Strona Główna

MAC, Lipstick, Coral Bliss

piątek, 18 lipca 2014


Miałam sporą przerwę, ale to nie oznacza, że zapomniałam o tym miejscu. W międzyczasie porobiłam wiele zdjęć i zaczęłam kreślić posty, których niestety nie dokończyłam. Czas zabrać się do roboty i nadrobić zaległości. 
Zacznę od posta który był gotowy już dawno temu, ale gdzieś po drodze zupełnie o nim zapomniałam. Przedstawiam zatem pomadkę MAC Coral Bliss, która posiada wykończenie creamsheen. Charakteryzuje się ono tym, że jest niezwykle kremowe, nawilżające i daje przyzwoite krycie.



Coral Bliss na stronie producenta opisany jest jako zamrożony, delikatny koral. Jest to bardzo piękny kolor, który ma pastelowy odcień koralu z minimalnym połączeniem różu. Subtelnie pokrywa usta, nadając im piękny, romantyczny wyraz. Bardzo lubię tą pomadkę, szczególnie w okresie letnim sięgam po nią dosyć często. Nie zawiera w sobie żadnych drobinek, ale na ustach daje lekki, kremowy blask. Pomadka jest dobrze napigmentowana dlatego też krycie uzyska się już przy pierwszej warstwie, jednak efekt można zwiększyć, dokładając drugą warstwę.


Coral Bliss rozprowadza się łatwo i przyjemnie, można aplikować ją bez potrzeby użycia lusterka. Nie wychodzi poza kontur ust ani się nie rozmazuje. Plusem jest także równomierna aplikacja. Pomadka dzięki kremowej konsystencja daje uczucie nawilżenia ust, a przy tym nie podkreśla suchych skórek. Oczywiście jeśli usta nie są wcześniej odpowiednio przygotowane, to przy jakiejkolwiek pomadce wszelkie suchości zostaną podkreślone, ale myślę, że to wie każda z nas. Wiadomo przecież, że wymogiem noszenia szminek jest prawidłowa pielęgnacja ust ;)


Pomadka ma charakterystyczny zapach wanilii, który bardzo lubię, moim zdaniem umila on samą aplikację. Przy regularnym stosowaniu MACowych produktów do ust, można się przyzwyczaić do odczuwanego aromatu i z czasem nie jest on już tak intensywny. Co by nie było, dla mnie duży plus.


Poniżej zdjęcia pomadki prezentującej się na ustach, wykonane w różnych oświetleniach.








63 komentarze:

  1. Podoba mi się jej kolor. Delikatny, ale widoczny efekt :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich odcieniach czuję się najlepiej :*

      Usuń
  2. nie mój kolorek, ale bardzo ładnie się prezentuje na ustach i daje ładne wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Creamsheen jest bardzo dobrym wykończeniem i dodatkowo przyzwoicie nawilża usta :)

      Usuń
  3. bardzo ladny kolor!
    Coral Bliss to kolejna "koralowa" pomadka, ktora mi sie marzy, razem z Peach Blossom :)
    obecnie mam Costa Chic oraz Sunny Seoul i bardzo dobrze sie czuje w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad Sunny Seoul i Peach Blossom, ale narazie powstrzymuję się przed zakupem kolejnych macowych szminek i próbuję zużywać te co mam :*

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor. Delikatny, ale widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest! Uwielbiam MACowe szminki za ich jakość która widać gołym okiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem ogromną fanką ich pomadek, podoba mi się ta ilość kolorów i wybór wykończeń :)

      Usuń
  6. bardzo masełkowa konsystencja, ciekawa jestem czy by mi przypasowała, bo na pierwszy rzut oka pomyślałam, że to przesada ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że wykończenie Creamsheen jest mocno kremowe, ale dla mnie jest to ogromnym plusem. Przy moich suchych ustach sprawdza się ono wyśmienicie :)

      Usuń
  7. Witam z powrotem! :) Pomadka ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli nadrabiam blogowe zaległości ;)

      Usuń
  8. Absolutnie przepiękny kolor ! A Ty Kochana wyglądasz ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci moja Droga za miłe słowa :* :*

      Usuń
  9. Piękny kolor, ale na ustach wygląda bardzo jasno w porównaniu z opakowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że moje usta są mocno napigmentowane i wiele tego typu odcieni, wygląda na nich jaśniej niż w opakowaniu ;) Taki ich urok ;)

      Usuń
  10. Ładny kolorek, sama się zastanawiam nad kupnem czegoś podobnego :) Mac odpada z oczywistego powodu ceny :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz dostęp do Covergirl to odpowiednikiem tego koloru jest pomadka w odcieniu Decadent.

      Usuń
    2. A ja polecam kobo tangerine rose ;)
      moze nie jest duplikatem, ale w tych klimatach jest

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jedna z moich ulubionych koralowych odcieni ;)

      Usuń
  12. Bardzo ładny, naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny odcień, w moim stylu :) Lubię takie delikatne, w miarę neutralne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak ja :) Z ustami raczej nie szaleję, bardziej stawiam na mocniejsze oko :)

      Usuń
  14. Pięknie i naturalnie - taki mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam w takim razie do odwiedzenia MACa, może ją przygarniesz :)

      Usuń
  15. Patrząc na produkt w opakowaniu, spodziewałabym się czegoś bardziej pomarańczowego. Jednak to miłe rozczarowanie, bo kolor jest super. Taki świeży. Dopisuję do Maczkowej listy zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci jej :)

    ps. a u mnie? FASHION NA PLAŻY ?!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor, bardzo by mi się przydał w mojej kolekcji pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje nic innego jak tylko wybrać się na małe zakupy :)

      Usuń
  18. Bardzo podoba mi się takie wykończenie. Blask a nie błysk i do tego cudowny kolor. Zazdroszczę, bo sama nigdy nie miałam żadnej pomadki MAC.

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna, podoba mi się, ale jesteś opalona i mogłabyś zaszaleć z bardziej intensywnym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mnie korci w stronę ciemnych odcieni ale nie wiem dlaczego, dziwnie się w nich czuję, a dodatkowo pomniejszają one i tak już moje małe usta ;)

      Usuń
    2. kup sobie tanią czerwoną szminkę, albo w kolorze zgaszonej fuksji, na pewno będzie Ci pasować .a jak nie będziesz się dobrze czuć to nie będzie szkoda wydanej kasy

      Usuń
  20. Bardzo fajny kolor, a czym rozświetlałaś okolice oka:)?

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę zakodować to wykończenie, nie mam jeszcze ani pół pomadki z maca, ale mnie strasznie korcą...
    nie przepadam, za koralem, ale ten na Twoich ustach wygląda bardzo naturalnie i ładnie:)

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś absolutnie nie widziałam siebie w kolorach innych niż odcienie nude, ale od kiedy zaczęłam używać inne kolory pokochałam malowanie ust. Koral w tym roku gości na moich ustach bardzo często :)

      Usuń
    2. obawiam się, że i ja się skuszę patrząc na te kolory u Ciebie:D

      Usuń
  22. Naprawdę śliczny kolorek! Taki letni :) bardzo mi sie podoba.
    Pasuje do ciebie
    Pozdrawiam :-*****

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna, taka na co dzień, nie wymagająca poprawek w lustrze. Podoba mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz wybrać się na drobne zakupy :*

      Usuń
  25. Jestem wielką fanką MACowych szminek dlatego ten odcień ląduje na liście.
    Pięknie w nim wyglądasz :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam te szminki :) Buziaki :*

      Usuń
  26. Śliczny kolor, na wakacje wręcz idealny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, ponieważ zimą aż tak często nie sięgam po ten kolor ;)

      Usuń
  27. Pięknie wygląda na ustach Twych! Jest dość delikatne, ale widoczna. Mogłabym się z nią polubić :)
    Tylko co taka smutna minka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj polubiłabyś się na pewno ;)
      A mój grymas wiąże się ze sprawiającym mi ostatnimi czasy aparatem i jego niechęcią do odpowiedniego focusu :* Tracę przez to cierpliwość

      Usuń
  28. Na Twoich ustach wygląda rewelacyjnie! :) wykończenie bardzo mi się podoba, a na pierwszych zdjęciach trochę się bałam ze to będzie taki ostry pomarańcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wydaje sie ze ta szminka to dobre rozwiazanie na co dzien :) http://coco-bebe.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  30. W opakowaniu sprawia wrażenie nieci ciemniejszej ale i tak mi się podoba, to zdecydowanie mój typ kolorów:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs