Strona Główna

pianka w sprayu Goldwell Double Boost Root Lift

środa, 9 kwietnia 2014


GOLDWELL Double Boost Root Lift to produkt do stylizacji włosów. Jest to pianka w sprayu, która ma za zadanie podnosić włosy u nasady głowy, dla uzyskania maksymalnej objętości. Ma dodatkowo sprawiać, że włosy będą wydawać się grubsze i mocniejsze.
Wiązałam z tym produktem ogromne nadzieje, ponieważ moje włosy do wymarzonych, na moje nieszczęście nie należą:( Mam ich mało, są cienkie i zawsze oklapnięte. Mimo moich wysiłków, bardzo ciężko osiągnąć mi długotrwały efekt zadowalającej mnie fryzury. Jednym słowem pech! Czytałam o tej piance same pozytywne recenzje, które jeszcze mocniej utwierdzały mnie w przekonaniu, że jest to coś idealnego dla mnie. Czy  więc sprawdziło się to, co obiecuje producent?
Zacznę może po kolei, od aplikacji do mojej opinii. Zatem spray należy mocno wstrząsnąć przed użyciem i aplikować na wilgotne lub osuszone ręcznikiem włosy. Uwaga! Spryskuje się samą nasadę głowy, nie całe włosy. I używamy bardzo małą ilość, ponieważ za dużo obciąży włosy i nie osiągnie się zamierzonego rezultatu. Ja musiałam przywyknąć do stosowania tego produktu, ponieważ sam proces sprawiał mi małe trudności. Komuś może wydać się to śmieszne, ale taka jest prawda. Z pojemnika wylatuje biała pianka, która pachnie jak typowy fryzjerski produkt. Ja uważam, że jest to bardzo ładny zapach, świeży, nieduszący. Próbowałam również aplikacji poprzez spryskanie dłoni i wmasowanie pianki opuszkami palców, ale efekt jest identyczny, jak aplikacja polecana przez producenta. Teraz padnie pytanie- jaki jest ten efekt? 
Tak jak producent obiecuje, włosy rzeczywiście odbijają się od nasady i zyskują na objętości. Produkt jest na tyle mocny, że w pewien sposób, działa również jak lakier, gdyż włosy stają się lekko usztywnione. Nie polecam suszenia kosmyków głową w dół, bo efekt może zaszokować. Ja tak raz zrobiłam i gdy podniosłam głowę, wyglądałam jak rażona prądem, bo moje włosy tak okropnie sterczały. Zatem to, w jaki sposób wysuszy się włosy, wpływa na  rezultat końcowy naszej fryzury. 
Nie zauważyłam aby włosy dodatkowo wydawały się grubsze, zaobserwować można jedynie zwiększoną objętość. Utrzymuje się ona w zależności od warunków atmosferycznych i kondycji samych włosów. Czyli raz jest to długi efekt, a raz krótkotrwały, np. w deszczowy dzień nie ma mowy o długotrwałej objętości. 
Niestety nie jest to produkt idealny, albowiem posiada też wady. Zawsze matowi moje włosy i sprawia, że stają się przesuszone. A szkoda, ponieważ z tego powodu nie mogę stosować go zbyt często. Nie twierdzę, że każdy boryka się z tym problemem, ja niefortunnie tak. Czy polecam- owszem, wart jest zakupu, ale nie jest to must have.
Ja swój pojemnik upolowałam na Ebay, nie pamiętam już ile zapłaciłam:/





8 komentarzy:

  1. Mam Goldwella produkt, niby na objętość ale do dupy się nadaje pod tym względem! Natomiast genialnie się na nim kręci włosy!! :D Pisałam o nim, także poczytaj sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam efekt:) Piękny skręt, nie wiem czy możliwy w moim przypadku bo mam straszne sztywniaki;)

      Usuń
    2. Moje włosy oficjalnie na nic nie chcą się kręcić, tylko na to. NAPRAWDĘ!! Świntuchy jak się ukręcą to i tak nie chcą trwać dłużej niż 2h -.- a na tym płynie Goldwella mam loki 2 dni a 3go dnia fale także jest WOW :D

      Usuń
  2. byby fajny, gdybym uzywalam pianek do wlosow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem jakimś maniakiem pianek, ale poszukiwałam czegoś, co na długo zapewni mi objętość. Po części, ten produkt to zapewnia, ale ze względu na wady, nie jest moim niezbędnikiem;)

      Usuń
  3. super blog.
    wymiana obserwacjami ?
    pauljna.blogspot.com
    zapraszam już obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt :) ja bardzo rzadko stylizuje jakoś włosy, są bardzo podatne na układanie i jeśli już rezygnuje z koczkow to susze włosy na szczotce obrotowej i to wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie masz, ja po takiej obrotowej suszarce, jakikolwiek efekt mam na krótko:/ Zazdroszcze podatnych włosów, nawet nie wiesz, jak moje mnie wnerwiaja;) Ale wszystkiego mieć czasami nie można.

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs