Strona Główna

błyszczyk Bourjois 3D Rose Polemic

sobota, 14 czerwca 2014


Błyszczyk Bourjois 3D, który nadaje ustom wymiarowy kolor, jest tak prosty w użyciu, że lusterko do jego aplikacji jest zbędne, ma apetyczny zapach i świetne właściwości nawilżające. Dzięki niemu usta pokryte są gładką taflą, a my możemy poczuć się uwodzicielsko i seksownie. Świetnie sprawdzi się na romantycznej randce jak i na wakacyjnej wycieczce.
Błyszczyki Bourjois Effect 3D posiadają formułę wzbogaconą w mikrocząsteczki, które nadają ustom blasku. Zawierają kompleks minerałów, a także witaminy C i E, które zapewniają właściwości antyoksydacyjne i łagodzące. Dzięki 92% elementów nawilżających oraz ochronnych nadają uczucie komfortu i gwarantują długotrwałe nawilżenie. Mają działać jak lśniący balsam, którego zadaniem jest ochrona ust. Oprócz tego nie zawierają parabenów.



Konsystencja błyszczyków jest lekka, płynna, nie klejąca się. Doskonale skupia i odbija światło przez co zapewnia optymalny efekt wizualny. Usta są błyszczące, optyczne pełniejsze. 
Kształt pędzelka jest przyjemnie wyprofilowany, włoski są delikatne, przez co sama aplikacja jest łatwa w użyciu.
Ogromnym plusem błyszczyków Bourjois są piękne zapachy. Nie nachalne, ale miło wyczuwalne, dzięki czemu aplikacja sprawia jeszcze większą przyjemność. Odpowiedzialne za miły aromat są nuty zapachowe czerwonych owoców malin, jeżyn i czarnej porzeczki.



Kolor jaki otrzymujemy na ustach nie należy do najintensywniejszych. Widoczny jest, ale zmierza bardziej w kierunku transparentnym. Natężenie można zwiększyć poprzez nałożenie kolejnych warstw, bez obawy przed rozmazaniem się produktu, ale i tak nie będzie to głęboki, wyraźny kolor.
Trwałość plasuje się na pograniczu średniej w kierunku słabej, ale nawet gdy na ustach kolor prawie zniknie, nadal można odczuwać spore nawilżenie.

Mój odcień 04 Rose Polemic jest delikatnym różem, który ma milion srebrnych drobinek. Najokazalej prezentuje się w słoneczne dni, ponieważ iskrzy wtedy przecudnie. Ma niestety jeden minus, mianowicie w momencie ścierania, drobiny potrafią nieestetycznie wędrować poza granice ust :/

Błyszczyki dostepne są w cenie 7.99£


Skład:
BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, POLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, DIISOSTEARYL MALATE, DEXTRIN PALMITATE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, POLYETHYLENE, SILICA, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM (FRAGRANCE), PEG-8, ALUMINUM HYDROXIDE, TOCOPHEROL, TIN OXIDE, BENZYL ALCOHOL,LINALOOL, GERANIOL, ASCORBYL PALMITATE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID. [+/- (MAY CONTAIN) :MICA, CI 12085 (RED 36),CI 15850 (RED 6), CI 15850 (RED 7 LAKE),CI 15985 (YELLOW 6 LAKE), CI 17200 (RED 33 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 45380 (RED 22 LAKE), CI 73360 (RED 30 LAKE), CI 75470 (CARMINE), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 15850 (RED 7), CI 17200 (RED 33), CI 77002 (ALUMINA)]13BML002-1





41 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś błyszczyk z tej serii ale dostałam od niego nieprzyjemnego uczulenia i miłość do nich bardzo szybko mi przeszła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ci się nie dziwię, gdyby mnie spotkała taka sytuacja, też pewnie bym się zniechęciła ;)

      Usuń
  2. piękny, soczysty kolor, efekt bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek, idealny do opalenizny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do nieopalonej skóry też bardzo pasuje ;)

      Usuń
  4. Kolor ma bardzo ładny, jednak osobiście nie lubię drobinek brokatu na ustach ;)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również drobinki wnerwiają, a te w tym kolorze szczególnie, jednak po fochach na ten błyszczyk, powracam do niego i tak ;)

      Usuń
  5. Podoba mi się jak ten błyszczyk prezentuje się na ustach ale jego opakowanie nie przypadło mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tego opakowania nic nie mam, ogólnie może być :)))

      Usuń
  6. ślicznie Ci w nim! dla mnie jednak te błyszczole są za mało napigmentowane, nic oprócz drobinek się na moich ustach nie pojawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wszystko jest kwestią pigmentacji ust. Moje są naturalnie ciemne, dlatego ten kolor widać delikatnie ;)

      Usuń
  7. Nic z tej marki nie mam, ale widzę, żę błyszczyk jest super - bardzo lubię takie świecące pomadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Bourjois uwielbiam własnie za błyszczyki :D

      Usuń
  8. ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ Ty jesteś śliczna...lol...
    ładnie ten błyszczyk u Ciebie wygląda:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło :D Dziękuję Ci moja Droga za komplement :*
      Pozdrawiam !

      Usuń
    2. Olu, czy możesz się ze mną skontaktować na maila? - nie widzę nigdzie kontaktu do Ciebie...
      pieguska.pat@gmail.com

      Usuń
  10. Ładniutki kolorek - taki subtelny no i te drobinki :) Idealny na co dzień :) Jak skończę swój zapas błyszczykowo - pomadkowy na pewno zainteresuje się tymi z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre kolorki są naprawde warte uwagi :)

      Usuń
  11. Pięknie wygląda na ustach ale te drobinki chyba mnie nie przekonują :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach nie są wyczuwane, dlatego toleruję ten kolor :)

      Usuń
  12. Bardzo lubie blyszczyki bourjois. Zaczelo sie od rose gold, ktory mialam na ustach podczas slubu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie rozpoczęłaś przygodę z tymi błyszczykami :)

      Usuń
  13. JA to bym w tym kolorze wyglądała na chorą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden kolor daje wiele efektów na różnych typach urodzy i pigmentacji ust :)

      Usuń
  14. Kolorek znakomity :) slicznie ci w nim <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Kolor najlepszy na pogodny dzień :)

      Usuń
  15. Pieknie wyglada na ustach :) i jeszcze te drobinki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One właśnie nie do końca mi odpowiadają ;)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. W słońcu prezentują się łądnie i nie wyczuwa się ich na ustach, ale wędrują :/

      Usuń
  17. Śliczny! Mam go w którejś z ciemniejszych wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te błyszczyki chyba w każdej wersji kolorystycznej są bardzo ładne :)

      Usuń
  18. No pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja lubię taki delikatny efekt rozświetlenia, podoba mi się ten błyszczyk, drobinki rozpraszają światło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy efekt widoczny jest w słoneczny dzień, wtedy usta wręcz migoczą ;)

      Usuń
  20. bardzo Ci w nim do twarzy ☺

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs