Strona Główna

Indeed Labs Hydraluron

środa, 30 kwietnia 2014


Hydraluron jest jednym z moich ulubionych produktów pielęgnacyjnych. Odkryłam go w zeszłym roku i jestem w tym momencie w trakcie trzeciego opakowania. Uwielbiam to cudeńko i nie wyobrażam sobie nie mieć go w mojej szafce. Hydraluron to nic innego jak serum z kwasem hialuronowym.
Kwas hialuronowy jest naturalnym składnikiem występującym w tkankach organizmu. Znajduje się w całym ciele. Wypełnia przestrzeń międzykomórkową, a w skórze stanowi ponad 50% , doskonale nawilża, dlatego dzieci mają tak delikatną, sprężystą i gładką skórę. Niestety z wiekiem ilość kwasu hialuronowego drastycznie maleje. Nasza skóra starzeje się, a po 40 roku życia mamy już go o połowę mniej. Kwasu hialuronowego ubywa, a nasza skóra wiotczeje, traci sprężystość i przybywa nam zmarszczek. A tak bardzo chciałoby się zatrzymać czas i wyglądać zawsze pięknie. 
W kilku słowach, czym jest Hydraluron. 
Hydraluron to serum które zwiększa wilgotność w naszej skórze. Zawiera w czystej postaci kwas hialuronowy, który ma dotrzeć do głębokich warstw skóry, aby zwiększyć jej zdolność do nawadniania się, w celu zminimalizowania głębokich zmarszczek i poprawy jej elastyczności. Co więcej jest on w 100% wolny od surowców pochodzenia zwierzęcego i parabenów, mamy więc pewność, że nasza skóra w maksymalny sposób czerpie korzyści z danych składników. Czerwone algi morskie, dodatkowo pomagają skórze zapewnić profit, w postaci zwiększenia odnowy komórek, jędrności, elastyczności i gładkości oraz zmniejszeniu drobnych zmarszczek.
Badania kliniczne wykazały, że stosowanie dwa razy dziennie, przez 8 tygodni tego serum, przyczyniło się do wzrostu elastyczności skóry o 27% i zmniejszenia jej szorstkości o 10%.


Rezultaty widoczne są natychmiastowo. Skóra jest nawilżona, nie tylko powierzchownie, ale również w głębszych warstwach. Moja sucha skóra czerpie z tego serum same korzyści, jest bardziej sprężysta oraz gładsza w dotyku. Najbardziej podoba mi się to, jak długo utrzymuje się jej poziom wilgotności. Zauważyłam również, że działania zwykłego kremu są dzieki niemu przedłużane. Nie potrafię dopatrzeć się żadnych wad. Nigdy nie doszło do reakcji alergicznej ani jakiegokolwiek innego podrażnienia. Hydraluron jest takim strażnikem, który chroni moją skórę przed odwodnieniem i dba ,aby dostosowywała się do panujących warunków. Przyśpiesza także regenerację naskórka, zmniejsza jego podrażnienia.


Hydraluron ma postać przezroczystego żelu. Jest bezzapachowy, ma bardzo lekką konsystencję i wchłania się błyskawicznie, nie pozostawiając przy tym żadnej widocznej warstwy. Producent zaleca stosować go, tuż przed nałożeniem naszego zwykłego kremu. Przez szybkie absorbowanie się, serum nie koliduje ze stosowanym przeze mnie kremem.



Opakowanie to gumowa tubka z nakrętką, z której korzysta się bardzo łatwo. Produkt bez żadnych problemów wyciska się do samego końca. Hudraluron ma pojemność 30ml/24.99£ jego data przydatności to 6 miesięcy od otwarcia. Dostępny jest w drogeriach Boots.







6 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu... Pewnie ze względu na dostępność :).
    Fajnie jest czytać recenzję o produkcie, który przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o tego typu produkty pielęgnacyjne zawsze staram się zebrać jak najwięcej informacji z internetu. aby potem się nie rozczarować. A że wiem czego potrzeba mojej skórze, jest mi dużo łatwiej wybierać odpowiednie kosmetyki i z pielęgnacją trafiam prawie zawsze (bo wyjątki też się zdarzają).

      Usuń
  2. Czyli to coś dla mojej suchej skóry :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! Ogólne hudraluron jest przeznaczony dla wszystkich rodzajów cer, a sucha czerpie z niego podwójnie:)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze tego cuda, ale muszę się temu przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt rewelacyjny, jeśli spróbujesz, nie będziesz zawiedziona ;)))

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs