Strona Główna

baza BeneFit POREfessional

czwartek, 13 marca 2014



Baza BeneFit POREfessional reklamowana jest, jako złoty środek, mający zminimalizować widoczność porów. Jej lekka i beztłuszczowa konsystencja idealnie ma współgrać z problematyczną skórą, zapewniając komfort i matowy efekt.





Ja maniaczką baz nie jestem, często w pośpiechu zapominam wogóle ich użyć, dlatego też nie mam ich za wiele. POREfessional daje mi wszystko to co zapewnia producent. Rzeczywiście pory, które mam widoczne na skrzydełkach nosa i trochę w jego okolicach, pod wpływem tej bazy w znaczny sposób są zmniejszone. Lubię w niej delikatną konsystencję, skóra pod jej wpływem staje się aksamitnie miękka i miła w dotyku. Baza rozciera się z łatwością, i co ważniejsze nie roluje się. Prawdą jest również, że matuje twarz, nadając jej satynowy efekt. Do rozprowadzenia wystarczy użyć niewielką ilość. Ma delikatny, przyjemny zapach, jest w kolorze beżowym, który naturalnie stapia się z cerą. Nigdy nie zauważyłam, aby w jakikolwiek sposób zapychała skórę, ale w dni kiedy moja cera jest bardziej sucha niż zwykle, nie stosuję jej, ponieważ nieznacznie podkreśla wtedy moje niedoskonałości i minimalnie uwydatnia jej suchość. Współgra z wszystkimi podkładami jakie posiadam. Czy przedłuża ich trwałość - nie jestem pewna, może minimalnie tak, jednak samo jej stosowanie jest bardzo miłe.



Produkt w łatwy sposób wydostaje się z miękkiego, gumowego opakowania. Sama tubka jest mała i poręczna. Baza POREfessional kosztuje 24.50£, za tą cenę otrzymujemy 22ml. Jest bardzo wydajna.

Skład:
CYCOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ISONONYL ISONONANOATE, SILICA, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ISODODECANE, PHENOXYETHANOL, POLYMETHYL METHACRYLATE, TITANUM DIOXIDE (CI 77891), CYCLOHEASILOXANE, TOCOPHERYL ACETATE, FRAGRANCE (PARFUM), MICA, IRON OXIDES (CI 77492), LIMONENE, IRON OXIDES (CI 77491), IRON OXIDES (CI 77499), TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, BHT

4 komentarze:

  1. Zawsze ciekawiły mnie tego typu produkty :) U mnie się raczej nie sprawdzą, gdyż nie mam ogromnych porów hmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzę Twoje zdjęcia, to zazdroszczę nieskazitelnej cery;) więc nie ma co wydawać pieniędzy w błoto ;D

      Usuń
  2. Ciekawi mnie, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś być zadowolona :D Często można upolować tą bazę, jako próbkę, do jakiegoś zestawu BeneFit ;))

      Usuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs