Strona Główna

Soap&Glory Hand Food

niedziela, 1 czerwca 2014


Tym razem z Soap&Glory chcę przybliżyć oraz podzielić się spostrzeżeniami na temat kremu do rąk o nazwie Hand Food. Krem ten można stosować tak często, jak tego potrzebujemy, aby zmiękczyć, nadać gładkości i ukoić suche, spierzchnięte lub w inny sposób sprawiające dyskomfort ręce. Jednocześnie można rozkoszować się pięknym aromatem świeżych truskawek i bergamotki, mandarynki, z kwiatowymi i owocowymi nutami, piżmem oraz wanilią. 
Hand Foot jest jednym z lepszych kremów do rąk, jakie miałam okazję stosować. Nawet nie przypuszczałam, że spełni wszystkie moje oczekiwania, jakie pokładam w takich produktach. Ma poręczne w użyciu opakowanie, które jest miękkie i w łatwy sposób wydobywa krem na zewnątrz. Różowa tubka dostępna jest w dwóch rozmiarach 50ml/2.50£ a także 125ml/5£. Często można upolować go na promocji ;)
Konsystencja kremu jest zbita, ale podczas rozsmarowywania nie ma się odczucia ciężkości. Hand Food jest lekki, a co najważniejsze nie pozostawia tłustej,lepkiej warstwy, jak robi to większość kremów do rąk. Wchłania się w skórę błyskawicznie, pozostawiając uczucie nawilżonych, miękkich i aksamitnych dłoni. Można go stosować ile tylko nam się zapragnie, bez obawy przetłuszczenia skóry rąk. 
Moje dłonie są bardzo podatne na przesuszenie, a dzięki temu produktowi mogę zapanować przed ich nadmiernym pierzchnięciem. Gdy tylko odczuwam ściągnięcie skóry, sięgam po niego i momentalnie odzyskuję uczucie komfortu. Nie ma dla mnie nic gorszego jak szorstkie dłonie, dlatego od kremu wymagam porządnego nawilżenia. Hand Foot to gwarantuje, a stosowanie go, dodatkowo umila wspaniały zapach. Do tej pory żaden krem do rąk, nie pachniał tak ładnie i słodko. Jest to bardzo pozytywną właściwością.
Krem jest niezwykle wydajny, nie trzeba aplikować wiele aby ukoić dłonie. Myślę, że cena jest adekwatna do jego rozmiarów. Czy ktoś podziela mój zapał względem tego kremu?




 




32 komentarze:

  1. Nigdy nic nie miałam z tej firmy, ale bardzo podoba mi się wygląd ich opakowań. Kojarzy mi się z szyldami reklamowymi.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania mają mocno rzucające się w oczy, coś w tym jest :)

      Usuń
  2. Nie znam tego kremu. Prezentuje się bardzo fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty z tej firmy niesamowicie za mną chodzą i żałuję, że nie mam do nich dostępu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie, też jest kilka firm do których nie mam dostępu, a ich asortyment bardzo mnie interesuje :/

      Usuń
  4. Nie spotkałam się z nim, ale skoro jest taki dobry to może warto by było go przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale kosmetyk wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma bardzo spory wybór produktów i jeszcze niezdarzyło się, żebym zawiodłam się jakimkolwiek kosmetykiem :)

      Usuń
  6. Już wspominałam, że marki nie znam a ciągle kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nieznane zawsze pociąga bardziej :)

      Usuń
  7. Kupiłam sobie ostatnio jego miniaturkę na lotnisku i o nim zapomniałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, ale to dlatego że taki słaby, czy poprostu zaginął wśród innych kosmetyków?

      Usuń
    2. Kupiłam go w drodze do PL i od razu w domu w PL wrzuciłam do szuflady w łazience.. i zapomniałam :D Ani razu nie użyłam :P

      Usuń
    3. A więc tak to z nim było...biedakowi dane zostało mieszkać poza Wyspami ;) Ma peszka koleżka ;)

      Usuń
    4. Spoko, co się odwlecze... ;) w środę lecę, to może wreszcie sobie o nim przypomnę w odpowiednim momencie :D

      Usuń
  8. OMG zapach musi być przepiękny! szkoda, że nie mam dostępu do tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to wstrętne uczucie, gdy dostęp do pewnych rzeczy jest utrudniony :/

      Usuń
  9. po przeczytaniu o zapachu również podzielam zapał :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Można by to podsumować jako kremik cud do dłoni :) Pewnie nie można go dostać w Polsce, prawda ?


    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam zlaleźć nigdzie takiej informacji, więc chyba nie jest dostępny, ale zawsze pozostaje Ebay :)

      Usuń
  11. Nie miałam więc nie wypowiem się

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nic od nich nie miałam, głównie opinie o ciężkich lub zbyt mocnych zapachach mnie powstrzymują przed zakupem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że zapachy mają specyficzne i osoby które preferują nieco delikatniejsze formy, nie polubią się z kosmetykami firmy. Wszystko zależy od indywidualnego gustu :)

      Usuń
  13. Mam ich peeling który pokochałam za zapach, a kremu nie miałam, choć chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli peeling lubisz, to i ten krem powinien Cię urzec :) Bardzo fajny zapach ma też balsam i masło do ciała ;)

      Usuń
  14. Zazdroszczę dostępu do kosmetyków Soap&Glory! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam produktu, ale o firmie słyszałam same dobre rzeczy ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wersję z pompką i .... zapach mnie zabija. Właściwości o dziwo super, lecz przez zapach rzadko po niego sięgam i po raz kolejny przekonałam się, że S&G lubię mocno wybiórczo. Ogólnie nie jest to firma za którą szaleję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele dobrego słyszałam o tej marce. Szkoda tylko, że tak słabo dostępna jest w PL ;/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs