Strona Główna

zmywacz do paznokci Cutex Ultra Cleansing

środa, 2 kwietnia 2014



Cutex to firma specjalizująca się w preparatach do manikiuru, w szczególności zmywaczach do paznokci. Oferuje ich pełną gamę, acetonowych i bezacetonowych, od płynów poprzez gąbki i płatki aż do mazaków korekcyjnych.
Jest to moja ulubiona firma jeśli chodzi o zmywacze do paznokci. Produkty są bardzo dobre, dostosowane do różnego rodzaju paznokci, zawsze spełniają moje oczekiwania.

Zmywacz Ultra Cleansing przyzwoicie ściąga lakier z paznokci, dobrze radzi sobie z ciemnymi kolorami oraz lakierami z brokatem. Nie wysusza płytki paznokcia, ani jej nie osłabia. Zapach nie jest drażniący, co cenię sobie w tej firmie, ponieważ nie cierpię śmierdzących zmywaczy, niesamowicie mnie one odpychają. Wiadomo, że nie pachnie kwiatkami ale głowa nie pęka po kilku sekundach od unoszących się oparów.




Opakowanie to plastikowa butelka z nakrętką, wykonane jest solidnie. Widać ile produktu zostało zużyte, ale sama butelka nie jest przezroczysta, raczej jest taka mleczno-transparentna. Zmywacz nie wycieka spod nakrętki, można go śmiało zabierać w podróż.

Cena to jedyne 1.59£/100ml lub 2.15£/200ml, dostępny w Superdrug.

6 komentarzy:

  1. Cutexa mam i ja :D Lubię różowego, teraz mam jakiegoś takiego chyba żółtego i jest chyba nieco gorszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ja tego żółtego jeszcze nie miałam, a różowy też lubię;)

      Usuń
  2. Oj uwielbiam ten zmywacz :) moja ulubiona wersja jest kremowo biala i slodko pachnie ;D ale teraz posiadam ten sam co Marta - zolty i jest ok ale nie pachnie juz tak ladnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wykończę ten obecny to wypróbuję żółtego, do tej pory nie zakupiłam go chyba dlatego, że inne kolory przemawiały do mnie bardziej:))

      Usuń
    2. To ja następnym razem biorę kremową biel :D

      Usuń
  3. Ha! A ja z kolei mam wersję różową :) I również ją lubię! :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs