Strona Główna

lakier China Glaze Fast Track

czwartek, 1 maja 2014


Pogoda za oknem deszczowa, jest pochmurno, szaro i buro więc dla poprawienia nastroju pomalowałam paznokcie lakierem, który iskrzy iście słonecznie;) Potrzebowałam poprostu czegoś świecącego;)
China Glaze Fast Track to mój jedyny lakier tej firmy. Jeśli dobrze pamiętam, był z jakiejś limitowanej kolekcji. Kolor zmienia się w zależności od oświetlenia. Jest to piaskowy beż, ze złotymi drobinkami, które opalizują na jasne khaki i ładnie odbijają się w świetle. Ogólnie nie umiem opisać dokładnie tego odcienia, jest to kolor- dziwak. Przynajmniej moim zdaniem;)


Konsystencja lakieru jest rzadka, lejąca ale mimo to, malując paznokcie, nie tworzą się przez to żadne smugi. Aplikacja, dzięki wąskiemu, smukłemu pędzelkowi jest szybka i nieskomplikowana. Niebywale łatwo operuje się tym pędzelkiem. Na uzyskanie satysfakcjonującego pokrycia potrzeba od 2 do 3 warstw.


Lakier ma niesamowitą trwałość, wytrzymuje w stanie idealnym do 4-5 dni, zanim zaczyna się ścierać. Plusem jest również to, że nie odpryskuje w brzydki , nieestetyczny sposób. Samo zmywanie go z paznokci nie jest problemowe, schodzi z nich z łatwością.


Kolejną zaletą jest szybkość schnięcia. Nie trzeba czekać w nieskończoność, aż lakier się utwardzi. Dodam jeszcze, że nie niszczy paznokci, ani ich nie odbarwia, jak robią to niektóre lakiery. Ma za to dość intensywny zapach.


Butelka jest duża, ma pojemność 14ml. Wystarcza więc na baaardzo długo. Przydatność tego lakieru to 36 miesięcy od otwarcia, swój mam już jakiś czas ale nie zauważyłam zmiany konsystencji na gęściejszą.




 





23 komentarze:

  1. Bardzo ładny i delikatny lakier :). Nie mam żadnego lakieru z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jest bardziej złocisty i połyskujący, niestety na zdjęciach wyszedł trochę ''wypłukany''. Aparat dzisiaj ze mną nie współgrał:/

      Usuń
  2. Lubię takie złotawe lakiery, ten musi się pięknie prezentować w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, w słońcu ogromnie się mieni ;) Ale i w pochmurny dzień błyszczy;)

      Usuń
  3. Masz też inne lakiery od China Glaze? Czy wszystkie mają takie cienkie pędzelki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem ale idą do mnie z tej firmy 3 nowe kolory więc zamieszczę posta, w którym porównam pędzelki;)

      Usuń
  4. Kolor za smutny jak dla mnie. Lubię bardziej wyraziste i soczyste kolorki, ale na Twoich dłoniach ten lakier wygląda świetnie!

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest specyficzny ale raczej nie nazwałabym go smutnym, chociaż doskonale rozumiem co masz na myśli;) Ja zawsze byłam zwolenniczką ciemnych paznokci, ale od jakiegoś czasu przekonuję się również do tych jasnych. Kolor za każdym razem wybieram od nastroju i okazji:)

      Usuń
    2. Co prawda, to prawda :) Ja również kiedyś byłam zwolenniczką tylko i wyłącznie jasnych kolorków, ale teraz malowałabym tylko na jakieś wyraziste kolorki :) Cóż... Kobiety zmienne są jak chorągiewki na wietrze !

      Pozdrawiam, miłego dnia ! :)

      Usuń
  5. Ładny delikatesik z niego. Jakie masz zgrabne paluchy *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Weź mi nie mów, ja i te moje suche grabie:))

      Usuń
    2. Kochana, jak Ty masz grube, to moje już w kategorii grubości przestały się dawno mieścić :P

      Usuń
    3. Chodziło mi raczej o to, że one są w miarę długie ale lekko powykrzywiane eh, zresztą ja u siebie przyczepić nie mogę się jedynie do uszu. A tak wszędzie wynajdę jakieś ale, be i tego typu;) Zakompleksiona jestem strasznie.

      Usuń
  6. Słyszałam dużo dobrego o tych lakierach i pewnie kiedyś zaopatrzę się w jakiś z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również spotykam się z pochlebnymi opiniami, chociaż są osoby co nie cierpią tych lakierów. Co kto lubi;)

      Usuń
  7. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię lakiery z China Glaze, obok Essie jest to moja ulubiona marka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie są moimi ulubieńcami, a China Glaze postanowiłam powiększyć o kilka egzemplarzy, bo ten mój singielek bardzo lubię, więc i inne powinny się sprawdzić:)

      Usuń
    2. Faktycznie gorąco polecam lakiery z China Glaze, nigdy się na nich nie zawiodłam. A gdzie kupujesz te lakiery?

      Usuń
    3. ze strony nailpolishdirect.co.uk mają tam lakiery m.in China Glaze, Essie, OPI, Zoya, Orly i wiele innych:)

      Usuń
  9. masz bardzo ladne paznokcie, a kolor jest swietny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie kolor bardzo się podoba :D uwielbiam złote :DD

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs