Strona Główna

Avéne woda termalna w sprayu

środa, 2 kwietnia 2014


Informacja z wizaz.pl:
Woda termalna z Avéne w aerozolu to naturalnie kojąca woda dla skóry wrażliwej. Woda ze źródła Avéne jest jedyną wodą pobieraną ze źródła w warunkach sterylnych w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym. Dzięki temu, woda termalna z Avene, zachowuje w całości właściwości źródła termalnego: kojące, łagodzące podrażnienia, działające przeciw wolnym rodnikom. Jest on dostępna pod postacią aerozolu, rozpylanego za pomocą azotu, który jest gazem obojętnym dla środowiska naturalnego, niepalnym i nieszkodliwym dla warstwy ozonu. Woda termalna z Avéne jest nieodzowna dla wszystkich osób ze skórą wrażliwą. Jest to naturalny produkt, którego wszystkie właściwości zostały zachowane dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii.

Kilka przykładów kiedy stosować wodę termalną:
- po drobnych zabiegach
- w przypadku zaczerwienień skóry
- przy podrażnieniach skóry
- po kąpielach słonecznych
- przy pieluszkowym zapaleniu skóry
- po demakijażu
- po goleniu
- po wysiłku sportowym
- po depilacji
- dla odświeżenia w podróży
Woda termalna Avéne w aerozolu polecana jest szczególnie do pielęgnacji skóry wrażliwej, nadwrażliwej lub podrażnionej.





Produkt ma same zalety, przyjemnie odświeża skórę zarówno latem jak i zimą. Koi oraz uspokaja skórę, woda pomogła mi kiedyś bardzo w przyśpieszeniu regeneracji skóry, gdy zrobiłam sobie duże kuku na twarzy. Daje miłe uczucie chłodzenia, które pomaga przy wszelkich podrażnieniach. Jest bardzo wydajnym produktem. Należy tylko pamiętać o wytarciu wody, żeby całkowicie się nie wchłonęła, to chyba jedyny minus jaki ma. Wiem,że woda termalna z Uriage nie wymaga tego kroku i to ją właśnie zamierzam wypróbować jako następną. Mimo wszystko woda z Avéne jest bardzo dobrym produktem, który polecam każdemu.
Występuje w butelkach o pojemności 50ml/3.15£, 150ml/6.50£ oraz 300ml/10£.



14 komentarzy:

  1. Swoja pierwsza wode termalna Vichy dostalam jako gratis do zakupow i czeka do lata ;) jakos nie mam zaufania do takich produktow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie szaleje za tego typu produktami ale przekonałam się, że taka woda może być fajna alternatywą latem i w sytuacjach ratunkowych dla skóry. Potestuj, a napewno znajdziesz dla niej jakieś zastosowanie:)

      Usuń
  2. Mam jedną wodę termalną, z Vichy chyba, ale tak sobie stoi samotnie w szufladzie, a ja póki co nie czuję potrzeby by się za nią zabrać ;) Myślę, że jak się zrobi cieplej docenię mocno jej obecnośc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti w czasie upałów powinna przydać się najbardziej:) Jeśli lubisz powiew bryzy to taka woda termalna fajnie może w duszny dzień ją zastąpić;)

      Usuń
    2. Uwielbiam! Choć wiesz, że na Wyspach z upałami też różnie bywa ;) hihi

      Usuń
    3. Co racja, to racja:)) Ale liczmy, że może w tym roku będzie coś z tego;)

      Usuń
    4. No liczmy liczmy, cóż innego nam pozostaje ;)

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy tej wody, ale chętnie bym ją kupiła na wakacje :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wodę z Uriage. Wcześniej używałam z La Roche, ale Uriage zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu. Tej z Avene nie miałam :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam termalkę w Uriage i ją kochałam!!! Muszę zakupić teraz na wiosnę i lato bo to niesamowicie przydatny produkt :))) Miałaś może tę z Uriage? Ciekawa jestem jaka jest w porównaniu do Avene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, no właśnie nie miałam, ale jest ponoć dużo lepsza od Avene. Muszę sama się przekonać:*

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs