Strona Główna

Maybelline Color Tattoo

niedziela, 16 marca 2014


Color Tattoo to zamknięte w małym szklanym słoiczku, kremowo - żelowe cienie do powiek. Konsystencję mają zbitą, trochę tępą w nakładaniu. Najlepiej nanosi się je palcem, ale trzeba to robić zwinnie, ponieważ zasychają w szybkim tempie. Nałożone samodzielnie, trwale utrzymują się na powiekach, a ugruntowane jakimś cieniem wytrzymują cały dzień. Przy grubszej warstwie lubią się rolować. Nieznacznie podkreślają suchość powiek. Cienie są dobrze napigmentowane, na moich powiekach prezentują ten sam odcień, co w słoiczku. Color Tattoo porównywane są do Paint Potów z MAC, jako ich tańszy odpowiednik. Ja się pod tym nie podpisuję. Ich zastosowanie jest podobne, ale w działaniu są zupełnie różne.
Za słoiczek płacimy 4.99£

Moje kolory to:
Permanent Taupe - zwykły ciemny szarak, całkowicie matowy, najtrudnieszy we współpracy, przydatny do makijażu smoky eye.
Endless Purple - soczysty fiolet, świetnie podbija cienie w tym samym, lub zbliżonym odcieniu.
On and on Bronze - złocisty, metaliczny brąz, który posiada liczne drobinki, ładnie prezentuje się pojedynczo w słoneczny dzień.





On and On Bronze, Permanent Taupe, Endless Purple


2 komentarze:

  1. Mam On and OnBronze i Permanent Taupe i jakoś za nimi nie przepadam, sama nie wiem, ciężko mi je równomiernie nanieść na powiekę i rozblendować, zgadzam się, że są dość tępe. No nic, może się jeszcze do nich przekonam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nie da się ukryć, że są delikatnie mówiąc - trudne w obsłudze, ale po opracowaniu techniki nakładania można je ujażmić :))

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs