą ilość stosowanych kropelek. Używam je tylko rano, ponieważ wieczorem moja pielęgnacja jest nieco inna aniżeli ta poranna.

Konsystencja produktu jest dosyć specyficzna. Ma on formę żelowo-wodnistą i jest całkowicie bezbarwny. Bardzo przyjemnie rozprowadza się na skórze, tworząc tak jakby poślizg, więc nie trzeba martwić się o jej naciągnięcie. Sam proces wchłaniania się serum jest początkowo dziwny i należy się do niego przyzwyczaić, ponieważ w pierwszym kontakcie ze skórą, kosmetyk wydaje się wcale nie wchłaniać,a tylko ślizgać po jej powierzchni. Dopiero po kilku sekundach następuje jego wtopienie/wchłonięcie, tak jak na zasadzie kontaktu gąbki z wodą. Może komuś wydać się to śmieszne, ale ja jeszcze nie miałam doczynienia z taką formułą w jakimkolwiek produkcie.

Po aplikacji serum, na skórze nie pozostaje żaden film czy lepka warstwa, wchłania się ono całkowicie, dzięki czemu stanowi świetną bazę pod makijaż. Bez problemu można stosować je samodzielnie, ale również dobrze współgra z kremem nawilżającym, a nawet kilka razy łączyłam je z Effaclar Duo [+] i także nie dochodziło do jakiegoś konfliktu. Serum pozbawione jest zapachu.


Widocznymi korzyściami stosowania serum Hydra B5 Gel jest zdecydowanie silne nawilżenie i wygładzenie mojej skóry. Można to było zauważyć już po pierwszych aplikacjach, a przy systematycznym używaniu efekty te są coraz bardziej wyraźne. Moja cera jest po nim bardzo gładka, bez śladów suchych skórek, miękka i tak jakby spulchniona. Serum zdecydowanie przyspiesza także regenerację naskórka, który w dniach większego podrażnienia i wysuszenia przez różne czynniki zewnętrzne, znacznie szybciej powraca do lepszego stanu. W związku z tym, że serum nie jest komedogenne, moje gruczoły nie zostają zatykane, co przekłada się na zero niespodzianek i nieproszonych gości na mojej cerze. Jak już wcześniej wspomniałam, jest to także rewelacyjny produkt pod makijaż, ponieważ znakomicie spisuje się jako baza nawilżająca. Ja jako posiadaczka cery suchej, ze szczególnymi potrzebami regenerującymi, jestem niesamowicie zadowolona, że trafiłam na ten produkt. Podejrzewam, że serum sprawdzi się u większości osób z podobną cerą do mojej, jak i u właścicielek cer normalnych. Nie gwarantuję oczywiście, że tak będzie, ale mimo wszystko zachęcam przy nadarzającej się okazji przekonać się na własnej skórze. Ja swoje serum zamawiałam ze strony producenta cosmeticskinsolutions.com


Cena: 29.85$/140zł
Pojemność:  30ml
Ważność: 24 miesiące od otwarcia

Skład:


16 komentarzy:

  1. Mogłabym mieć ale cena to przegięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum bardzo interesujące i ma ciekawe działanie, ale ta cena.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na bardzo dobry produkt, ale moja cera jednak jest mocno mieszana i nie wiem czy by się sprawdziło...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiło mnie to serum i w sumie chętnie bym je wypróbowała, ale cena trochę za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe to serum, ale cena zniechęca troszkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę to serum. Na razie chcę wypróbować Bioliq :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę już czytałam o tym serum, zbiera wiele pozytywnych recenzji. Mam nadzieję że sprawdzi się u Ciebie i będziesz z niego zadowolona ;))

      Usuń
  7. szkoda, że cena jest aż tak wysoka, bo z chęcią bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o nim nie słyszałam ale cena troszkę dla mnie za wysoka, żeby na razie wypróbować :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy produkt,chętnie bym go wypróbowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Działanie zachęca ale cena już nie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa formuła, też nie spotkałam się...;)
    i jaki piękny skład, lol

    podoba mi się takie serum:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warte jest wypróbowania, ja nie potrafię dostrzec w tym produkcie jakichkolwiek wad. Moja cera odwdzięcza się samymi pozytywnymi rezultatami, które widać ''gołym okiem'' ;)
      Bardzo chwalę sobie również ich sreum z witaminą C :))

      Usuń
  12. mamy podobny typ cery więc pewnie też byłabym zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie byłabyś, tym bardziej, że jesteś zwolenniczką nie za ''sztucznych kosmetyków'' a tutaj nie ma nic groźnego ;))

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs