Strona Główna

lakierowo Essie Angora Cardi

środa, 13 sierpnia 2014


Lakiery do paznokci Essie są zdecydowanie moimi najbardziej ulubionymi. Lubię je za ogromny wybór kolorystyczny, kremową konsystencję, trwałość oraz łatwość aplikacji. Wiem, że nie każdy pała do nich taką miłością jak ja, ale to nic nie szkodzi, w końcu wszyscy jesteśmy różni i lubimy inne rzeczy ;) Oczywiście jak wszędzie, tak i w przypadku Essie, trafiają się zarówno lepsze jak i gorsze egzemplarze, na szczęście na te drugie trafiam bardzo rzadko.

Mam do zaprezentowania kolor o nazwie Angora Cardi, który jest z grupy odcieni ciemniejszych. Kolor niesamowicie piękny, jest to kremowy brudny róż z purpurą, kojarzy mi się z dojrzałą śliwką. Świetny na każdą porę roku.
Konsystencja lakieru jest gęsta, ale nie za bardzo, aplikuje się go z łatwością, nie tworzy smug i już po pierwszej warstwie, płytka paznokcia pokryta jest równomiernie. Ja jednak wolę zawsze nałożyć dwie cienkie warstwy, bo tak po prostu jestem przyzwyczajona. Lakier bardzo ładnie lśni, a przy moim ulubionym kremowym wykończeniu, jest to efekt jaki odpowiada mi najbardziej. Angora Cardi ma przyzwoitą trwałość, bez top coat'a wytrzymuje ok 4 dni, zanim widać pierwsze starcia na końcówkach paznokci. 

Zapraszam na ogromną porcję zdjęć (na paznokciach dwie warstwy)













41 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten kolor, za to lakier dużo mniej ;) Zbyt szybko gęstnieje. Mimo to lubię go od czasu do czasu nosić. Pasuje prawie na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, kolor pasujący do wielu sytuacji, świetnie się prezentuje ;) Mnie konsystencja lakieru bardzo odpowiada ;)

      Usuń
    2. Napisałam, że zbyt szybko gęstnieje i to jest problem. Bo kiedy docierasz do połowy opakowania zaczyna się robić mało fajnie... Kiedy jest nowy i rzadko używany, wszystko OK. Praktycznie każdy Essie z wydania europejskiego tak mi się zachowuje, a ja nie trzymam lakierów na wierzchu. Dlatego dla mnie to wada :/

      Usuń
  2. Niespotykany kolorek, bardzo ładne masz paznokcie , a lakier wygląda na nich obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :* Ciemne kolory na paznokciach są moimi ulubionymi :))

      Usuń
  3. Faktycznie kolor jest piękny, bardzo takie lubię :) Jeszcze nigdy nie miałam lakierów essie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że opinie o Essie są różne ale jeśli nadarzy się okazja, polecam wypróbować jakiś kolor ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam Essiaki za ich megawygodne pędzelki :D A ten twój ma bardzo ciekawy odcień, sama nie mam chyba podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, są wygodne i po dwóch pociągnięciach, płytka jest pokryta lakierem :))

      Usuń
  5. Mam ten kolor, uuuuuuuuuuwielbiam go:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolor, taki zimny burgund.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre określenie, sama nie wiedziałam jak opisać ten kolor :)

      Usuń
  7. Piękny odcień. Ja nie inwestuję w Essie, u mnie się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, jak na razie, trafiam na same dobre sztuki, więc póki co nie jestem zniechęcona :)

      Usuń
  8. o jacie jakie piekne paznokcie i palce!!!!! cudo!
    a sam lakier tez ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne,smukłe palce i cudne paznokcie!!!

    Lubię takie kolory ale.podchodzę do nich ostrożnie bo czasami tak jakoś brudno u mnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Ciemne lakiery nie każdy lubi, a bywają kolory trudne, dlatego doskonale Cię rozumiem :)

      Usuń
  10. rewelacyjny! Dawno nie widziałam tak niespotykanego i niejednoznacznego koloru. Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go, pasuje do różnych okazji :)

      Usuń
  11. wow świetny kolorek, chętnie poszukam takiego z innego firmy bo Essie się u mnie nie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobny kolor mają P2 ''Forever'' i Butter London ''Toff''

      Usuń
  12. piękny kolor! Coś dla mnie, bo letnie pastele to nie do końca moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do pasteli przekonałam się dopiero niedawno, ale i tak, to te ciemne kolory goszczą u mnie najczęściej :)

      Usuń
  13. Wooow! Piękny jest! Bardzo w moim stylu! Mogłabym się z nim moooocno zaprzyjaźnić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że stworzylibyście świetny duet ;) Wiem, że takie lubisz ;)))

      Usuń
  14. Uwielbiam lakiery Essie, nigdy mnie zawodza :) a ten kolor jest naprawde boski :) chetnie go nosze

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie za ciemny , lubię jasne kolory ;)) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemne u mnie górą, ale jasne latem też są mile widziane ;)

      Usuń
  16. piekny ten kolor jeszcze takiego nie widziałam ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor, taki troszkę jesienny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby jesienny, ale wiosną i latem też świetnie się prezentuje ;)

      Usuń
  18. Masz takie szczuplutkie i długie palce, piękne paznokcie:) też chcę

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny kolor

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs