Strona Główna

zakupy z MACa (tzw. spontaniczny haul:)

wtorek, 8 kwietnia 2014

Postanowiłam zrobić sobie mały prezent i obdarowałam się dobrociami z MACa. Od jakiegoś czasu kosmetyki MAC PRO dostępne są na stronie internetowej, a że ja nigdy nie miałam dostępu do tej linii, niezmiernie się z tego powodu ucieszyłam. Raz dwa zrobiłam zamówienie:)) Listonosz zapukał dzisiaj i ucieszona odebrałam moje kosmetyki, teraz zabieram się za testy. Pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne, liczę że wszystko spełni moje oczekiwania. Idę szybko zrobić im miejce w nowym ''domku'' :D



15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie Patrycjo takie zakupy cieszą niesamowicie! Każdy nowy nabytek w mojej toaletce, sprawia mi ogromną radość.:))) Szkoda tylko, że mój mąż nie podziela ze mną tego zachwytu i zawsze kręci nosem, gdy przybywa mi coś nowego.

      Usuń
    2. Faceci w większości marudzą na kobiece fanaberie! Wyjątkiem jest mój Maciej, który uwielbia kosmetyki tak samo jak ja haha :D No ale coś za coś - ma dosyć specyficzny charakter ;)

      Usuń
    3. Fajno masz:))) Mój tylko od święta machnie ręką i podzieli mój zachwyt, ale na szczęście dzielnie znosi moje szaleństwa, a to już duży plus dla niego. A charakter to nie powiem, również ma wyjątkowy:)) Dobrze, że mam wsparcie w mojej córeczce, choć jest jeszcze mała to mnie rozumie :D:D

      Usuń
  2. no pozazdrościć;D kolorki przecudne;D czekam na recenzję ;D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas napewno coś się pojawi:))

      Usuń
  3. Zakupy genialne, teraz tylko czas na makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :D;D Może kiedyś się zbiorę i zacznę umieszczać jakieś zdjęcia na blogu, ale na razie jakoś mi to nie wychodzi.

      Usuń
  4. Jejku, jejku, jakie smakołyki *.* Poka poka wszystko z bliska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, najpierw się nacieszę, a potem zabiorę się do roboty :D hihi :D

      Usuń
  5. Piękności same tu widzę! :) Jakie kolorki wybrałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emphasize, Lightsweep, Soft Focus oraz róże Cantaloupe i Salsarose:)))

      Usuń
  6. ale śliczności,ja też chcę:-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs