Strona Główna

tonik ALPHA-H Liquid Gold

środa, 26 marca 2014


Ponad pół roku temu testowałam mini zestaw produktów firmy ALPHA-H z serii Liquid Gold. Mimo iż słyszałam same dobre rzeczy o samej marce, jak i o danej serii, obawiałam się zakupić pełnowymiarowe opakowania, ponieważ nie wiedziałam jak zareaguje moja cera, a poza tym, cena nie należała do najniższych, więc na początek wybrałam mini zestaw. Po krótkim czasie stosowania wiedziałam, które produkty zamówię ponownie, gdy wykończę mniejsze wersje. Należały do nich serum na dzień i na noc oraz tonik, który dzisiaj przedstawiam. 

ALPHA-H to marka australijska, jest profesjonalną siecią salonów kosmetycznych, która wprowadziła stosowanie kwasów owocowych do pielęgnacji skóry blisko 20 lat temu. Kosmetyki firmy polecane są dla kobiet i mężczyzn z każdym typem cery, niezależnie od wieku.

Tonik Liquid Gold z kwasem glikolowym jest już kultowym produktem firmy. Ma on za zadanie rozjaśnić i odżywić zmęczoną, z oznakami starzenia się skórę oraz radykalnie poprawić wygląd naszej cery. Przeznaczony jest dla osób dojrzałych, przedwcześnie starzejących się, borykających się z bliznami potrądzikowymi oraz uszkodzeniami posłonecznymi. Tonik zawierający niski poziom pH ma skutecznie zmniejszyć zmarszczki i wszelkie przebarwienia. 
Producent poleca stosować produkt 2-3 razy w tygodniu, wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Dla uzyskania najlepszych efektów zaleca stosować go samodzielnie, ale nie wyklucza używania dodatkowo kremu czy serum, zmniejsza się jedynie działanie samego toniku. Aplikuje się go na wacik i wsmarowuje w wybrane miejsca.

Przyznam, że na początku bałam się jak zareaguje moja cera, tym bardziej, że nigdy wcześniej nie miałam styczności z żadną formą kwasu glikolowego. W pierwszym tygodniu stosowania, używałam dodatkowo serum, ale widząc że wszystko jest w porządku, zaczęłam aplikować Liquid Gold samodzielnie. Producent informuje o możliwym mrowieniu-szczypaniu twarzy, co u mnie występuje bardzo rzadko i nie trwa za długo. Cera rano jest zawsze promienna, uspokojona. Budząc się widzę świeżą, wypoczętą i odżywioną skórę. Stosując Liquid Gold zauważyłam naprawdę diametralną różnicę na swojej twarzy. Wypryski pojawiają się niezwykle żadko, wiele przebarwień zostało zmniejszonych, cera jest ładnie rozjaśniona. Pomaga łagodzić zaczerwienienia i przyśpiesza gojenie się stanów zapalnych. Obawiałam się, że może nastąpić przesuszenie lub coś w tym typie, ale absolutnie nigdy takie zdarzenie nie miało miejsca. Cera jest wręcz nawilżona, taka przyjemnie miękka.
Liquid Gold to tonik do którego będę powracać , ponieważ znacząco poprawił kondycję mojej cery. Jego jedyny minus to niestety cena (100ml/31.50£ 200ml/44.95£ na beautybay.com), która jest dość wysoka, ale za to co otrzymuję od tego produktu myślę, że warto.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs