Strona Główna

Liquid Gold Discovery Collection

czwartek, 10 października 2013



Skuszona pochlebnymi opiniami na temat Liquid Gold z Alpha-h postanowiłam wypróbować owy środek na własnej skórze. Ponieważ jednak cena produktu jest wysoka, a bałam się jak zareaguje moja cera, zdecydowałam się na zestaw testowy serii Liquid Gold Discovery Collection.

W jego skład wchodzą:
Liquid Gold 50ml - płyn z kwasem glikolowym do stosowania na noc

Liquid Gold Perfecting Daywear Serum 15ml - serum na dzień, które zawiera złote drobinki ale absolutnie nie są one widoczne na twarzy, może być również stosowane jako baza pod makijaż
Lquid Gold Intensive Nightwear Serum 15ml - serum na noc, zalecane do stosowania w alternatywne wieczory, kiedy nie używa się Liquid Gold

Esential Hydration Cream 30ml - nawilżający krem do odwodnionej lub przesuszonej cery, do stosowania zarówno na dzień jak i na noc


Balancing Cleanser 30ml - żel-krem z aloe vera do zmywania makijażu

Jestem już po pierwszych testach i póki co, żaden z produktów nie uczulił mnie, ani nie zauważyłam, żeby z moją cerą działo się coś niedobrego. O tym jakie efekty zauważę na swojej buzi i czy zdecyduję się na zakup pełnowymiarowych opakowań, napiszę po dłuższych testach.


xxx
OLA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs