Strona Główna

Benefit Hoola

środa, 9 października 2013



Bronzer Hoola z Benefit jest pierwszym, który w pełni spełnia moje oczekiwania. Nie posiadałam nigdy szczególnie wiele brązerów w swojej kolekcji, może też dlatego, że zapominam je używać i  często ich kolor jest za pomarańczowy. Jednak ten ma  idealny odcień oraz dobrze się go rozprowadza na twarzy. Jest łatwo dostępny, ja swój kupiłam na stanowisku Benefit w Boots za 23.50£. Opakowanie ma 8.0g pojemności, sam brązer jest wydajny.



Pudełeczko jest tekturowe-charakterystyczne dla firmy, wizualnie miłe dla oka. W środku jest małe lusterko i załączony mini-pędzelek, który jest mięciutki, ale jednak nie jestem do niego za bardzo przekonana, wolę więc używać swoje pędzle. Hoola jest brązerem w kamienu, ale jego konsystencja nie jest mocno zbita, bardzo łatwo wtapia się w pędzel, wystarczy go delikatnie dotykać.



Kolor to chłodny, matowy brąz, który nadaje się zarówno dla jasnych jak i średnich karnacji, nie wiem jak sprawdza się u osób z bardzo ciemną cerą. Idealnie nadaje się do konturowania twarzy, dobrze się rozciera i nie tworzy smug. Latem z powodzeniem można używać go na całą buzię, aby podkreślić naturalną opaleniznę. Dodatkowo, proponuję spróbować użyć go, jako cień w załamaniu powieki lub jako kolor przejściowy, fajnie się do tego sprawdza. 


Ktoś lubi Hoola Bronzer?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs