Strona Główna

pomadki Essence

niedziela, 13 kwietnia 2014


Przedstawiam dzisiaj moje dwie pomadki z Essence. Jedna w kolorze Coralize Me nr55 jest jasnym ciepłym koralem, druga natomiast- Dazzling Beige nr58, to bardzo subtelny jasny nudziak. Obydwie zawierają spore drobinki brokatu, który jest widoczny i wyczuwalny na ustach. Szminki te, są na tyle transparentne, że można by, nadać im miano balsamów/masełek koloryzujących. Mają mocno nawilżającą formułę, która przyjemnie pielęgnuje usta, nie podkreślając przy tym suchych skórek. Koloru nie da się budować, ponieważ jak pisałam są dosyć przezroczyste, więc jedynie delikatnie barwią usta.



Pomadki mają przyjemnie kremową konsystencję, są miękkie i łatwe w aplikacji. Nie zbierają się w załamaniach. Przeszkadzać może niestety uczucie drobinek, które lubią wędrować z ust na ich okolice. Nie wiem czy to tylko ja tak mam, czy może jest to normalne w przypadku tych produktów. Jeśli ktoś je również posiada/ł proszę o komentarz:)) Kolejnym minusem jest ich trwałość. Schodzą z ust w dosyć szybkim tempie, co wiąże się z częstą aplikacją i co za tym idzie, nie są z tego powodu wydajne. Z kolei zapach mają zaskakująco przyjemny i słodki. Nie wyczuwam w nim żadnej chemii.



Opakowanie jest skromne i proste, na pewno nie można napisać, że solidne, ale za cenę niższą niż 10zł raczej nie ma co narzekać. Wybór kolorów jest duży, jeśli dobrze pamiętam nie wszystkie mają brokat (jak te, dwie moje). 
Ze względu na niską cenę, polecam osobom początkującym w makijażu, takim co preferują delikatne podkreślenie usta. Ale również każdy, kto lubi subtelny kolor, będzie z tych pomadek zadowolony.



Coralize Me 55
Dazzling Beige 58
Dla zainteresowanych skład:
Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Lanolin, Polydecene, Pentaerythrityl Tetracaprylate/Caprate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Caprylic/Capric Triglyceride, Octyldodecanol, Polyethylene, Paraffin, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Mica, Calcium Aluminum Borosilicate, C10-30 Cholesterol/Lanosterol Esters, Carnauba (Copernicia Cerifera) Wax, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Pentaerythrityl Adipate/Caprate/Caprylate/Heptanoate, VP/Hexadecene Copolymer, Butylene Glycol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopheryl Acetate, Bisabolol, Tocopherol, Silica, Tin Oxide, Polyethylene Terephthalate, Isobutylphenoxy Epoxy Resin, Synthetic Fluorphlogopite, Acrylates Copolymer, Parfum (Fragrance), May Contain: CI 12085 (Red 36), CI 15850 (Red 6/red 7), CI 16035 (Red 40), CI 17200 (Red 33), CI 19140 (Yellow 5 Lake), CI 42090 (Blue 1), CI 45410 (Red 27), CI 75470 (Carmine), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide).
/Nr 40, 41/: Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Lanolin, Polydecene, Caprylic/Capric Triglyceride, Octyldodecanol, Mica, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Candelilla (Euphorbia Cerifera) Wax, Polyethylene, Carnauba (Copernicia Cerifera) Wax, C10-30 Cholesterol/Lanosterol Esters, Ethylhexyl Methoxycinnamate, VP/Hexadecene Copolymer, Pentaerythrityl Adipate/Caprate/Caprylate/Heptanoate, Tocopheryl Acetate, Silica, Bisabolol, Tocopherol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Parfum (Fragrance), May Contain: CI 15850 (Red 6/Red 7), CI 42090 (Blue 1), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide). (13.11.2009) 

10 komentarzy:

  1. Miałam jedną pomadkę z tej serii i byłam całkiem przyjemna, bardzo delikatna tak jak te odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcienie tych pomadek są dla mnie, aż za delikatne,dlatego traktuje je bardziej, jako barwione masełka.

      Usuń
  2. Zastanowię się nad tą z nr 58, ale najpierw muszę zużyć przynajmniej jedną pomadkę, którą mam w swoich zapasach;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcień bardziej rozświetla usta, niż nadaje im kolor:) polecam raczej tą drugą.

      Usuń
  3. to ja jeszcze się pokręcę przy nich i się pozastanawiam;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne pomadki "do kieszeni " właśnie przez ten delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć, że ''do kieszeni'' lub na plaże. Kolory mają subtelne i dobrze nawilżają usta:)

      Usuń
  5. Bardzo fajne kolorki :) Zapraszam do mnie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba kolorki przypadły mi do gustu, z chęcią kupiłabym nr 58 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie zostaje nic innego jak zakup tej pomadki;))

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs