Strona Główna

MAC Mineralize Skinfinish Natural

czwartek, 13 marca 2014



Mineralize Skinfinish Natural to nic innego jak prasowany puder do twarzy z minerałami. Pozwala uzyskać przestrzenne, naturalne, matowe wykończenie makijażu twarzy. Polecany do utrwalania i wykańczania podkładu lub do poprawek makijażu w ciągu dnia. Dostępny w 10 odcieniach. Kosztuje 22£/10g.


MSF Natural Medium

MSF Natural Medium Dark

MSF Natural lubię stosować na podkład, jako wykończenie mojego makijażu. Latem z powodzeniem stosuję na czystą twarz, w celu wyrównania kolorytu. Puder daje delikatne krycie, nie jest widoczny na twarzy, ale fajnie ujednolica cerę, bardzo dobrze się z nią stapia. Skóra zyskuje zdrowy, satynowy efekt. Nie ma co liczyć na zakrycie mocnych przebarwień, za to zaczerwienienia i drobne niedoskonałości są zniwelowane. MSF Natural jest na tyle lekki, że w ciągu dnia nadaje się idealnie do poprawek makijażu, nawet kilkakrotnie. Kiedy cera zaczyna się świecić, wystarczy nadmiar sebum odcisnąć chusteczką, a sam puder zostaje na swoim miejscu. W świetle słonecznym daje się zauważyć delikatne drobinki. Na twarzy widać je minimalnie jedynie w słońcu, ale jest to ładny efekt rozświetlenia, nic nachalnego. Sam puder utrzymuje się bez problemu cały dzień, z drobnymi poprawkami. Nie pyli, jest bardzo wydajny, nie podkreśla suchych skórek. Nie odbija się na zdjęciach z lampą błyskową :)

z lewej: Medium Dark, z prawej: Medium

od lewej: Medium i Medium Dark
MSF Natural Medium i Medium Dark







4 komentarze:

  1. Mam go w planach jutro kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Patrycjo, abyś polubiła go tak, jak ja! :D Udanych zakupów!!! ;*

      Usuń
  2. bardzo je lubię! zdenkowałam chyba dwa kompakty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do denka mam jeszcze długą drogę ;) hi hi :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs