Strona Główna

paletka Sleek Au Naturel

piątek, 14 marca 2014



Sleek to bardzo popularna angielska firma niedrogich kosmetyków, które dostępne są w sieci sklepów Superdrug, a od jakiegoś już czasu, są również w Boots. Sleek najbardziej słynie z paletek cieni do oczu, których na rynek wypuścił już dosyć sporo, a od czasu do czasu pojawiają się również edycje limitowane. Paletki wykonane są z solidnego plastiku, w środku jest 12 cieni, bardzo duże lusterko i dwustronna pacynka, której ja już nie mam.
Au Naturel to jedyna paleta jaką mam z tej firmy. Wybrałam ją ponieważ jest w neutralnych kolorach, nadających się zarówno do makijaży dziennych jak i wieczorowych. Cienie mają wykończenia matowe i perłowe. Są ładne, nawet nieźle napigmentowane, ale problemem jest ich trwałość. Bez bazy bardzo szybko zbierają się w załamaniu powieki i brzydko się z niej ścierają. Matowe kolory są mocno pudrowe, perłowe zaś mają miękką konsystencję, ale jedne i drugie potrafią się osypywać. Nawet z bazą nie wytrzymują u mnie cały dzień, a szkoda, bo kolory są naprawdę ciekawe. Lubię tą paletkę, jednak używam tylko na krótkie wyjścia, gdyż nie chcę, po tylu już wpadkach, ryzykować rolowania się cieni na moich powiekach. 
Czy polecam? Myślę, że za tak niską cenę można wypróbować, ponieważ palety są różnorodne kolorystycznie i można potworzyć ciekawe makijaże, ale dla kogoś liczącego na wysoką jakość odradzam zakup. 
Koszt paletki 12 cieni 7.99£/ każdy cień ma 1.1g.





6 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam sleeki można tworzyć nimi przeróżne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej zgadzam się z Tobą, szkoda tylko, że ich formuła nie jest bardziej wytrzymała ;)

      Usuń
  2. świetne zestawienie kolorów! uwielbiam takie odcienie na powiekach :)
    miałam jednorazowe spotkanie ze Sleekiem, ale za dużo w niej błysku było i jakość też średnia, więc się pożegnaliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ta jakość... Gdyby była lepsza, a tak póki co, nie planuję zakupu innych paletek sleeka, chociaż kusi mnie trochę ta nowa Garden of Eden.

      Usuń
  3. Mam tę paletkę i średnio ją lubię! Górny rząd dla mnie jest słaby ale dolny jest cudny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z górnego lubię ten perłowy (nad czarnym), fajny jako rozświetlacz wew. kącika :))

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs