Strona Główna

Essence seria Stay with me

sobota, 15 marca 2014


Błyszczyki z Essence są typowymi tego typu produktami. Te z serii stay with me mają gęstą konsystencję i są trochę klejące, ale w taki przyjemny sposób (jeśli to wogóle możliwe). W krótkim czasie zbierają się w załamaniach ust ale nie jest to znacznym problemem. z powodu którego miałabym je przekreślić. Wyczuwa się pewne nawilżenie, nie zaznaczają suchych skórek. Mają delikatne krycie, kolory są pastelowe, nadają ustom subtelny połysk. Wyposażone są w aplikator zakończony miękką gąbeczką, która jest trochę dziwnie wyprofilowana:) Najbardziej podoba mi się ich zapach, jest słodki, nie wyczuwa się w nim żadnej chemii. Lubię kiedy produkty do ust ładnie pachną, wtedy używam ich z czystą przyjemnością:) 
Me&My Icecream nr01 oraz My Favourite Milkshake nr02, to dwa najjaśniejsze odcienie z serii. Pierwszy jest bardziej różowy, drugi brzoskwiniowy, obydwa trochę są do siebie podobne.
Słyszałam, że mają być wycofane i zastąpione!? Ile w tym prawdy, nie wiem?
Kupiłam je w Polsce za ok 8 zł o ile pamiętam w drogerii Natura :D




Me&My Icecream, My Favourite Milkshake

My Favourite Milkshake

Me&My Icecream

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs