Strona Główna

internetowe zakupy z MACa

poniedziałek, 2 czerwca 2014


Kilka zdobyczy z zeszłego tygodnia. Tak się momentalnie kliknęły, a jako gratis dorzucili mi jeszcze próbkę Strobe Cream 6ml, co się świetnie składa, bo od dawna chciałam go przetestować. Tym razem przygarnęłam róż, cień do paletki, a także wersje podróżne dwóch pigmentów, bo inne kolory, które mnie interesowały były niestety nie dostępne oraz dwie miniaturki błyszczyków. Takie Maczkowe zakupy na poprawienie nastroju :)


Już tyle się o tym kolorze nasłuchałam, że róż jako pierwszy wylądował na zakupowej liście. Bardzo uniwersalny odcień.


Są to moje pierwsze pigmenty z MACa, Melon i Naked. Dla mnie taka mniejsza wersja jest dużo praktyczniejsza, ponieważ standardowej chyba do końca życia bym nie zużyła. Szkoda tylko, że nie były dostępne jeszcze trzy inne kolory, które również mnie interesowały, ale na wypróbowanie dobre i to. Teraz muszę nauczyć się je aplikować. 




Kolejny cień do rodzinki, w formie wkładu. Wolę je dużo bardziej od pojedynczych cieni, ponieważ o wiele wygodniej mi się je używa, gdy są powkładane do paletek.Tym razem wybrałam sobie odcień Coral, który jest matowy. 



Na koniec do koszyczka, wpadły jeszcze błyszczyki Lipglass w kolorach Prrr i Pink Lemonade. Do kieszeni taka miniaturowa wersja jest idealna.

od lewej : Melba, Coral, Melon, Naked, Prrr, Pink Lemonade, Strobe Cream
swatche trochę słabe ale słońce świeciło krótko, więc robiłam je w pośpiechu ;)


61 komentarzy:

  1. Widać, że udane zakupy ! Błyszczyki mają piękne letnie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kolorki są bardzo świeże :)

      Usuń
  2. Pigmenty są boskie! <3 o raju jakie zakupy Mac-owe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza kolor Melon jest niesamowity, zacieszam że nareszcie jest mój :)

      Usuń
  3. o rany ! jakie piękne pigmenty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie udane zakupy ;)
    Przygarnęłabym wszystko, a najbardziej chyba te błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy bardzo poprawiły mój humor, jak zawsze :) Lubię się tak obdarowywać :)

      Usuń
  5. Ale te pigmenty są piękne....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pigmenty są niesamowite. Bardzo fajne zakupy :). Ja jeszcze nie mam żadnego kosmetyku z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie czas gdy nie zauważysz jak zaczniesz od jednego produktu ich firmy i przepadniesz, tak było ze mną :)

      Usuń
  7. Wspaniale zakupki Olu :) Pink Lemonade muszé koniecznie kupic :) cudowny kolor :)
    Milego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy i piękne pigmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zakupy. Same letnie i piękne kolorki wybrałaś ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś się złożyło, że na letnie dni pasują idealnie :)

      Usuń
  10. Piękne łupy! Róże MACowe są super, a cienie najlepsze z najlepszych. Coral, to świetny wybór na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie uwielbiam, a ile kolorów jeszcze mi się marzy aby powiększyły grono mojego stadka :) Kiedyś bardzo unikałam takich kolorów jak Coral, ale dzięki masie tutoriali, nauczyłam się korzystać z takich kolorów :)

      Usuń
    2. Stopniowo sobie wszystko skompletujesz. Ja też kiedyś zaczynałam od pojedynczych sztuk, a obecnie mam kilka pełnych palet 15tek :)
      Coral jest boski nałożony na całą powiekę i do tego czarna krecha i mocno wytuszowane rzęsy *.*

      Usuń
    3. Zbieram je powolutku już 2,5 roku ale do Twojej mega cudnej kolekcji to mi jeszcze daleko, a daleko ;) Jedak jak piszesz, stopniowo i będzie dobrze :D
      Dzięki za podsunięcie pomysłu na użycie Coralu :*

      Usuń
    4. Oczywiście! Takie stopniowe zbieranie sprawia też dużo frajdy i radości :)
      Nie ma za co :*

      Usuń
  11. Ale cudowne zakupy :D Te pigmenty wyglądają pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dają wiele możliwości, można je nakładać na mokro jak i na sucho w różne miejsca :)

      Usuń
  12. Super zakupy. Sama się też zastanawiam czy by nie drapnąć jakiegoś pigmentu, ale te opakowania nie wyglądają na wygodne do użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być ostrożnym żeby ich nie wysypać, ale aż tak źle z użytkowaniem nie jest ;)

      Usuń
    2. a pędzelek da się tam wetknąć? xD

      Usuń
    3. Da, ale tylko standardowe do oczu, ponieważ te większe już nie wejdą :)

      Usuń
  13. Zakupki bardzo udane widzę :) uwielbiam brązy, a te pigmenty są idealne :) też bym miała problem z ich nakładaniem. A może wcale nie będzie tak źle ;) miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupy udane. Pewnie spowodowały na Twojej twarzy taki uśmiech jak na zdjęciu profilowym. W sumie się nie dziwie :) produkty przepiękne, a szczególnie pigmenty:) miłego używania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam, szczerzyłam się kilka razy szerzej ;)))

      Usuń
  15. Fantastyczne "poprawiacze" nastroju:)
    Cień ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie moje ceny, ale zakupy wyglądają zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Mam jedną pełną paletkę, a drugą ( starą wersję opakowania) w połowie zapełnioną :)

      Usuń
  18. Pigmenty i błyszczyki wyglądają świetnie! Tzn. wszystko ładnie wygląda, ale te by z pewnością używała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, coś zawsze bardziej wyróżnia się z tłumu i wpada nam od razu w oko ;)

      Usuń
  19. Super zakupy i pigmenty w idealnych kolorach na podkreślenie letniej opalenizny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się zgadzam, do opalenizny jak znalazł :)))

      Usuń
  20. Świetne te zakupy, chyba sama też muszę sobie coś kupić z Maca, bo dawno już nic u nich nie kupowałam ;)
    Serdecznie zapraszam http://wenus-lifestyle.pl/2014/05/jak-ujedrnic-cialo-w-2-tygodnie/

    OdpowiedzUsuń
  21. Błyszczyki mi się spodobały :) Chciałabym zobaczyć ten róż na kościach policzkowych :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. spore zakupy, błyszczyk z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio stałam się WIELKĄ fanką pigmentów z MAC'a. Mam dopiero 4, ale kocham je ponad życie. Już planuję kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta miłość też będzie się rozwijać, tak czuję ;)

      Usuń
  25. Fajne zakupu. Super na pigmentowane cienie. Czekam na szczegółową recenzję, jestem ciekawa jak sprawdzą się.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy ! Te cienie pigmentowne wszyscy chwalą, muszę im się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zakupy, wszystko mi się podoba - widzę w Tobie pokrewną duszę ;-) a kolor wkładu szczególnie wpadł mi w oko. Nie zwracałam nigdy uwagi na takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno przekonałam się do bardziej odmiennych od bezpiecznych beży, kolorów :) Przełam się i popróbuj :)

      Usuń
  28. wspaniałości, aż mi się oczy świecą.

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdrośnik mi się włączył :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pigmenty są boskie! No zatkało mnie jak je zobaczyłam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę że szał na Maczkowe kosmetyki panuje :) Super zakupy. :)

    P.S. Nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog Award, szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jaki super zbiorek:D

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post, uwielbiam kosmetyki tej firmy :) pozdrawiam i zapraszam do siebie !:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Pigmenty są świetne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niezłe nowości, ale dla mnie ceny za wysokie niestety ;/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs