Strona Główna

Liebster Award

poniedziałek, 19 maja 2014

                              
Serdecznie dziękuję przesympatycznej osobie z bloga Pani Pomadka która przyznała mi nominację do Liebdter Blog Award ;)
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Oto moje odpowiedzi
1. Podczas zakupów kosmetycznych korzystasz ze stron internetowych? Jeśli tak to jakich?
    Bardzo często korzystam z możliwości zakupów przez internet, ponieważ często pomaga mi to zaoszczędzić czas. Robię to również wtedy, gdy mam utrudniony dostęp do wybranych produktów lub są one niedostępne w UK. Strony które ułatwiają mi życie, to m.in. beautybay.com, maccosmetics.co.uk, debenhams.com oraz houseoffraser.co.uk, wszystkie mają świetną obsługę i nigdy nie byłam rozczarowana dostawą.
2. O jaką część ciała dbasz najczęściej ( ciało, twarz, włosy, paznokcie)?
    Najwięcej uwagi poświęcam twarzy, zawsze miałam z nią jakieś problemy i do tej pory z niektórymi się jeszcze nie uporałam. Nie oznacza to jednak, że ciało, włosy i paznokcie liczą się mniej, o każdą z tych części staram się dbać jednakowo, aby całokształt prezentował się jak najlepiej.
3. Czy posiadasz swojego internetowego/ blogowego idola? Jeśli tak to kto to?
   Uwielbiam kanał Jaclyn Hill, a jeśli mogę to wymienię również kilka innych: Julia Graf, Sona Gasparin, Tanya Burr, Maxineczka, Ashley Wagner, Allison Wilburn MUA, NikkieTutorials
4. Ulubiony rodzaj biżuterii to...
    zdecydowanie kolczyki, chociaż noszę je okazjonalnie. Lubię zarówno małe, jak i te większe i bardziej ozdobne.
5. Kolor paznokci, który najtrafniej opisze Ciebie ?
    Czerwony
6. Na ustach najczęściej noszę...?
    Nawilżający balsam, ponieważ moje usta są bardzo podatne na wysuszenie. Oprócz tego gdy wychodzę z domu, nakładam zazwyczaj pomadkę.
7.Jak często malujesz paznokcie?
   Kolor zmieniam przeważnie co 3-4 dni, chyba, że zdarza mi się spory odprysk, to wtedy natychmiast maluję paznokcie na nowo. Podczas wolnych dni, często nie mam ochoty na kolorowe paznokcie i nie używam wtedy lakieru. Paznokcie regularnie maluję dopiero od ok 5 lat, wcześniej robiłam to tylko na jakieś specjalne okazje, a na codzień zadowalałam się odżywką.
8. Bez którego kosmetyku nie wyobrażasz sobie makijażu?
    Zdecydowanie są to podkład, maskara i róż, to moje trio bez którego ciężko mi się obejść. Inne kosmetyki mogę pominąć, ale nie te, dzięki nim uzyskuję efekt makeup-no makeup ;)
9. Twoje 3 kosmetyki pielęgnacyjne bez których nie umiesz się obejść to?
    Olejek kokosowy- (potrafi zastąpić mi balsam do ciała, wcierkę na włosy i środek do zmywania makijażu). Gości u mnie nieprzerwanie już od dwóch lat. Nie obejdę się także bez kremu do twarzy/ tudzież serum. A trzecia rzecz to szampon do włosów- muszę po prostu czuć świeżość na włosach i już.
10. Jak często się malujesz?
      Makijaż wykonuję średnio 6 dni w tygodniu. W gorące słoneczne dni często pomijam krok malowania oczu gdyż i tak nie zdejmuję wtedy z mojego nosa okularów przeciwsłonecznych. Gdy jeżdżę z rodziną na wycieczki, często wogóle pomijam cały rytuał przygotowawczy.
11. Blog dla Ciebie jest...
     przygodą. Zakładając go, chciałam dzielić się moimi szczerymi opiniami, bez jakichkolwiek chęci na wszelkie współprace z firmami kosmetycznymi ( o czym tak dużo się mówi). Makijaż stał się moją pasją i mimo, iż jestem laikiem w tej dziedzinie, to uwielbiam śledzić wszelkie nowości i zgłębiać różnorodne techniki. Blog pozwala mi również na nawiązywanie nowych, nieśmiałych znajomości. Miło jest pisać z kimś kto podziela mój entuzjazm w tej dziedzinie, ponieważ w moim otoczeniu nie mam za wiele osób, z którymi mogę się nim dzielić.

Postanowiłam nominować:
http://nazywamsiemania.blogspot.co.uk/
http://rzetelne-recenzje.blogspot.co.uk/
http://kosmetoloszka.blogspot.co.uk/
http://mylenkowo.blogspot.co.uk/
http://belledouceeur.blogspot.co.uk/
http://kashmirlook.blogspot.co.uk/
http://oleosa.blogspot.co.uk/
http://rozmowyoniczym.blogspot.co.uk/
http://limonadealice.blogspot.co.uk/
http://kosmatycznerecenzje.blogspot.co.uk/

Poniżej moje pytania:
1. Co Cię relaksuje?
2. Ile czasu poświęcasz na napisanie posta? 
3. Co w dzieciństwie wywoływało w tobie największy strach?
4. Lubisz ćwiczyć cz jesteś raczej leniuchem?
5. Ila czasu zajmuje Ci wykonanie makijażu?
6. Bubel, którego nikomu nie polecasz.
7. Twoja największa wada i trzy zalety?
8. Kiedy zaczęłaś interesować się makijażem?
9. Styl jakiej gwiazdy inspiruje Cię najbardziej?
10.Jesteś typowym ''skowronkeim'' czy ''sową''?
11. Wolisz kosmetyki drogeryjne czy te z wyższej półki?

12 komentarzy:

  1. Super:) Bardzo dziękuję Ci za udzielenie odpowiedzi:) Dzięki nim chociaż troszkę się poznajemy i to także fajna zabawa:) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie;) Jest to naprawdę bardzo fajna forma przedstawienia siebie:) :D :D

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację i zaraz odpowiadam na Twoje pytania :) Masz bardzo świetnego bloga i już jestem Twoją obserwatorką !
    1. Kubek herbaty z miodem, odcinek ulubionego, serialu, muzyka i rozmowa z przyjaciółką ;)
    2. Zależy o czym, czasem to parę minut a czasem duuuużo więcej w przypadku recenzji czy mojej gadaniny ;p
    3. i nadal wywołuje - pająki ;<<<<
    4. jestem leniuchem, ale jak już się wezmę to aerobik sprawia mi przyjemność :D
    5. dziennego 10 minut, a na wieczór trochę więcej, zależy czy mam wenę jak się pomalować
    6. krem bb z under 20
    7. zbyt często reaguje pod wpływem emocji. A zalety hmm: dokładność, punktualność i dbanie o bliskich
    8. w tak na poważniej w 3 klasie gimnazjum
    9. nigdy nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie ;/ Ale ostatnio zachwycona byłam Blake Lively
    10. raczej sową
    11. używam kosmetyków drogeryjnych, aktualnie spełniają wszytskie moje potrzeby
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że mój blog Cię zaciekawił:)))

      Usuń
    2. Odpowiedzi możesz umieścić również na swoim blogu :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi. Ja nie umiem się obejść bez podkładu, pudru i zalotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalotka to równiez coś od czego zaczynam przygotowywanie rzęs,świetnie pomaga mi otworzyć oko :)

      Usuń
  4. mam tak samo z paznokciami :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, dzięki za nominację :) Nie czytam wiele blogów a zdecydowana większość to blogi znane, więc nie mam kogo nominować, ale odpowiem na pytania ;)

    1. Świadomość w piątkowe popołudnie, że jest już piątkowe popołudnie.
    2. Zależy od rodzaju: czasem 10 min., czasem 2 h.
    3. Jaszczurki i pająki.
    4. Oj, jestem totalnym leniem, trudno mi się zabrać za jakieś ćwiczenia, choć lubię się rozciągać.
    5. Sporo. Rzadko się spieszę rano, potrafię nawet godzinę (ale to w weekend) się pacykować, taki mój poranny rytuał.
    6. Peeling Perfecta SPA. Ohyda. Obkleja skórę parafiną, pachnie sztucznie, na mojej skórze wywołuje nieprawdopodobną wysypkę.
    7. LENISTWO. kreatywność, bezpośredniość, dystans do świata.
    8. Hmm, chyba miałam 5 lat i patrzyłam, jak mama maluje się piątkami Diora :)
    9. Audrey Hepburn jest dla mnie ponadczasową ikoną stylu, elegancji, uwielbiam ją.
    10. Sową, i to z tych najbardziej sowiastych ;)
    11. Z wyższej półki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedzi, umieść je również na swoim blogu jeśli masz ochotę :)

      Usuń
  6. Dziękuję Kochana za nominację :) Jest mi bardzo miło, że zaglądasz na mojego bloga :P
    Chętnie odpowiem na Twoje pytania , jednak z braku wolnego czasu (sesja= duuuużo nauki) nie mam możliwości uczestniczyć w dalszej zabawie.

    1. Najbardziej relaksuje mnie leniuchowanie z moim TŻ :) Mogłabym tak godzinami... Ale jego już nosi :D
    2.Moje posty dotyczą przede wszystkim recenzji kosmetycznych... Napisanie owej zajmuje mi ok. 1,5 godziny, doliczając czas robienia zdjęć
    3. Ciemność , ale już mi przeszło :P
    4. Chodzę raz w tyg na siłownię , poza tym ćwiczę podczas zwykłych czynności domowych (np. pośladki lub brzuch) :P
    5. Makijaż to moja codzienna, poranna czynność. Zajmuje mi ok. 25 minut , no chyba że się bardzo śpieszę lub zaśpię :)
    6..BeBeauty żel-peeling enzymatyczny z Biedronki
    7.Wada - wybuchowość :D Zalety : systematyczność, pomocność, punktualność
    8. Jako mała dziewczynka zawsze podglądałam mamę jak się maluj i to Ona kupiła mi pierwszy błyszczyk czy lakier do paznokci :)
    9, O matko :D ciężkie pytanie... Chyba nie mam na nie odpowiedzi.
    10, Sowa :)
    11. Wole kosmetyki drogeryjne. Jestem zdania, że nie zawsze cena idzie w parze z jakością :) Więc po co przepłacać. Często te kosmetyki z najniższej półki są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej rozumiem :*
      Dziękuję Ci za odpowiedzi i życzę zaliczenia wszystkiego, przy jak najmniejszej ilości stresu :))))

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs