Strona Główna

Benefit Gimme Brow

środa, 28 maja 2014


Gdy biorę do ręki zdjęcia z okresu liceum, to zawsze zwracam uwagę na moje wyskubane w tym czasie brwi. Wtedy wydawało mi się, że jest super, ale na szczęście w porę się ogarnęłam i dałam im spokój. Przez długo, po doprowadzeniu ich do normalności nie robiłam z nimi nic. To znaczy, nabrały w miarę naturalnego kształtu, ale nie uważałam, że  potrzebuję je dodatkowo podkreślać. Moje założenia brały się z tego, że skoro brwi mam ciemne, to nie muszę ich dodatkowo zaznaczać. Ale nadszedł czas gdy po raz pierwszy nieśmiało podkreśliłam je cieniem i doznałam szoku. Takiego pozytywnego zaskoczenia. Różnica niby nieznaczna, ale jak wpłynęła na całokształt wyglądu oprawy moich oczu. Wtedy zrozumiałam o co w tym wszystkim chodzi. Przez bardzo długi czas metoda z zastosowaniem cienia w pełni mnie zadowalała, jednak odkrywając coraz więcej, moje zainteresowanie innymi produktami do brwi, było coraz większe.
Dzisiaj mam ochotę przedstawić żel do brwi Gimme Brow z Benefit. Jest to produkt, pozwalający na szybkie i łatwe podkreślenie brwi, który nadaje niezwykle naturalny, nie przerysowany efekt. Świetny do podkreślania brwi, gdy nie mam za dużo czasu, aplikuje się w dosłownie kilkanaście sekund.

Aplikacja
Żel ma niewielkich rozmiarów szczoteczkę, która idealnie pokrywa brwi. Aplikację najlepiej zacząć od połowy łuku, w kierunku końca brwi, poprzez wykonywanie krótkich ruchów, a potem uzupełnić wybrane miejsca, całość należy przeczesać. Szczoteczka precyzyjnie pokrywa każdy włosek.

Konsystencja
Gimme Brow jest żelem mokrym, ale dzięki malutkiej szczoteczce nie skleja brwi, ani nie robi z nimi nic złego. Po nałożeniu, zasycha, utrwalając kształt, jaki nadałyśmy naszym brwiom. Przy czym nie odznacza się na brwiach. W ciągu dnia nie rozmazuje się, więc śmiało można stwierdzić, że jest trwały. Nie wysycha, ani się nie kruszy.

Efekt
Używając tego żelu nie ma co liczyć na wyrazisty, dramatyczny rezultat. Gimme Brow zapewnia subtelne podkreślenie, które nigdy nie będzie przerysowane. Efekt intensywności można minimalnie stopniować, poprzez dokładanie żelu ale i tak będzie on nadal naturalny. Osoby z dużymi prześwitami/ubytkami w brwiach będą dodatkowo musiały wspomóc się kredką/cieniem lub czymś co pozwoli im uzupełnić braki, gdyż ten żel tego nie zrobi. Rezultat podkreślonych brwi utrzymuje się przez cały dzień. 

Dostępność
Gimme Brow występuje w dwóch kolorach Light/Medium oraz Medium/Deep. Ja posiadam ten ciemniejszy. który jest chłodnym odcieniem, wspaniale komponującym się z moim naturalnym kolorem brwi. Absolutnie nie odznacza się na nich, więc pozwala mi czuć się komfortowo, bez obawy, że ktoś zwraca uwagę na moje dziwnie podkreślone brwi. 
Pojemność żelu to 3.0g/17.50£ 

Gimme Brow to fantastyczna alternatywa dla osób, które nie lubią długo bawić się przy podkreślaniu swoich brwi. Żel Benefitu pozwala załatwić sprawę w błyskawicznym tempie, kilka ruchów szczoteczką i efekt gotowy. Nawet niewprawna ręka da sobie radę z tym produktem, gdyż drobna szczoteczka nikomu nie zrobi krzywdy. Jest to świetny produkt na co dzień, ponieważ pozwala zaoszczędzić czas. Nie wiem jak odcienie żelu sprawdzą się w przypadku osób z bardziej ciepłymi tonami włosków, aby się przekonać polecam próbę w sklepie, w celu uniknięcia rozczarowania. Większość powinna jednak bez problemu dobrać sobie kolor;) Minusem może byc wysoka cena, ale ja nie żałuję wydanych pieniędzy, ponieważ efekt mnie bardzo zadowala i moje oczekiwania są spełnione ;)









31 komentarzy:

  1. Przymierzam się do zakupu tego żelu, bo testowałam go na warsztatach Sephora i byłam mega zadowolona. Tylko ta cena..ponad stówkę, ale co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena rzeczywiście odstrasza, mogliby ją trochę obniżyć, ale sam produkt jest świetny :)

      Usuń
  2. Cena zaskakująca na żel do brwi, ale skoro działa, to nie widze powodu by nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pojemność też jest mała ale na okres 6 miesięcy przydatności wystarcza.

      Usuń
  3. Lubię nim pomyzać już zrobione cieniem brwi. Sam nie daje rady namoje prześwity :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo moich ubytków przy końcówkach łuku, z jego samodzielnego zastosowania jestem zadowolona ;) Ale na większe wyjścia musowo daję go na cień :)

      Usuń
  4. Ja zazwyczaj do brwi używam kredki albo cienia, a takiego żelu jeszcze nie miałam, ale może kiedyś się skuszę, skoro się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, jeśli lubisz naturalny efekt to będziesz zadowolona :D

      Usuń
  5. Nie znam tego żelu. Obecnie mam kredkę i korektor z Eveline. Bardzo chętnie bym go wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Eveline znam jedynie korektor 2w1 i jestem bardzo zadowolona z efektu jaki daje :)

      Usuń
  6. ja używam z Wibo żelu do brwi i spisuje się świetnie, myślę, że jest tańszą alternatywą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, napewno poszukam coś więcej, może się skuszę ;)

      Usuń
  7. Nie znam , ale niewykluczone że się nie skuszę:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam Speed Brown i też polecam:).
    Ogólnie Benefit to świetna firma, na którą zawsze można postawić w ciemno:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Speed Brow nie miałam, ale masz rację. Benefit ma bardzo dużo świetnych kosmetyków i ich opakowania są bardzo fikuśne ;)))

      Usuń
  9. Chętnie zobaczyłabym efekt na brwi ;) Nie miałam go, a polecam paletkę essence http://wenus-lifestyle.pl/2014/02/paletka-do-brwi-essence/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletke z Essence bardzo bym chciała, ale nie moge jej zdobyć:/ Może kiedyś ją jakoś upoluję ;)

      Usuń
  10. Ja również chciałabym zobaczyć efekt na brwiach przed i po :) Produkt mnie zaciekawił, nie musiałabym podkreślać brwi cieniami :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło, że nie załączyłam zdjęć z efektem przed i po. W wolnym czasie postaram się to naprawić :)

      Usuń
  11. Chcialabym go kiedys kupuc, a poki co uzywam Maybelline Brow Drama, ale przerobilam troche szczoteczke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a ja nie znam tego produktu z Maybelline ;) Zaciekawiłaś mnie :*

      Usuń
  12. Ja także gdy patrzę na zdjęcia z liceum, to myślę sobie o zgrozo, jak ja mogłam tak wyglądać!
    Na szczęście oprzytomniałam i doprowadziłam brwi do ładu a nie było to łatwe i trwało bardzo długo.
    Ten żel jest fajny, to prawda, bo kiedyś miałam przyjemność go wypróbować, jest drogi to fakt ale daje bardzo ładny efekt:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze rozumiem jaką walkę musiałaś stoczyć, brwi po takich przejściach potrzebują czasu aby pozwolić nam wyglądać jak normalny człlowiek ;) Dobrze, że uczymy się na błędach, teraz gdy mam pozbyć się jakiegoś pojedynczego włoska, zawsze trzy razy zastanawiam się zanim to zrobię. Ot tak, aby przypadkiem nie zajechać za bardzo ;)

      Usuń
  13. Czaję się na niego ale przed zakupem chciałabym go przetestować w sklepie. Na dwóch stoiskach Bene te żele były wyschnięte i nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny jest bo ma malá szczoteczké :) jednak do moich brwi sié on nie nadaje. mam bardzo malo wlosków brwiowych i przeswity... wypelniam kredká albo fluidline do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szczoteczka jest świetna. Ja co prawda też mam drobne prześwity przy końcach łuku ale tak na codzień, mi to nie przeszkadza :)

      Usuń
    2. Hej Olenko :)
      znalazlam cos dla ciebie :
      http://www.ebay.de/itm/Lorac-Pro-Palette-16-Shades-With-Mini-Behind-The-Scenes-Eye-Primer-Free-Shiping-/261501601595?pt=AU_Makeup&hash=item3ce2b5c73b

      szukalas paletki Lorac :) proszé ma przystépná cené 35€ i darmowá przesylké :)
      Buziaki

      Usuń
    3. Jesteś Kochana, że poświęciłaś na to czas! Dziękuję ogromnie, napewno zerknę na linka i zastanowię się czy brać teraz czy poczekać :*
      Jeszcze raz buziaki :* :*

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs