Strona Główna

Natural Collection Antique Coral - koralek na paznokciach

sobota, 26 kwietnia 2014

Do tej pory nie umieściłam żadnego postu z lakierami do paznokci, więc postanowiłam to zmienić. Dzisiaj po raz pierwszy coś innego od typowych recenzji. Wczoraj tak spontanicznie chwyciłam aparat i porobiłam trochę fotek moim paznokciom, pomyślałam, czemu by nie pokazać tego na blogu;) W ten oto sposób przedstawiam lakier do paznokci firmy Natural Collection w odcieniu Antique Coral.



 Lakier ma przyjemny, wiosenny odcień koralu, idealny na tą porę roku. Nie jest to wściekły kolor, tylko taki neutralny pastel. Przebijają się w nim niebieskie drobinki, które są bardzo subtelne. Na załączonych zdjęciach, moje paznokcie pokryte są jego dwoma warstwami, można pokusić się nawet o trzecią, ale mi taki efekt w zupełności wystarcza.


Konsystencja lakieru jest kremowa, bezproblemowo rozprowadza się na płytce paznokcia, ale lubi, przy pierwszej warstwie, tworzyć małe smugi. Dlatego konieczne jest nałożenie drugiej warstwy, tak też zaleca producent. Osiąga się wtedy kolor identyczny jak w butelce.


Opakowanie jest małe, mieści się w nim 8 ml produktu. Niestety brak jest informacji na temat ważności lakieru. Ja swój mam już prawie dwa lata i dalej jest z nim wszystko wporządku. Nie zauważyłam żadnej zmiany w jego konsystencji ani trwałości.
Aplikator ma mały pędzelek, którym można precyzyjnie pomalować brzegi paznokcia. Osobiście wolę nieco większe końcówki ale nie jest to dużym problemem.


Trwałość lakieru nie jest za dobra. Bardzo szybko potrafi odpryskiwać na końcówkach, już następnego dnia pojawiają się pierwsze ubytki. Plus ma za szybkość schnięcia. Nie ma dla mnie nic gorszego jak długie czekanie aż lakier wyschnie, a tutaj sprawa załatwiona jest po kilku minutach.


Lakiery Natural Collection można znaleźć w drogeriach Boots za jedyne 1.89£.



10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, podoba mi się :).
    Czekam na więcej lakierowych postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę starać się wrzucać takie w miarę regularnie;) Bardzo fajnie się je przygotowuje;)

      Usuń
  2. Sliczny kolorek :) taki iscie wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio się do niego przekonałam, wcześniej leżał porzucony gdzieś w kącie ale dałam mu szanse;)

      Usuń
  3. Pięknie się prezentuje! Uwielbiam takie odcienie na paznokciach, nie tylko latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak go polubiłam, że szukam teraz czegoś podobnego ale bardziej trwałego, bo jego szybkie odpryskiwanie mnie drażni;)

      Usuń
  4. Piękny lakier i cudne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs