Strona Główna

lakierowo China Glaze Wait N' Sea

środa, 11 czerwca 2014


Coś na lekko z serii lakierowej. 
Padło na China Glaze Wait N' Sea, który ma mocno błękitny odcień. W opisywaniu barw jestem słaba, dlatego pozostanę przy takiej prostej formie. Lakier przyjemnie ożywia dłonie i ładnie prezentuje się w piękny, słoneczny dzień. Absolutnie nie można mu zarzucić, że jest smutnym kolorem.


Ma jak przystało na lakiery China Glaze rzadką konsystencję, ale nie jest na tyle lejąca żeby spływała z paznokcia na skórki. Do pokrycia płytki najlepiej użyć dwóch warstw, ale wprawna ręka poradzi sobie już z jedną. Malując paznokcie w pośpiechu może delikatnie smurzyć, dlatego najlepiej robić to powoli. Wykończenie lakieru jest kremowe ze ślicznym błyszczącym połyskiem. Jest ono zdecydowanie moim ulubionym. 


Lakier jest szybko schnący i ma bardzo dobrą przyczepność do płytki paznokcia. Trwałość jak chyba w większości produktów China Glaze jest długa, lakier wytrzymuje 4-5 dni, a z utwardzaczem można się nim cieszyć dodatkowe dwa. Pod koniec noszenia nie odpryskuje, tylko równomiernie ściera się z końcówek co można z łatwością uzupełnić.
Ma wąski pędzelek, który mógłby być moim zdaniem odrobinę większy. 


Lakiery China Glaze zamawiam ze strony nailpolishdirect.co.uk, są tam dostępne w cenie 4.30£ za sztukę. Buteleczka ma pojemność 14ml.
Zapraszam na resztę zdjęć. ( Paznokcie pokryte są dwoma warstwami lakieru).







28 komentarzy:

  1. kompletnie się nie widzę i nie czuję w niebieskościach na dłoniach, ale u Ciebie takoś jakoś ładnie to wygląda:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś miałam podobnie, ale przełamałam się i teraz lubię eksperymentować z kolorem ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam lakieru z tej firmy. Kolor bardzo mi się podoba. Uwielbiam niebieski na paznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kolor daje się od razu zauważyć ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O tak, kolor zdecydowanie się wybija na pierwszy plan :D

      Usuń
  4. Kolor cudny, dużo dobrego słyszałam o tych lakierach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale niestety niektóre odcienie mają tak rzadką konsystencję, że paskudnie smużą :/

      Usuń
  5. kolor świetny, przywodzi mi na myśl wymarzone wakacje - nad wodą w tak pięknym turkusowym kolorze, z rozgrzanym jasnym plaskiem, palmami... można puścić wodzę fantazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier przyciąga wzrok, piękny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny odcień na lato, aczkolwiek na swoich paznokciach go nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja również kiedyś nie widziałam się w takich odcieniach, ale się przełamałam :)))

      Usuń
  8. Bardzo przyjemny odcień, mam dwa podobne i na lato są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem takie kolory sprawdzają się idealnie :)

      Usuń
  9. kolorek znakomity :) idealny na lato <3 lubié takie bardzo
    :******

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieski to nie mój kolor ;( a szkoda, bo w butelce mi się podoba a na paznokciach już nie ( moich oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak jest,że kolor jest zgubny. Warto poszukać innego odcienia ;)

      Usuń
  11. Bardzo ładny kolor :) Lubię odcienie niebieskiego na paznokciach. Bardzo ładny kształt paznokci :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement :*
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  12. Widze ze u Ciebie takze China Glaze na pazurkach :) swietny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo akurat te bardziej kolorowe mam właśnie z China Glaze :) A, że naszła mnie ochota to się bawię ;)

      Usuń
  13. bardzo mi się podoba kolor, idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs