Strona Główna

nowości kosmetyczno-pielęgnacyjne

wtorek, 6 maja 2014

Zapraszam na drobne zakupy jakie poczyniłam w Boots i przez internet. Szału nie ma ale coś nowego zawsze się przyda:)
Ostatnio jakoś nie mam ochoty na nowe posty, stąd takie jak ten, na szybo i niedbale. Proszę o wyrozumiałość, postaram się poprawić:)




Lakiery China Glaze, zamówione ze strony nailpolishdirect.co.uk, strona ma w swojej ofercie bardzo duży wybór, m.in. Essie, OPI, Zoya, Models Own, Sally Hansen, plusem jest darmowa wysyłka. Ja wybrałam kolory Strike a Rose ( różowo-malinowa perła), Wait N'Sea ( soczysty błękit), Be More Pacific ( jasna limonka).


Reszta jest już z Bootsa. Baza pod lakier z Essie, Help Me Grow i top coat Good To Go, również z Essie. Nigdy nie miałam, zobaczymy jak się sprawdzą.
Chciałam w końcu kupić jakiś nowy tusz do rzęs, ale ostatnio nacięłam się dwa razy, więc żeby uniknąć ponownych rozczarowań, powróciłam do sprawdzonego Max Factor Masterpiece Max. Już trochę mi się znudził, ale nie mam pojęcia jakie inne tusze mogłabym spróbować.


La Roche-Posay Efaclar Duo [+], nowa wersja dobrze znanego mi kremu na niedoskonałości skórne, wzbogacona o nowe składniki, mające rozjaśniać plamy i przebarwienia. Ja co prawda, już nie mam dużych kłopotów z cerą, ale chciałam sprawdzić jak nowa wersja poradzi sobie z rozjaśnianiem przebarwień.


Z półki Soap&Glory wybrałam krem do rąk, masło do ciała z serii cukrowej oraz peeling do ciała z tej samej serii. Kosmetyki firmy Soap&Glory mają specyficzne słodko-owocowe zapachy, które bardzo przypadły do mojego gustu. I te ich wesołe opakowania.


Żele pod prysznic z Palmolive. W tym wypadku nie mam ulubionej firmy, za każdym razem wybieram coś innego, w moim domu tego typu produkty szybko się zużywają, także w łazience ciągle pojawia się coś nowego. 


Szampon do włosów suchych/bez życia, z Garnier, seria Ultimate Blends z olejkiem arganowym i kamelii. Jeśli się sprawdzi, pomyślę o odżywce.

22 komentarze:

  1. Świetne nabytki:) Miałam ten różowy żel i pachnie cudnie, na pewno do niego wrócę za jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest obłędny, jestem już po pierwszych użyciach:))) Bardzo fajna seria;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak poprawa humoru wzelkiego rodzaju zakupami;)

      Usuń
  3. Sporo nowości :). Mnie zainteresowały te żele pod prysznic, mają świetne opakowania. Również jestem ciekawa tego szamponu z Garniera ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie coś nas zaniedbujesz ostatnio Moja Droga. Nieładnie! :)
    Zakupy zacne. Ja jutro się wybieram na miasto, ale nic nie planuję, zobaczymy co wpadnie mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram się do nowych recenzji, ale nawet zdjęcia mi nie wychodzą:/ Chyba taki niepomyślny okre u mnie nastał.
      Udanych łowów życzę;)

      Usuń
  5. Nie wiem czemu, ale sklepy oferujące darmową wysyłkę kuszą mnie bardziej niż jakiekolwiek promocje. To jakieś zboczenie. A kolory tych lakierów są przecudowne, ciekawe jak z trwałością i kryciem? Po szamponie Garniera moje włosy były jeszcze bardziej bez życia niż przed jego użyciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy widzę darmową wysyłke zawsze coś sobie upatrzę i to nawet gdy nic nie planowałam;)
      Zobaczymy co szampon zrobi z moimi włosami, oby nie było jak u Ciebie.

      Usuń
  6. Ja jestem bardzo ciekawa recenzji essie good to go, bo wciąż nie mogę się zdecydować jaki top coat kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tego szamponu:-) żele z Palmolive uwielbiam,szczególnie egzotyczne zapachy mniam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory lakierów z China Glaze :) Chętnie zobaczyłabym niebieski na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow - jak to nie ma szału? ;) Chętnie bym zobaczyła lakiery na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mi marzy się szaleństwo z kolorówki, a ostatnio większość to sama pielęgnacja;)

      Usuń
  10. Lakiery maja sliczne kolorki wiosenne :) Soap&Glory marzy mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam zainwestować w kolory, bo mało takich odcieni u mnie.
      Soap&Glory mają świetne produkty :)

      Usuń
  11. Produkty Soap&Glory to coś, czego jeszcze nie miałam a zawsze chciałam wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz miała możliwość, skorzystaj koniecznie :) Polecam ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs