Strona Główna

L'OREAL Colour Riche COLLECTION PRIVEE

czwartek, 10 października 2013


 Nowa kolekcja pomadek L'oreal w różnych odcieniach nude mocno mnie interesowała. Jakie było moje zdziwienie, kiedy wybrałam się do drogerii, a na półkach świeciły pustki- najwidoczniej nie tylko ja miałam na nie chrapke. Musiałam szukać. Na początek udało mnie się upolować dwa kolory: Doutzen's Nude i Julianne's Nude, a ponieważ tak bardzo nakręciłam się, że jest taki duży popyt na nie, to po kilku dniach dokupiłam jeszcze dwa inne kolory Eva's Nude i Frieda'a Nude. Czasami już tak mam i myślę, że skoro towar znika momentalnie to oznacza, że musi być dobry, co nie zawsze przekłada się to w praktyce. A jak było w przypadku tych szminek?



Fanką pomadek L'oreal raczej nie byłam, miałam jedną jeszcze jako nastolatka i nie używałam jej często, ponieważ nie trafiłam z kolorem. Natomiast te odcienie są fantastyczne, uwielbiam Doutzen's Nude i Julianne's Nude, Frieda's Nude w sklepie wydawał się zupełnie inny i trochę żałuję, że ją kupiłam, ale nie jest najgorzej (mieszam ją z jasnym  błyszczykiem). Pomadki są miękkie, kremowe, lekkie, dobrze napigmentowane i trzymają się w miarę długo, a co najważniejsze nie rozmazują się. Przyczepić mogę się jedynie do zapachu, jest on dosyć specyficzny dla pomadek tej firmy, taki chemiczny, ale można z tym żyć :) Cena nowych pomadek z L'oreal to 8.19£ swoje upolowałam jak zwykle w Boots.

w świetle dziennym od lewej:
Doutzen's Nude, Julianne's Nude
z błyskiem od lewej:
Doutzen's Nude, Julianne's Nude


w świetle dziennym od lewej:
Eva's Nude, Frieda's Nude
z błyskiem od lewej:
Eva's Nude, Frieda's Nude

KOLORY:
Doutzen's Nude - jasny odcień cukierkowego różu


Julianne's Nude - średni, lekko zgaszony, ciepły róż


Eva's Nude - koralowo-beżowy odcień


Frieda's Nude - średni odcień liliowo-śliwkowy 


wszystkie kolory posiadają minimalne, rozświetlające drobinki, których nie widać na ustach ale sprawiają, że nasze usta ładnie lśnią




xxx
OLA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs