Strona Główna

MAC Mineralize Skinfinish

sobota, 22 marca 2014


Mineralne pudry z MACa mają wszechstronne zastosowanie. Można używać je jako rozświetlacz, róż do policzków albo brązer, w zależności od ich koloru i osobistych upodobań. Ja swoje maleństwa wykorzystuję na policzki jako róże i jeden, którego tutaj nie ujęłam, służy mi za rozświetlacz. Jest to Soft&Gentle- ma on swoją osobną recenzję tutaj.
MSFy mają metaliczne wykończenie, są więc przeznaczone dla grupy lubiącej błysk na twarzy, fani matu niestety sie z nimi nie polubią. Poszczególne pudry różnią się minimalnie między sobą formułą, ponieważ jedne są bardziej suche i pylące od drugich, które mają bardziej miękką i mokrą formułę. Niemniej jednak zarówno pierwsze jak i drugie niesamowicie wyglądają na twarzy.


Scene to Be Seen, Porcelain Pink
Star Wonder, Stereo Rose
W moich zbiorach znajdują się takie oto kolory:

Star Wonder (kolekcja Heavenly Creature) - jest różowo-śliwkowo-złoty z ciepłymi tonami, które po zmieszaniu dają piękny brzoskwiniowo-różowy mieniący się odcień.

Star Wonder

Porcelain Pink (kolekcja Apres Chic) - jest bardzo jasnym różem z ciepłymi tonami, przeplatany zlotymi drobinkami, który latem sprawdza się również jako rozświetlacz, ponieważ jestem wtedy opalona i stosowanie go jako różu nie ma sensu.

Porcelain Pink

Stereo Rose (kolekcja Apres Chic) - śliczny koral, w którym wplecione są złoto-brązowe drobinki, jest bardzo uniwersalny, pasuje mi do wielu makijaży

Stereo Rose

Scene to Be Seen ( kolekcja Divine Night) - składa się z dwóch kolorów, pierwszy, mniejszy obszar to ceglasty ciepły róż, większą część wypełnia subtelna jasna śliwka, obydwa zmieszane dają ładny ciepły miedziano-śliwkowy odcień.

Scene to Be Sceen
Mineralne pudry nakładają się bardzo łatwo, można stopniować ich intensywność w zależności od efektu jaki zamierza się osiągnąć. Wybór pędzli do ich aplikacji to również sprawa indywidualna, ja sama używam różnych. Ponieważ większość z nich jest dobrej pigmentacji, przed zastosowaniem lepiej pędzel lekko otrzepać, żeby nie porobić sobie placków. Trzymają się na twarzy przez cały dzień, nigdy nie muszę wykonywać dodatkowych poprawek.
Koszt tego cacka to 22£. Różnią się pojemnością: Star Wonder ma 7g, Porcelain Pink 9g, Stereo Rose 9g i Scene to Be Sceen 7,5g.
Na koniec swatche:) w słońcu i cienu dla porównania.

w słońcu
Porcelain Pink, Stereo Rose, Star Wonder, Scene to be Sceen

w cieniu
Porcelain Pink, Stereo Rose, Star Wonder, Scene to be Sceen

13 komentarzy:

  1. Przepiekne kolory, na pewno będą fajnie odświezac cere i dodawać lekkości.
    zazdroszczę takiej kolekcji! :)

    www.katarzynaszary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszystkie razem, za kolory i efekt jaki nadają:)) Nie wykluczam dokupienia w przyszłości kolejnych;)

      Usuń
  2. Sliczne sa <3 widze ze rowniez masz slabosc do MAC'a ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam, nie ukrywam, jest to moja ulubiona firma kosmetyczna:))

      Usuń
    2. Moja takze ;) lubie buszowac pomiedzy ich kosmetykami a na Meadowhall jest calkiem duze stoisko wiec tam mozna poszalec :D

      Usuń
    3. Zgadza się i mają tam też miłą obsługę:))

      Usuń
  3. Przecudowne są Twoje odcienie!! Ja bym chciała Lightscapade dorwać kiedyś :)) No i czekam na limitki z nimi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lightscapade mnie również się marzy, wierzę że kiedyś dołączy do gromadki:)

      Usuń
  4. Ja kocham te produkty, posiadam tylko Perfect Topping ale i tak jestem zakochana po uszy;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę Agatko, ja mam takie samo odczucie do moich MSFów:))

      Usuń
  5. Przesliczne te kolorki! :) Ja planuje napasc w wakacje na sklep firmowy maca i wtedy dopiero poznam ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ja, trzy lata temu odkryłam MAC całkowicie przepadłam. Uwielbiam ich kosmetyki;)

      Usuń
  6. Porcelain i Star Wonder mi się podoba:) Ja w swych zbiorach mam Soft&Gentle, a od niedawna Lightscapade i bardzo je oba lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs