Strona Główna

Ell-Cranell na ratunek wypadającym włosom

środa, 12 marca 2014





Ell-Cranell to płyn do włosów, który sprawił że przestały mi one wypadać jak szalone. Z dostępnością jest trochę trudno, mimo wszystko dorwałam go na Ebayu, za ok 17£ z przesyłką. Ell-Cranell stosuje się jako wcierkę na skórę głowy, dozując ok 3ml płynu. Można używać go codziennie, ale ja stosowałam go tylko 2 razy w tygodniu, teraz, robię to raz na tydz. Efekty były widoczne już po trzech tygodniach. Teraz kiedy czeszę włosy nie doznaję szoku na widok potężnej garści martwych włosów. A uwierzcie, traciłam je nawet przy zwykłym przeczesywaniu ich palcami.
Ponieważ płyn dostępny jest na rynku niemieckim przychodzi z ulotką tylko w tym języku, a że niemieckiego nie znam dawno się jej pozbyłam. O tym jak stosować Ell-Cranell i innych informacjach, więcej w poniższym filmiku. Trafiłam na niego za pośrednictwem przeuroczej Megilounge, która miała podobny problem co ja. Zapraszam do kliknięcia:))


2 komentarze:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie :)
    Dziwny ten aplikator, chociaż z drugiej strony wygląda przez niego bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikator jakoś ujdzie, problem jest z dozowaniem, bo trzeba to robić na wyczucie:))

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs