Strona Główna

lakierowo China Glaze Be More Pacific

czwartek, 26 czerwca 2014


Kolejna luźna notka z dużą ilością zdjęć. W tym poście przedstawiam lakier China Glaze w kolorze Be More Pacific. Jest to kolor absolutnie nie w moim guście, zamówiłam go ze strony nailpolishdirect.co.ok zupełnie przez pomyłkę. I może z czasem mogłabym się do niego przekonać, ale jest jedna rzecz, która całkowicie go dyskwalifikuje.
Jak wiadomo lakiery China Glaze mają bardzo rzadką konsystencję. Niestety ten tutaj osobnik jest wyjątkowo lejący. Nie wiem czy tylko trafiłam na gorszy egzemplarz, czy po prostu akurat ten odcień ma fatalną formułę. To nie koniec minusów. Ze złą konsystencją wiąże się okropna aplikacja oraz sam efekt końcowy. Choćbym nie wiem ile różnych metod stosowała, z bazami, bez, to ta paskuda i tak będzie smużyć niemiłosiernie. Absolutnie nie ma mowy o jednej warstwie, w przypadku tego koloru dwie to pewne minimum, a często potrzebna jest nawet trzecia. Jest to pierwszy lakier China Glaze, którym jestem rozczarowana.

Zapraszam na zdjęcia ( na paznokciach użyłam dwie warstwy).










18 komentarzy:

  1. Szkoda, że w aplikacji taki fatalny, bo sam kolor jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek bardzo mi się podoba, szkoda, że aplikacja nie jest przyjemna :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek to trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczny odcień, tyle, że filmy Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny odcień z innej firmy, ale leży i się kurzy. Jakoś nie mogę się przekonać do zieleni na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zieleń lubię, ale taką ciemną, natomiast odcienie jasne jakoś mi nie leżą ;)

      Usuń
  6. Śliczny kolor, szkoda, że taki problematyczny :c

    OdpowiedzUsuń
  7. O fajniutki kolorek :) ja w tego typu lakierach pastelowych zazwyczaj daje 3 warstwy... dla mnie najwiekszym minusem w CG jest ich kiepska trwalosc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2-3 warstwy, to w przypadku takich kolorów u mnie mus, choć są i wyjątki :) Co do trwałości to nie każdy lakier CG, jak zauważyłam jest zły, a nawet większość wydaje mi się dobra :)

      Usuń
  8. Kolor świetny, szkoda że taki marny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ładnie, choć to też nie moja bajka. Ale też takich problemów bym mu w świecie nie wybaczyła :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam w chwilach znudzenia, tak dla odmiany, ale mimo wszystko bardzo rzadko ląduje na moich paznokciach ;)

      Usuń
  10. Całkiem ciekawy kolor,choć nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również to nie mój kolor, zdecydowanie wolę kolorki wpadające w róże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ale rewelacyjny kolorek :) piękne masz paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że sie nie sprawdza, ale kolorek cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs