Strona Główna

Natural Collection Blushed Cheeks

czwartek, 15 sierpnia 2013

Dzisiaj chciałam przedstawić dwa róże z firmy Natural Collection. Marka ta, posiada w swojej ofercie wiele kosmetyków, które są w bardzo przystępnych cenach.
Ja obecnie jestem właścicielką koloru Peach Melba oraz Pink Cloud.



Cena:Róże kosztowały mnie jedyne 1.99£ za sztukę, a kupiłam je w drogerii Boots.

Opakowanie: Pojemniczek jest plastikowy z przeźroczystą nakrętką, nie jest to nic specjalnego, ale uważam, że za tak niską cenę nie powinniśmy oczekiwać nie wiadomo czego.

na górze: Peach Melba, na dole: Pink Cloud

Aplikacja: Róż jest bardzo pudrowy, może trochę pylić, nakłada  się go z łatwością, nie sposób z nim przedobrzyć. Nie pozostawia plam ani smug. Jego trwałość jest średnia, zdecydowanie wymaga poprawek w ciągu dnia.

z prawej: Pink Cloud, z lewej: Peach Melba

Kolory: Peach Melba- jest to ciepły, bardzo naturalny, matowy brzoskwiniowo-beżowy odcień.
Pink Cloud- bardziej wpada w chłodny odcień delikatnego, pudrowego różu, również matowy. Kolory subtelnie podkreślają naturalne rumieńce. Róże są średnio napigmentowane.

z lewej: Peach Melba, z prawej: Pink Cloud

Róże z Natural Collection idealnie nadają się dla osób, które nie mają jeszcze wprawy w nakładaniu makijażu oraz nie chcą przesadzić z intensywnością koloru. Tym z was, które nie posiadają ich w swojej kolekcji zachęcam do wypróbowania. Każdy kto lubi naturalne wykończenie powinien być zadowolony.

                          Co sądzicie o różach z Natural Collection? 

                                         xxx
                                         OLA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs