Strona Główna

paletka NYX Nude on Nude

środa, 19 marca 2014


Paletkę cieni NYX Nude on Nude dostałam kilka miesięcy temu w prezencie, tak bez okazji. 
Jako osoba lubująca się w neutralnych kolorach, na początku bardzo się ucieszyłam. W środku jest 20 cieni, od jasnych po mocno ciemne, są maty, satyny i coś pomiędzy matami z drobinkami. Wydawać mogłoby się, że ze względu na ciekawie skomponowany dobór kolorów, paletka będzie czesto przeze mnie używana, niestety tak nie jest. 
Kolory są bardzo neutralne i ciekawe, jednak tylko w palecie prezentują się nieskazitelnie. Pigmentacja nie jest powalająca, żeby kolor był widoczny trzeba się trochę napracować. Szczególnie maty są ciężkie we współpracy. Podążając drogą minusów, kolejnym będzie konsystencja. Mimo iż cienie są miękkie i łatwo się nabierają, to są bardzo suche. Lubią się też z tego powodu osypywać, zwłaszcza te z drobinkami. Bez względu na to czy użyte z bazą czy bez, kolory są słabo nasycone, nieznacznie ciężkie w blendowaniu. Nie wytrzymują całego dnia, po kilku godzinach wręcz bledną. 
Nie wiem czy tylko ja trafiłam na taki egzemplarz, czy może cienie NYX takie już są? Innych niestety nie posiadam, więc nie mam porównania. Paletka ma naprawdę ciekawe rozwiązanie kolorystyczne, duży wybór cieni na różne okazje, ale jej jakość pozostawia wiele do życzenia. 





górny rząd cieni


dolny rząd cieni

Dodatkowym bajerem jest druga szufladka z 10 błyszczykami. Fajny dodatek, ale raczej nie praktyczny dla kogoś, chcącego wykonać poprawki na ustach w ciągu dnia. Która z nas tak naprawdę będzie zabierać całe opakowanie ze sobą? Małe to to nie jest. Kolory błyszczyków mają chłodną tonację, są przeciętne, kojarzą mi się z kremowymi pomadkami.
Opakowanie palety wukonane jest z solidnego plastiku w kolorze brązowym. W przegrodzie z cieniami jest małe, ale bardzo szerokie lusterko. W szufladce z błyszczykami mieści się obustronna pacynka do cieni i aplikator do ust - całkowicie bezużyteczny:/




Jak każdy produkt NYX, paleta Nude on Nude nie była testowana na zwierzętach.
Cena na stronie nyxcosmetics.com wynosi 25$.




4 komentarze:

  1. rewelacja, kolorki cudowne

    zaparaszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki jak kolorki, niemniej jednak są nieco marnej jakości :)) Ale pobawić jakoś się można;)

      Usuń
  2. Fajnie wygląda, tylko szkoda, że nie są trwałe;/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs