Strona Główna

MAC Paint Pot Constructivist

wtorek, 17 czerwca 2014


Paint Pot jest wysoko napigmentowanym, kremowm cieniem do powiek, który schnąc nabiera intensywnego, wibrującego wykończenia. Długo utrzymuje się na powiekach, doskonale kryje, nie obciąża i nie tworzy grudek. Dzieki kremowej konsystencji gładko rozprowadza się na powiekach. 
Constructivist według producenta to metaliczny brąz z czerwoną perłą. Na moich powiekach prezentuje się jako ciepły, czekoladowy brąz, nie mieni się za mocno, ma raczej delikatny połysk. Jest to kolor, który nałożony samodzielnie daje efekt przydymionego oka. Intensywność można z powodzeniem bardzo łatwo budować, przez co kolor nabiera większej głębi. Może być dzięki temu stosowany zarówno na dzień jak i na wieczorne wyjście. Użyty jako baza pod cienie również sprawdza się rewelacyjnie. Wszelkie odcienie, w których występuje domieszka złota lub miedzi pieknie są dzięki niemu podbijane. Najczęściej łączę go z cieniami MAC w kolorach Woodwinked, Patina, Expensive Pink, Antiqued oraz All That Glitters.


Odcień Constructivist ma niezwykle kremową, rozpływającą się konsystencję. Nakładany palcem rozciera się równomiernie, bez tworzenia jakichkolwiek grudek czy nierówności. Jest o wiele łatwiejszy we współpracy niż na przykład kolor Painterly, który ma o wiele bardziej tępą formułę. Zaobserwowałam, że ze względu na miękką konsystencję, cienie nie trzymają się na nim już tak dobrze, jak w przypadku mojego pewniaka Painterly, który z powodzeniem zastępuje mi bazę. Na Constructivist po ok 7 godzinach cienie zbierają się w załamaniu powiek, ale na szczęście można to przy wykonaniu drobnych poprawek jako tako naprawić. Mimo wszystko, warto mieć na uwadze, że akurat ten odcień nie zastąpi zwykłej bazy i trzeba dodatkowo sie nią wspomóc. Tak na wypadek aby uniknąć późniejszego rolowania.


Wydajność, jak w przypadku wszystkich Paint Potów jest ogromna, dlatego jest to inwestycja na długi czas. Constructivist jest pięknym kolorem, na który warto zwrócić uwagę decydując się na zakup pierwszego Paint Pota. Jest odcieniem pasującym chyba wszystkim kolorom oczu, moje są zielone i wspaniale z nim współgrają.


W słoiczku znajduje się 5g produktu. Koszt wynosi 80zł/15£/20$/23.50EU

Poniżej skład:
Isodocecane, dimethicone, polyethylene, hydrogenated polyisobutene, quaternium-90 bentonite, dimethicone silylate, octyldodecanol, silica, trihydroxystearin, retinyl palmitate, tocopheryl acetate, lecithin, carnauba wax, propylene carbonate, triethoxycaprylylsilane. 
Może zawierać: mica, titanium dioxide, iron oxides, bismuth oxychloride, blue 1 lake, carmine, chromium hydroxide green, chromium oxide greens ferric ferroxyanide, manganese violet, ultramarines, yellow 5 lake.




44 komentarze:

  1. Fajny kolorek! Ja chcę dokupić jeszcze kilka kolorów, w tym kultowy Soft Ochre i Rubanesque :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa również są na mojej liście :)

      Usuń
  2. Kolorek faktycznie jest piękny :) Jakoś rzadko sięgam po kremowe cienie, ale ten jest wyjątkowo kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny kolor, bardzo mi się podoba, ale cienie w kremie raczej nie są dla mnie stworzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami małe eksperymenty mogą mocno zaskoczyć, oczywiście w pozytywnym sensie :) Może warto popróbować ;)

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam żadnego Paint Pota, ale słyszałam o nich dość mieszane opinie, więc nie wiem, czy warto kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, naprawdé :) bo sá wydajne, trzymajá sié ladnie na powiece i kolory sá tez wspaniale.
      Mój ulubieniec to Painterly <3 znakomity jako baza :)

      Usuń
    2. Popieram, są bardzo wydajne a Painterly jest świetną bazą :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolorek, ładnie mieni się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny uniwersalny kolor. Mam podobny w jednej z palet UD, tyle że w wersji na sucho, ale i tak bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny kolor <3 Stoi juz od dawna na mojej chciej liscie <3
    Uwielbiam Paint Poty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię i planuję kiedyś zakup kilku innych :)))

      Usuń
  8. nigdy nie miałam :( ale jeszcze wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, powoli, małymi krokami zrealizujesz swoją chciej liste ;)))

      Usuń
  9. Piękny, bardzo mi się podoba. Tylko ta cena... ale jak wydajny to można się skusić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo wydajny, więc cena po części się rozkłada :)

      Usuń
  10. Ładny, ale cena ... :( Tyle dobrego słyszę o MACu, aż się dziwię, że jeszcze nic nie miałam z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam i chyba z chwilowego nadmiaru różności w kosmetyczce poszukiwać nie będę, ale wydaje sie, ze warto spamiętać na przyszłość, wrażenie robi dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto;) Gdy kiedyś trafi w Twoje ręce nie będziesz żałować ;)

      Usuń
  12. Kolor jest faktycznie piękny i widzę,że nie robią się na nim grudki bo na moim ColorTatoo niestety tak;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim Color Tattoo również powstają czasami grudki, jednak trochę się od siebie różnią ;)

      Usuń
  13. u mnie kremowe cienie się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  14. nie powiem, by mnie nie ruszał ten cień - jest po prostu piękny:)

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. On tak na żywo wpada w fiolety, czy tylko na zdjęciu?
    Piękny kolor, na swatchu bardzo niejednoznaczny - lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalnie coś pod fiolet na mojej skórze z niego wybija ;)

      Usuń
  16. Piękny jest! Uwielbiam Paint Poty, choć tego akurat nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do zakupu, ponieważ wart jest posiadania ;)
      Paint Poty są świetne we współpracy z cieniami, dlatego je tak lubię :)

      Usuń
  17. Mam tylko jeden Paint pot i jestem z niego bardzo zadowolona. Tego dopisałam do listy zakupowej :) Piekny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Constructivist daje wiele możliwości w zależności od połączeń kolorystycznych z cieniami, dlatego tak bardzo go lubie :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs